| |

KotOR 2 РС versija – vasarį

Kad pagaliau kartą ir visiems laikams paneigtų su Star Wars: Knights of the Old Republic 2 išleidimo data susijusius gandus, LucasArts paskelbė specialų pranešimą spaudai. Taigi, kokia situacija šiandien? Amerikos Xbox žaidėjai žaidimą gaus jau šių metų gruodžio mėnesį, o kitų šalių konsolių turėtojams ir visiems PC savininkams teks laukti vasario.

| |

MMORPG tikram „trekeriui“

Kosminis „Enterprais“ erdvėlaivis (ach, kaip seniai rašiau šį žodį) ir guminių ateivių ordos iš Amerikoje populiaraus tele-kino-serialo „Star Trek“ (Žvaigždžių kelias) ruošiasi skrydžiui į Tinklą. Jauna Perpetual Entertainment pasivadinusi kompanija, sukurta buvusių Electronic Arts darbuotojų, iš Viacom gavo licenziją kurti online RPG pagal milžiniškos visatos motyvus. Be jau pažįstamų lokacijų, veikėjų ir kitų fanatams mielų dalykų, aišku, nebus apsieita.

Žaidimo laukti teks ilgai: rinkoje jis pasirodys tik 2007 metų pradžioje.

| |

Transport Giant ir kengūros

„Geležinkelio“ strateginių simuliatorių gerbėjai dar nespėjo kaip reikiant įsipukšėti į Transport Giant, o JoWooD jau anonsavo Transport Giant: Down Under priedą, pašvęstą Australijos gamtovaizdžiams.

Jau ketvirtąjį šių metų ketvirtį visi norintys galės užsiimti nelengvu darbu: buvusią katorgininkų koloniją reikės paversti klestinčio transporto valstybe; žaidime istoriškai korektiškai bus laikomasi konkrečių to laikmečio sąlygų. Mums pažadėta: 30 rūšių garvežių, lėktuvų ir traukinių, egzotiškų pramonės rūšių (opalo šachtos, krokodilų ir stručių veisimo fermos), Australijai būdinga architektūra, 12 misijų ir 15 žemėlapių „atviroms“ misijoms.

| |

Nematanti akis

Chronišką pirmojo asmens perspektyvos simuliatorių deficitą greitu laiku planuoja pataisyti Octagon Entertainment kompanija. Patyrę leidėjai priglaudė australų KaWoW! komandą, kuriančią Unseelie projektą (šis yra FPS „pagal keltiškųjų epų motyvus“).

Leidėjas mano, kad toks derinys turėtų pastebimai pagyvinti iš esmės bedvases šaudykles. Tam gali padėti ir gerai parašytas siužetas, unikalūs veikėjai ir, aišku, neįprasta kovos sistema, pagal kurią žaidėjas daugiau turėtų naudotis duriančiais-pjaunančiais ginklais, negu dideliais atstumais veikiančiais masinio naikinimo ginklais. Abejingais neliks ir RPG mėgėjai. Magiją ir kardą pasirinkusiems adeptai ras kaupiamą patirtį, įvairius daiktus ir iš septynių daiktų sudarytą „aprangą“.

Šių genų eksperimentų rezultatus galėsime įvertinti ne anksčiau, kaip 2005 metų pabaigoje.

| |

Vaikinai neverkia

Varšuvos L’Art studijos gelmėse vyksta įtemptas darbas. Kuriamas naujas nuotykinis žaidimas Boyz Don’t Cry, kuram patys autoriai jau pranašauja geriausio 2004 m. žaidimo titulą. 3D ir pikselinių šešėlių galite nelaukti – žaidimas atliktas klasikiniu, pieštiniu stiliumi, o žaidimo sąsąją galimą nusakyti tradiciniu LucasArts principu “pažymėk-ir-spustelk”. Žaidimas kuriamas vienvardės lenkiškos komedijos (“Chlopaki nie placza”, 2000), pasakojančios apie dviejų nevykėlių gangsterių nuotykius, pagrindu. Fredas – nervingas, pernelyg savimi pasitikintis banditas, mėgstantis brangius dalykėlius ir turintis blogą įprotį pirma šauti, o tik po to klausinėti. Vieną gražią dieną jis pagavo savo draugelio, rožiniu megztiniu vilkinčio niekšo “SuPearMan” paleistą kulką. Taip būtų ramiai sau ir numiręs, bet Aukštesnės Jėgos nemirtingos Fredo sielos atžvilgiu turėjo kitų planų…

Parkan 2 Online
| |

Parkan 2 Online

„1С“ firma ir kompanija „Nikita“ pristatė oficialų „Parkan 2“ svetainės pristatymą. Visas resursas skirtas antrajai jų išleisto žaidimo „Parkan: Imperijos kronika“ daliai, tapusiam populiariu dešimtims tūkstančių žaidėjų. Svetainės lankytojai joje ras pačius tiksliausius ir šviežiausius projekto duomenis, naujokai, dar nesusipažinę su pirmąja žaidimo dalimi, galės susipažinti su išsamiu Parkan visatos aprašymu, žaidimo vaizdų ir kitų dalykų. Ateityje svetainė bus nuolat atnaujinama ir papildoma informacija.

| |

Nauji Warcraft 3 smegenys

Dauguma mėgsta kritikuoti strateginį kompiuterio intelektą šiuolaikiniuose RTS, kaltindami jį sukčiavimu ir nenatūraliu pačiam žaidėjui elgesiu. Būtent dėl to pora entuziastų pasaulin paleido Warcraft 3: Reign of Chaos ir Warcraft 3: The Frozen Throne nemokamą modifikaciją Advanced Melee AI (sutrumpintai – AMAI). AMAI – tai bandymas ištaisyti jau egzistuojančio AI, Blizzard programistų “įsiūto” į žaidimo kodą, trūkumus. Pagerintas elektroninis priešininkas pastoviai įvertina kovos eigą, pagal įvairius parametrus (turimas aukso kiekis, priešiškų armijų dydžiai, kiek ilgai jau trunka žaidimas, ir t.t.) pasirinkdamas geriausią taktiką. Jis veikia bet kuriame skirmish tipo žemėlapyje ir šiai dienai (v2.31) palaiko visas pataisoje v1.17b įvestas naujoves, o, kad sudarytų tikrovišką iliuziją, kad žaidžiame prieš realų, gyvą priešininką, kompiuteris net pradėjo… juokauti. Tai jis daro žaidimo metu, laidydamas ironiškas žinutes žaidėjo adresu. Apgauti tokį protą – gan nelengva užduotis net patyrusiam Warcraft fanui. Beje, dabar pergalė suteikia žymiai didesnį pasitenkinimą, nei nugalėjus standartinį priešininką.