| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (45 dalis) Thierry Mugler

Kvapas B-Men tarsi naujas Thierry Mugler sukurtas komiksų superherojus. „Iš tiesų komiksai mane visada žavėjo ypatinga galimybe persikelti į neegzistuojantį, sukurtą pasaulį”, – teigia Thierry Mugler. Komiksų estetikos pagrindu buvo sukurta ir Thierry Mugler kvapo B-Men reklamos kampanija. Kvapas B-Men skirtas šių laikų herojui, stipriam, drąsiam, siekiančiam užsibrėžto tikslo, bet tuo pat metu jausmingam bei seksualiam vyrui. Thierry Mugler‘is tikriausiai vienintelis dizaineris, teigiantis, kad jam nereikia įkvėpimo šaltinio, nes „Intelektas – pagrindinis išraiškos tarnas“. Thierry Mugler‘is gimė 1948 m. Pracūzijoje. Dizainerio profesijos pasirinkimą įtakojo tai, kad nuo vaikystės Thierry Mugler‘is šoko baletą, o sulaukęs devyniolikos metų ėmė mokytis dekoratyvinių menų mokykloje, kurioje daugiau sužinojo apie dizainą. Vėliau Thierry Mugler‘io karjera klostėsi, kaip ir daugelio žymių dizainerių. 1968 m. jis pradėjo dirbti didelėje parduotuvėje „Gudule“ (Paryžiuje) ir tuo pat metu žinių sėmėsi iš žinomų Paryžiaus, Milano ir Londono dizainerių. Thierry Mugler‘is daug keliavo, bet 1971 m. sugrįžo į Paryžių pasiryžęs pristatyti savo pirmąją kolekciją pavadinimu „Café de Paris“. Žymius kvepalus „Angel“, kurie iki šių dienų pripažįstami pasaulinės parfumerijos klasika, Thierry Mugler‘is sukūrė 1992 m. Kvepalų „Angel“ neįmanoma supainioti su jokiais kitais kvepalais ir netgi, daugelio manymu, jie turi nepaprastų ir mistiškų galių. Dizaineriui Thierry Mugler šis parfumerijos šedevras tapo tarsi jo filosofijos išraiška. Thierry Mugler kvepalus „Angel“ lydėjo nepaprasta sėkmė ir dizaineris ilgą laiko tarpą nekūrė naujų kvapų, o tik pristatydavo naujas garsiųjų kvepalų „Angel“ interpretacijas. Tik 2005 m. buvo išleistas naujas kvapas „Alien“, kurio pavadinimas taip pat atspindini dizainerio Thierry Mugler filosofiją – „kitas“, „svetimšalis“, „kitoks“ – dizaineris, pralenkiantis, paneigiantis, ir tuo pačiu atspindintis šiuolaikinę madą.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (14 dalis) Ed Hardy

Ed Hardy Love & Luck – meilė ir sėkmė. Nepaaiškinamos aukštesnės jėgos ir nenuspėjama fortūna. Įvykiai mūsų gyvenime, kurie verčia sušukti: „Man sekasi”. Kvapas Love & Luck tik dar kartą patvirtina, jog ne viską mes kontroliuojame ir kiek daug priklauso nuo fortūnos. Rytietiško tatuiruočių meno ir ryškaus Tokijo naktinio gyvenimo įkvėptas charizmatiško dizainerio Christiano Audigerio išskirtinis kūrinys vyrams Love & Luck dar kartą primena, jog gyvenimas yra pats azartiškiausias žaidimas iš visų. Lieka tik sužaisti: „gerbiami ponai darykite savo statymus, mes pradedame žaidimą…” Aromatas Ed Hardy tarsi primena tatuiruotę medžio kamiene, simbolizuojančią gėlių puokštę. Įkvėptas tatuiruočių meno garsus dizaineris Christiano Audigerio, išsiskiriantis charizmatiška asmenybe, sukūrė šį nepaprastą ir ekspresyvų kvapą vyrams, kurio buteliuko išskirtinis dizainas pribloškia „crayzy-punk” stiliumi ir tigrais, tarsi nužengusiais iš tatuiruotės. Ed Hardy – tai aromatas kuriame ypač ryškiai juntami citrusiniai vaisiai ir mėtos. Prekės ženklą „Ed Hardy“, pavadintą tatuiruočių krikštatėvio Don Ed Hardy garbei, sukūrė ir 2004 m. pasauliui pristatė žymus ir charizmatiškas dizaineris Christian Audigier, kuris garsėja neįtikėtina naujų mados krypčių nuojauta. Dėka Christian Audigier per trumpą laiką prekės ženklas „Ed Hardy“ nepaprastai išpopuliarėjo, daugelis žvaigždžių, žinomų sportininkų, aktorių, dainininkų susižavėjo „Ed Hardy“. Žymus dizaineris Don Ed Hardy gimė Prancūzijoje. Dizainerio karjerą jis pradėjo būdamas 14 metų ir pirmąją kolekciją sukūrė prekės ženklui „MacKeen Jeans“. Tuo metu jo įkvėpimo šaltiniu tapo mylimiausia jo grupė „Rolling Stones“. Nepaisant jauno amžiaus Christian Audigier pagrindines kolekcijas „MacKeen Jeans“ kurdavo be kitų pagalbos. „Aš prisimenu keliones. Tokijas, Paryžius ir galiausiai Niujorkas, kuris man ypatingai įsiminė ir aš nusprendžiau grįžti į Niujorką bei pradėti savo veiklą“, – teigė Audigier. Jis kūrė tokiems prekės ženklams kaip „Guess“, „Fiorucci“, „Bisou Bisou“, „Levi’s“, „Diesel“ ir kt.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (30 dalis) Jean Paul Gaultier
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (30 dalis) Jean Paul Gaultier

Gaultier 2 simbolizuoja jėgą, kuri gimsta netikėtai susitikus dviem žmonėms, tarsi dviem jėgoms, kurios turi veikti kartu ir tapti viena. Gaultier 2 grįžta prie didžiojo aukštosios parfumerijos meno – juos sudaro trys paprastos pagrindinės sudedamosios dalys: ambra (dėl jos paslaptingumo), muskusas (dėl jo skleidžiamos odos šilumos) ir vanilė (dėl jos žadinamo geismo). Susiliejus jų kvapui nebejuntamas lyčių skirtumas, todėl Gaultier 2 pasižymi nepaprastai stipria trauka. „Mada – tai visuomenės atspindys. Dizainerio pagrindinis uždavinys – išreikšti tai, kas vyksta visuomenėje ir sukurti tai, kas pralenktų lūkesčius“ – teigia žymus dizaineris Jean Paul Gaultier. Jis gimė 1952 m. Prancūzijoje. Vaikystėje Jean Paul Gaultier vietoj to, kad žaistų su kitais vaikais kieme, įdėmiai stebėjo senelės veiklą, kuri kaimynėms dažė plaukus, būrė ateitį iš kortų ir aptarinėjo kosmetikos gaminius. Jean Paul Gaultier augęs kartu su mama, teta ir senele anksti sužinojo moterų paslaptis ir svajones. Dizaineris su džiaugsmu prisiminė tas dienas, kai jis visą laisvą laiką skyrė drabužių derinimui ir makiažo darymui savo pliušiniam meškiukui. Praėjo keleri metai ir visi patys geriausi prisiminimai ir vaizdai iš praeities atsispindėjo dizainerio kolekcijoje. Senelė, kuri turėjo grožio saloną ir spėjo ateitį iš kortų, išbūrė anūkui Jean Paul Gaultier didžią ateitį. Jaunasis Jean Paul Gaultier šventai tikėdamas šia pranašyste su dideliu entuziazmo išsiuntė savo eskizus daugeliui mados namų. Pirmą pasiūlymą dirbti jis gavo iš mados namų „Patou“, nors buvo tik asistentas, bet galimybė mokytis iš žymaus dizainerio Pierre Cardin atpirko viską ir padėjo iškęsti visus pažeminimus bei sunkumus. Dėl skurdo Jean Paul Gaultier neturėjo galimybės gražiai rengtis ir nebuvo įleidžiamas per pagrindinį mados namų įėjimą. Turtingi būsimo dizainerio kolegos sugalvojo jam net pravardę „berniukas iš fermos“. Jean Paul Gaultier gyvenimą pakeitė pažintis su Francis Mannheim, būsimu verslo partneriu ir meilužiu. 1976 m. jie kartu įkūrė kompaniją ir netrukus pristatė pirmąją kolekciją, bet suknelės iš servetėlių, bižuterijos ir elementų daugeliui nepatiko ir buvo išjuoktos. Sėkmė Jean Paul Gaultier aplankė 1979 m., kai pagal japonų kompanijos „Koshiyama“ užsakymą dizaineris sukūrė kolekciją „James Bond“. Jo provokuojantis stilius išsiskyrė ir žurnalistams bei kritikams patiko labiau nei avangardas iš buityje naudojamų daiktų. Nuo to laiko dizainerio vardas vis dažniau minimas žurnaluose apie madą. Šiandien Jean Paul Gaultier – žymus dizaineris vadovaujantis savo mados namams ir dar vieniems mados namams „Hermes“. Jis pirmasis, kuris aprengė vyrus sijonais ir padovanojo jiems pudrą. Įvairiaspalvę Jean Paul Gaultier asmenybę atspindi ne tik jo kolekcijos, bet ir dizainerio sukurti kvepalai „Jean Paul Gaultier“.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (46 dalis) Trussardi

Aštrūs kampai, plačios linijos, oranžinės spalvos dygsniai… Kvepalų Trussardi Jeans buteliukas primena klasikinę džinsų kišenę. Lengvas, kupinas energijos, stiprus ir elegantiškas – toks yra Trussardi Jeans aromatas. Galima teigti, kad mados namų Trussardi istorija prasidėjo dar 1910 m., kai Dante Trussardi įkūrė įmonę, o jo gaminamos pirštinės dėl kokybiškai išdirbtos odos labai greitai tapo populiarios visame pasaulyje. Nuo 1970 m. po dėdės ir tėvo mirties kompanijai „Trussardi“ pradėjo vadovauti Nikola Trussardi, universitete studijavęs ekonomiką. Būtent jis nusprendė plėsti kompaniją ir neatsilikti nuo konkurentų. Nikola Trussardi įsigijo odos išdirbimo gamyklą ir ėmė studijuoti naujausius odos išdirbimo būdus. Nuo 1973 m. kompanija „Trussardi“ pristatė naują kolekciją dirbinių iš odos, pažymėtą prekės ženklu „Trussardi“. Kompanijos simboliu buvo pasirinktas kurtų veislės šuo, kuris tarsi simbolizuoja dinamiškumą. Lotyniškas posakis „Nešuosi viską, kas mano“ puikiai tiko kompanijos „Trussardi“ sukurtoms daugiafunkcinėms rankinėms apibūdinti, nes jose greta asmeninių daiktų užteko vietos telefonui, dokumentams ir kompiuteriui. Greita sėkmė pirmosios kolekcijos Nikola Trussardi paskatino išplėsti gaminių asortimentą. Taip pasirodė kompanijos „Trussardi“ gaminami skėčiai, diržai, batai ir net drabužiai. 1983 m. pirmą kartą kompanija „Trussardi“ pristatė moteriškų drabužių kolekcijas. 1986 m. išleidžiama linija „Trussardi Action“, 1988 m. – „Trussardi Jeans“, o 1989 m. – „Trussardi Sport“. Pirmieji kompanijos „Trussardi“ kvepalai pasirodė 1990 m. Staigi ir tragiška Nicola Trussardi mirtis sukrėtė ne tik mados, bet ir kultūros pasaulį, nes ši asmenybė pasauliui įrodė, kad beveik visada komercinė mada ir dvasinė kultūra gali būti kaip vienas riešutas. Po Nikola Trussardi žūties autokatastrofoje 1999 m. mados imperijos vairą perėmė Beatrice ir Francesco Trussardi, kurie nesulaukę nė trisdešimties, per vieną naktį tapo suaugę. Jų rankose atsidūrė ne tik pusės milijardo dolerių apyvartos kapitalas, bet ir idėjų bankas, kuriam puikiai vadovavo jų tėvas Nicola Trussardi.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (15 dalis) Elizabeth Arden

Vyriškas, šiuolaikiškas kvapas Daytona 500 įkūnija lenktynių „Daytona 500″ metu kunkuliuojančias aistras, jaudulį, pašėlusį greitį ir pergalės džiaugsmą. Šiuos kvepalus mados namai „Elizabeth Arden” sukūrė bendradarbiaudami kartu su lenktynių „Daytona 500″ organizatore „International Speedway Corporation” ir pirmą kartą pristatė lenktynių „Daytona 500″ metu, Floridoje. Elizabeth Arden gimė 1878 m. Kanadoje. Jaunystėje dirbdama medicinos sesele ji ypač domėjosi kremais ir jų savybėmis. Elizabeth Arden savo virtuvėje įkūrė kažką panaušaus į laboratoriją, kur ekspermentavo su įvairiomis medžiagomis. Toks Elizabeth Arden entuziazmas sukėlė didelį kaimynų nepasitenkinimą ypač dėl iš jos buto sklindančių kvapų. Būdama 30 m. Elizabeth Arden persikėlė į Niujorką. Du metus ji paskyrė kosmetikos gamybos tyrinėjimams, o 1910 m. atidarė savo saloną. Elizabeth Arden tam, kad išskirtų savo saloną iš kitų, kurių aplinkui buvo apstu, tiesiog nudažė salono duris ryškiai raudona spalva. Labai greitai kosmetikos gaminius, kuriuos siūlė Elizabeth Arden salone, ėmė naudoti aukštuomenės damos, palaipsniui tapusios pastoviomis klientėmis. Daugelyje sričių Elizabeth Arden aplenkė laiką. Elizabeth Arden vardą išgarsino šešėliai ir blakstienų tušas, kuriuos iki tol naudojo tik aktorės. Be to, ji iškėlė idėją, kad makiažas turi derėti prie aprangos, o ne prie plaukų spalvos, kaip anksčiau buvo manoma. Vienu iš svarbiausių Elizabeth Arden išradimų tapo vandeniui atsparus blakstienų tušas. Pirmi Elizabeth Arden kvepalai buvo sukurti 1922 m. Šiandien patys populiariausi yra: kvepalai „Red Door“, kvepalai „Sunflowers“, kvepalai „5th Avenue“, kvepalai „Splendor“ ir kvepalai „Green Tea“.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (31 dalis) Jil Sander

Sander by Jil Sander – energija, pasitikėjimas savimi ir ryžtas. Tai aromatas vyrui, kurio pasaulis ir mintys neapsiriboja vieno miesto ribomis ir kiekvienos dienos įsipareigojimais. Vyrui, kuris pasitiki savimi, yra kosmopolitas ir atviras naujovėms. Vyriškas ir elegantiškas, kartu klasikinis ir šiuolaikiškas kvapas Sander neabejotinai sustiprins jais pasikvėpinusio vyro žavesį. Kvapas Sun – tai vasaros saulėtos dienos ir laimingiausios vasaros akimirkos įkalintos kvepalų buteliuke. Tai ypatingas kvapas, kuris nukelia į saulėtas vasaros dienas, bet kuriuo metų laiku, ir pripildo ryškių spalvų bei džiaugsmo kiekvieną dieną. Tarsi atgaiva mintims, kūnui ir sielai – dinamiški ir įmantrūs, vasara dvelkiantys ir viliojantys kvepalai Sun neabejotinai užburs gaiviu ir jausmingu citrusų, medienos ir prieskonių kvapų deriniu, kuriam dar daugiau žavesio suteikia švelnus jūros dvelksmas.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (47 dalis) Usher

Tai pirmasis vyrams skirtas amerikiečių žvaigždės Usher kvapas. Skirtas stilingam, šiuolaikiškam, bet kartu ir klasiką mėgstančiam vyrui, kaip ir pats Usher. „Usher for Men” puikiai tiks tiek vyrui vilkinčiam smokingą, tiek ir madingą odinį švarką. Usheris taip pat sukūrė derantį kvapą moterims. Jei norite, kad jūsų ir jūsų antrosios pusės kvepalai derėtų – pasitikėkite Usheriu. Usher Raymond gimė 1978 m. Tenesyje. Dainuoti pradėjo dar vaikystėje bažnytiniame chore. Usher pirmoji sėkmė aplankė, kai jam buvo 14 metų. Usher talentą pastebėjo kompanijos „La Face Records“ atstovai ir pasiūlė jam pasirašyti kontraktą. Debiutinis Usher albumas pasirodė 1994 m. Daina pavadinimu „Think Of You“ sulaukė didžiausio gerbėjų dėmesio ir netrukus tapo hitu. Antrasis albumas pavadinimu „My Way“ pasaulį išvydo 1997 m. ir sulaukė pripažinimo. Nuo to momento, kai radijo stotys ėmė groti Usher singlą „You Make Me Wanna“, tapo aišku, kad sužibo nauja amerikietiško R&B žvaigždė. Usher balsas skambėjo „Coca Cola“ reklamoje bei filmo „Jason’s Lyric“ garso takelyje, kuriam, pasivadinęs Black Men United, atliko dainą „U Will Know“. 2004 m. pradžioje pasaulį išvydo singlas „Yeah“ – bendras darbas Usher, Lil Jon ir Ludacris, kurį drąsiai galima pavadinti viena iš geriausių 2004 m. dainų. Pirmieji Usher kvepalai buvo pristatyti 2007 m. Moterims skirti kvepalai sukurti vyro, kuris žino, kaip elgtis su moterimis ir koks kvapas yra seksualus. „Usher for Women“ sudėtyje yra raudonųjų serbentų, rožinių frezijų, obuolių su egzotiška frangipani gėle, abrikoso nektaro, jazmino žiedų ir aistringo rožių aromato. Usheris taip pat sukūrė derantį kvapą vyrams. Jei norite, kad jūsų ir jūsų antrosios pusės kvepalai derėtų – pasitikėkite Usheriu. Artimiausiu metu Usher žada savo gerbėjus pradžiuginti naujais kvepalais – „UR for Men“ ir „UR for Women“. „Aš noriu, kad, šie kvepalai atspindėtų mano asmenybę, koks aš esu ir kokiu tapau, kaip ir mano paskutinis muzikinis albumas“, – sako Usher. „Nuo to momento, kai buvo pristatyti mano pirmieji kvepalai „Usher He“ ir Usher She“, aš pasikeičiau ir noriu savo gerbėjus pradžiuginti kažkuo ypatingu“, – teigia Usher.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (16 dalis) Ermenegildo Zegna
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (16 dalis) Ermenegildo Zegna

Neįtikėtina jėga… Ribotos serijos kvapas Z Zegna Extreme. Nauja kvepalų Z Zegna interpretacija, kviečianti iš naujo pažvelgti į kvepaluose slypinčią galią. Skirtas stipriam vyrui, nepripažįstančiam jokių apribojimų ir draudimų. Vyrui, kuris kuria savo taisykles ir trokšta naujų nuotykių. Jis puikiai išmano gundymo meną ir tuo naudojasi. Jo nenuginčijamas žavesys, šelmiška šypsena ir… kvapas Z Zegna Extreme veda moteris iš proto ir priverčia dūsauti. Prašmatnus ir žadinantis jausmus kvapas Z Zegna Extreme – tai tikro laimėtojo aromatas, kuriam neįmanoma tampa įmanoma, o gyvenimas teikia tik malonumą. Zegna Intenso – tai trečiasis italų mados namų „Zegna” kvapas skirtas vyrams. Sukurtas iš kontrastų, tarsi įkūnija šviesos ir šešėlių žaismą. Tik įsivaizduokite save po sunkios dienos: jūs grįžtate į namus, pavargę nuo ryškių saulės spindulių ir kaitros, uždarote žaliuzes ir kambarys paskęsta šešėlių ir šviesos žaisme, jūs jaučiate kaip grįžta jėgos ir aplanko nenusakomas palaimos jausmas. Šviesiąją Zegna Intenso aromato pusę atskleidžia žalieji mandarinai, italinės citrinos, kardamonas, rausvieji pipirai, o tamsiąją – sukuria puikus vilkdalgių, kvapiųjų auksabarzdžių, ambros, kedrų, santalų, vanilės, tongapupių ir muskuso kvapų derinys. Galiausiai šviesa ir tamsa – tai, kas nesuderinama, susijungia ir pasklinda jausmingas, kupinas kontrastų Zegna Intenso aromatas.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (32 dalis) Joop!

Joop! Homme – žadinantis jausmus, nesenstantis, rytietiškas vyrams skirtas kvapas. 1989 – aisiais pasirodžiusį kvapą Joop! Homme sukūrė parfumeris Michel Almairac. Joop! Homme kvepalų aromatas tarsi parašas – žavus jų savininko asmenybės atspindys. Šiuolaikiškam vyrui skirti Joop! Jump žavi gaiviu vyrišku gundančiu kvapu, kurį suteikia išties neįprastos sudedamosios dalys, pavyzdžiui, šaldyta degtinė ar kalendrų lapai. Kvapas Joop! Night Flight įkūnija paslaptingą, stebuklingą ir vėsų vidurnaktį, kai laikrodis muša dvylika. Tarsi gaivos antplūdis šiuolaikiškas Joop! Night Flight aromatas skirtas vyrui, trokštančiam ir ieškančiam nuotykių. Unikalus kvapas vyrams Joop! Go tarsi ginklas, sukurtas kovai su rutina ir nuoboduliu. Daugiau jokio liūdesio! Kvapas Joop! Go suteikia neišsenkančios energijos, įkvepia ir užtikrina puikią nuotaiką. Tai kvapas keičiantis jausmus. Nesvarbu, kur bebūtum, kartu su Joop! Go – visada bus tinkamas metas žaisti… Wolfgang Joop gimė 1944 m. Augo ištaigingame senelių dvare. Nuo dvylikos metų pradėjo lankyti aukštesniąją meno mokyklą Brunswicko miestelyje, į kurį jo tėvas, žurnalistas, buvo perkeltas redaguoti kultūros žurnalo. Pirmasis prisilietimas prie mados įvyko 1970 m., kai moterų žurnalo “Constanze” paskelbtame mados idėjų konkurse laimėjo tris pagrindinius prizus. Pirmoji autorinė Wolfgang Joop kolekcija buvo pristatyta 1978 m. Įspūdingi kailiniai tapo tarptautiniu įvykiu mados pasaulyje. Amerikiečių spauda negailėjo komplimentų ir dizainerį pakrikštijo “naujosios kartos vokiečiu”.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (48 dalis) Valentino
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (48 dalis) Valentino

Naujas, ryškus, seksualus kvapas Valentino V sukurtas šių laikų kazanovai, moterų širdžių užkariautojui, sugebančiam sužavėti akimirksniu. Šio kvapo savininkas išmano viliojimo meną ir mėgaujasi sėkme. Raudona spalva tarsi dizainerio Valentino Garavani vizitinė kortelė: kiekvienos kolekcijos pristatymo pabaigoje ant podiumo pasirodo modelis vilkintis raudonos spalvos suknelę. „Raudona – gražiausia spalva. Ji tinka kiekvienai moteriai. Raudona spalva turi daugiau kaip 30 įvairių atspalvių“ – tikina dizaineris. Valentino Garavani logotipas „V“ žinomas visame pasaulyje. Šio dizainerio išskirtinius drabužius vilkėjo tokios legendinės moterys, kaip Jackline Kennedy, Farah Diba ir Elizabeth Taylor. Valentino Garavani gimė 1932 m. Milane. Dar mokykloje išryškėjo dizainerio talentas ir artistiškumas bei susidomėjimas mada. Jaunasis Valentino Garavani anksti suprato savo pašaukimą ir ėmė mokytis dizaino paslapčių bei prancūzų kalbos. Pirmą žingsnį svajonės išsipildymo link būsimasis dizaineris žengė septyniolikos metų, kai persikėlė gyventi į mados sostinę Paryžių. Po kelerių metų darbo mados namuose „Jean Desses“ ir mados namuose „Guy Laroche“ Valentino 1960 m. pradžioje Romoje atidarė savo ateljė. Pirmasis drabužių kolekcijos pristatymas įvyko „Pitti Palace“ ir tapo atradimu mados žinovams – netrukus jaunasis dizaineris sulaukė gausybės užsakymų iš užsienio. Spauda priėmė naują žvaigždę su džiaugsmu ir susižavėjimu. Garsi Valentino Garavani „Balta kolekcija“ („White Collection”) išvydo pasaulį 1967 m. kartu su legendiniu logotipu „V“. Baltos mini suknelės, sukurtos specialiai Jackline Kennedy vestuvėms, nuotrauka buvo išspausdinta daugelyje pasaulio žurnalų, ir padėjo Valentino išgarsėti. 1978 m. dizaineris išleido savo kvepalus, kurių pristatymas įvyko Paryžiuje, o žvaigždė Michail Baryshnikov per kvepalų pristatymą sušoko epizodą iš P. Čaikovskio operos „Pikų dama“.