32-bitų Asheron’s Call ateitis
| |

32-bitų Asheron’s Call ateitis

Turbine Entertainment paskelbė kai kurias smulkmenas apie būsimąjį Asheron’s Call priedą, jau gavusį Throne of Destiny pavadinimą. Pagrindinė naujove taps 275 patirties lygiai. Personažams, suspėjusiems pasiekti didžiausią dabartinį leidžiamą lygį (šiuo metu jis sustojęs ties skaičiumi “126”), bus atliktas įgytos patirties perskaičiavimas”, atsižvelgiant į sugebėjimų ištobulinimo laipsnį ir statistikas. Be to, dabar už patirtį bus leista įsigyti taip vadinamus “augmentation gems” – brangakmenius, pagerinančius ginklų, šarvų ir kitų širdžiai mielų dalykėlių parametrus (panašų dalyką rasite “Diablo II”). Priedui perpiešta daugiau, nei 6000 originalių tekstūrų. Nauja rasė – The Viamont – jau iš pat pradžių džiugins 32-bitų spalvomis. Laukiama, kad ateityje prie “true color” iš senosios stovyklos perbėgs ir likę personažai.

| |

Jūsų auskaras, sere!

Firma „Novyj Disk“ paleido oficialią rusišką Frogwares studijos kuriamo žaidimo „Šerlokas Holmsas. Sidabrinio auskaro mįslė“ svetainę. Žaidimas bus pilnai išverstas į rusų kalbą ir parduodamas dovanoms skirta ir „jewel“ pakuote. Orientacinė pardavimo data – šio mėnesio pabaiga.

Kol kas svetainė visus suinteresuotus asmenis traukia mįslinga dingusio sidabrinio auskaro byla. Tirdami žmogžudystę, jūs galėsite mėgautis užimančiu žaidimo veiksmu, ieškoti prie sienos remiančių įkalčių, apklausti daugiau, kaip 40 liudininkų, pamąstyti filosofinėmis temomis, o taip pat surinkti puikią klasikinės muzikos kolekciją! Autentiška tų laikų atmosfera pasiekta glaudaus bendradarbiavimo su Arturo Konan-Dolio fan-klubais dėka, o pagrindinį vaidmenį įgarsins pats žymusis Vasilijus Livanovas!

| |

“Brangioji, aš sumažinau LucasArts!”

LucasArts studija patvirtino trijų dešimčių kompanijos darbuotojų atleidimo faktą. Taip pat žinoma, kad Star Wars: Battlefront prodiuseris Piteris Hiršmanas paskirtas eiti projektų vadovo pareigas. Permainos įvyko dėl stambios restruktūrizacijos, kurią pradėjo kompanijos vadovas Džimas Uordas. Jis pareiškė: “Aš priėjau išvadą: tam, kad LucasArts padaryčiau klestinčia kompanija ir sėkmingai pasiruoštume ilgalaikei perspektyvai, būtina atlikti ne vieną esminę permainą.” Pirmoji “šoko terapijos” banga palietė vidines kompanijos studijas. Nuo šiol projektų kūrimu užsiims išimtinai išorinės studijos. Nuo neseniai anonsuoto veiksmo/nuotykinio žaidimo pagal III-iąjį Žvaigždžių Karų” Epizodą pereita prie The Collective – panašių dvasia žaidimų Buffy the Vampire Slayer ir Indiana Jones and the Emperor’s Tomb, autorių.

Operation Flashpoint 2 išleidimas atidėtas
| |

Operation Flashpoint 2 išleidimas atidėtas

Taktinės šaudyklės/simuliatoriaus Operation Flashpoint 2 laukimas vėl užtruko lyg bergždžia karvutė – oficialioje žaidimo svetainėje skelbiama, kad jis išeis tik 2006 m .pavasarį; šio pasikeitimo priežastis nežinoma. Anksčiau tikėtasi, kad OFP 2 bus galima įsigyti jau šių metų pabaigoje.

| |

Operation Flashpoint 2 išleidimas atidėtas

Taktinės šaudyklės/simuliatoriaus Operation Flashpoint 2 laukimas vėl užtruko lyg bergždžia karvutė – oficialioje žaidimo svetainėje skelbiama, kad jis išeis tik 2006 m. pavasarį; šio pasikeitimo priežastis nežinoma. Anksčiau tikėtasi, kad OFP 2 bus galima įsigyti jau šių metų pabaigoje.

| |

Ka gi mums ruošia id Software?

Devintojoje kasmetinėje QuakeCon asamblėjoje, kalbėdamas su id Software kūrybos gerbėjais, Todas Cholenšidas papasakojo apie ateities planus. Pasak id vadovo, naujasis projektas radikaliai skiriasi nuo viso to, ką kompanija darė anksčiau. Žaidimas, kuris taps nauju studijos brendu nuo Quake pasirodymo laikų, kuriamas, galvojant apie PC vartotojus, tačiau neatmetama galimybė pradžiuginti ir naujos kartos konsolinių sistemų gerbėjus. Sikvelų ir priedų jau esantiems id žaidimams kūrimu užsiims trečiosios firmos. Raven Software dirba su Quake 4, kol kas neanonsuota studija lipdo priedą Doom 3, o tinkama kandidatūra į Return to Castle Wolfenstein 2 kūrėjus dar nerasta. Veikiantį Doom 3 varikliuką mes dar pamatysime mažiausiai tris kartus. Nauja pono Karmako technologija licenzijuota Quake 4, RtCW 2 ir dar vieno projekto kūrimui. Atskleisti jo pavadinimą ir kūrėją Cholenšidas atsisakė, bet vistik užsiminė, kad kalba eina apie populiarų brendą.

Into the East
| |

Into the East

Mažai žinoma Pietų Korėjos studija Webzen pasikvietė Hovardą Šterną, „Oskaro“ už „Žiedų valdovo“ trilogijos muziką laimėtoją, darbui su MMORPG SUN: Soul of the Ultimate Nation garso takeliu. Apie žaidimo egzistavimą iki šiol nežinojo nė viena žaidybinei tematikai skirta svetainė.

Smulkiau apie savo projektą Webzen ruošiasi parašyti kitų metų pradžioje. Garso takelis taip pat bus išleistas atskiru albumu tuo pat metu, kaip ir pats žaidimas.

| |

Atari pradėjo karą

Atari ėmėsi aktyviai įsisavinti realaus laiko strategijų rinką. Iškart po fentezi RTS Dragonshard anonso buvo pristatytas projektas Act of War: Direct Action. Žaidimą kuria prancūzų studija Eugen Systems, siužetu užsiima Deilas Braunas, populiarių karinės tematikos technotrilerių autorius. Siužetas paprastas: smogiamoji amerikonų armijos elitinių karių grupė šlovingai kaunasi su niekšais, sugalvojusiais įvesti naują pasaulinę tvarką. Veiksmas vyksta įvairiuose pasaulio miestuose – nuo San-Francisko iki Maskvos. Be “singlo” titulo, Act of War galės didžiuotis galinti kartu su žaidimu pateikti net keletą režimų žaidimui tinkle. Žaidimą planuojama išleisti kitą pavasarį.