| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (38 dalis) Mont Blanc

Presence Cool – tai naujas žvilgsnis į vyriškumą. Kvapas sukurtas vyrui, kuris žavi stiprybe, protu ir ramybe. Presence Cool aromatas ne tik traukia, bet ir intriguoja bei nepaprastai pabrėžia vyriškumą. Mont Blanc – tarsi sinonimas prabangos, kokybės, meistriškumo, nesenstančio stiliaus ir elegancijos. Nepaisant plataus kompanijos „Mont Blanc“ gaminių asortimento, visų pirma „Mont Blanc“ – tai plunksnakočių ir rašiklių gamintojas, nuo kurių gamybos ir prasidėjo šios kompanijos, įkurtos 1906 m. Vokietijoje, istorija. Tuomet jos pavadinimas buvo „Simplo Filler Pen Company“, kurią įkūrė inžinierius Eberstein‘as. Kompanijos finansinė padėtis palaipsniui sunkėjo, ir Eberstein‘ui teko ieškoti partnerių, galinčių investuoti į jo verslą. 1909 m. vienas iš investuotojų netikėtai mirė, o pats kompanijos įkūrėjas Eberstein‘as, apkaltintas pinigų grobstymu, pabėgo kartu su šeima į JAV. Dėl šios istorijos oficialiu kompanijos „Mont Blanc“ įkūrėju yra vadinamas bankininkas Klaus Johannes Voss. Būtent jis pasirinko kompanijos simboliu aukščiausio Europos kalno viršūnę – „Mont Blanc“. Nepaisant nusistovėjusių tradicijų Klaus Johannes Voss nusprendė, plunksnakočių plunksnas žymėti ne aukso praba, o skaičiais „4810“, atspindinčiais aukštį aukščiausio Europos kalno viršūnės – „Mont Blanc“, simbolizuojančios aukščiausią rašymo meno viršūnę. Šiandien kompanija „Mont Blanc“ garsėja puikiais odos ir juvelyriniais dirbiniais, laikrodžiais, akiniais ir net kvepalais bei vyrams skirta kosmetika. Kvepalų „Presence“ klasikinis buteliukas puikiai žiūrisi net ant rašomojo stalo, o kvapas primena kalnų orą ir yra toks pats gaivus, tyras ir lengvas.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (23 dalis) Giorgio Beverly Hills

1994 – aisiais pasirodžiusius mados namų Giorgio Beverly Hills vyrams skirtus kvepalus Wings sukūrė prafumeris Jean-Claude Delville. 1961 – aisiais George Grant ir Fred Hayman atidarė pirmąją „Giorgio Beverly Hills“ moteriškų drabužių parduotuvėlę. Iš pradžių mados namai „Giorgio Beverly Hills“ garsėjo drabužių kolekcijomis ir įžymybėms sukurtais drabužiais, bet 1981 – aisiais pristatę pirmuosius mados namų kvepalus atvėrė savo gerbėjams gražų parfumerijos pasaulį, kuriame nepaprasti kvapai gali nunešti prie jūros kranto, kur juntamas šiltas vasaros vėjelis ir žaliuoja palmės. Mados namų „Giorgio Beverly Hills“ aromatai – ryškūs, prabangūs ir atspindi gyvenimo būdą, neatsiejamą nuo linksmybių ir nuotykių. „Giorgio Beverly Hills“ kvepalai skirti tiems, kurie džiaugiasi gyvenimu ir jaučia trauką naujiems potyriams.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (39 dalis) Moschino

Uomo tarsi kvepiantis aksesuaras, skirtas šiuolaikiškam vyrui, kuris su amžiumi įgyja vis daugiau patirties ir atsakingai renkasi vaidmenį visuomenėje. Vyrui, kuris tiesiog kupinas energijos, gyvenimo džiaugsmo ir nuolat ieško naujų pojūčių. Dizainerio Franco Moschino provokuojantis, ironiškas stilius tapo tarsi pasipriešinimo klasikinės mados diktatui simboliu. Net ir tie kritikai, kurie manė, kad Franco Moschino sukurtų drabužių stilius yra tarsi provokacija be ateities, pripažino dizainerio išskirtinumą ir unikalumą. Franco Moschino gimė 1950 m. netoli Milano. Sulaukęs 33 metų Franco Moschino 1983 m. pristatė moteriškų drabužių kolekciją ir įregistravo savo prekės ženklą, taip prasidėjo kelias į šlovę. 1985 m. dizaineris pristatęs moteriškų drabužių kolekciją „Cheap and Chic“ privertė į madą pažvelgti kitu kampu. Nuolat kovodamas su stereotipais, nusistovėjusiomis taisyklėmis, nepakęsdamas „aklo sekimo“ mada, jis mados pasaulyje buvo pramintas „infant terrible“ („sunkus vaikas“). Pirmuosius kvepalus „Moschino“ sukūrė po dviejų metų po kolekcijos „Cheap and Chic“ pristatymo. Dizainerio kvepalai pasižymi dinamiškumu ir vos juntamu jausmingumu. Dizainerio Franco Moschino šį pasaulį paliko 1994 m., bet jo maištingas stilius išliko. Po jo mirties mados namams ėmė vadovauti Rossella Jardini, buvusi Franco Moschino partnerė. Ji išleido žymius kvepalus „The Chip and Chic“ ir kvepalus „Oh! De Moschino“, sukūrė vyrišką liniją „Uomo?“ ir sportinių drabužių liniją „Moschino Life“. 2003 m. pasirodė ir pirmieji šių mados namų laikrodžiai. Pagrindinis kompanijos Moschino šūkis, kuris išlieka aktualus ir šiandien – „Madinga – tai, kas Jums patinka“.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (24 dalis) Givenchy

Kvepalai Irresistible sukurti vyrui, kuriam būdingas natūralus žavesys. Geismą žadinantis Irresistible kvapas pabrėžia jo stiprią asmenybę ir atskleidžia gebėjimą gundyti. Mados namų GIVENCHY įkūrėjas Hubertas de Givenchy gimė 1927 m. Prancūzijoje. Kilmingas aristokratas Hubertas de Givenchy 1952 m. atvėrė savo mados namų duris. Pirma kolekcija, sukurta dvidešimt penkerių metų dizainerio, atnešė sėkmę. Elegantiški modeliai, formų tikslumas paliko įspūdį aukštuomenės damoms. Ilgus metus GIVENCHY mados namai buvo prancūziškos elegancijos simboliu, o tai įtakojo ir mados namų GIVENCHY ambasadore įvardijama žymi aktorė Audrey Hepburn, kurios personažai visada vilkėjo Givenchy sukneles. Pats dizaineris pripažįsta, kad dėka šios aktorės, mados namai GIVENCHY tapo žinomi, nes į mados namus ateidavo visos damos, kurios norėjo būti panašios į garsiąją aktorę Audrey Hepburn. Pirmuosius kvepalus „L`Interdit“ Givenchy išleido 1957 m., jie susilaukė didelės sėkmės ir tapo parfumerijos verslo pradžia.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (40 dalis) Paco Rabanne
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (40 dalis) Paco Rabanne

Paco Rabanne 1 Million – milijono kvapas, uždarytas aukso luite. Tai mados pasaulio magu tituluojamo dizainerio Paco Rabanne užgaida išgauti milijono vertą ir jį įkūnijantį kvapą. „Visų civilizacijų ir religijų žmones visada viliojo ir traukė auksas. Ir šiandien auksas naudojamas daugelyje sričių, jį dažnai galima aptikti aplinkoje, kuri mus supa: architektūroje, dizaine, juvelyrikoje, drabužiuose, aksesuaruose, madoje… Auksas vertinamas visame pasaulyje, todėl neatsitiktinai kvepalų 1 Million buteliukas primena aukso luitą, šį sprendimą lėmė noras įkūnyti valdžią, turtus, prabangą ir ilgaamžiškumą”, – teigia dizaineris Paco Rabanne. 1 Million – tai išskirtinis, šiuolaikiškas ir vyriškas aromatas, įkūnijantis ne tik pasakiškus turtus, bet ir milijoną stipriosios lyties troškimų, tarp jų – ir milijoną sąskaitoje, moterų dėmesį, aistrą, azartą ir sėkmę. Tarsi avantiūra, kupina netikėtų susitikimų, staigmenų ir atradimų, kvapas 1 Million traukia lyg magnetas pipirmėčių, mandarinų, cinamono, rožių, ambros ir odos kvapų deriniu. Ultraviolet skirti vyrui, kuris siekia atkleisti vyriško geismingumo esmę. Šie kvepalai išsiskiria tuo, jog jiems sukurti naudota daug neįprastų sudedamųjų dalių, tarp jų ir pilkoji ambra, specialiai sukurta mados namams PACO RABANNE. Tikrasis Paco Rabanne vardas yra Francisco Rabaneda-Cuervo. Jis gimė 1934 m. Ispanijoje, o kai jam buvo penkeri, kartu su mama persikėlė į Prancūziją. 1952 m. Paco Rabanne įstojo į Paryžiaus Nacionalinę meno mokyklą ir pasirinko architekto specialybę. Tam, kad galėtų susimokėti už mokslus, jis pradėjo kurti aksesuarus Balencigos mados namams. Vėliau išplėtė savo veiklą ir kūrė rankines, papuošalus bei diržus net ir garsiems Dior, Givenchy, Yves Saint Laurent mados namams. 1966 m. Paco Rabanne pirmą kartą šokiravo susirinkusią publiką pristatydamas metalines sukneles. Tuo metu, kai pasipuošusios damos su perlų vėriniais bei garbūs jų palydovai laukė pasirodymo, ant podiumo įžengė juodaodės manekenės apsirengusios metalinėmis suknelėmis. Publika buvo ne tik nustebinta, bet ir šokiruota, nes iki tol nieko panašaus nebuvo. Ši kolekcija Paco Rabanne atnešė pripažinimą. 1967 m. Paryžiuje jis atidarė savo mados namus. Pirmuosius kvepalus pavadinimu „Calandre“ Paco Rabanne sukūrė dar 1969 m. Nepaisant sėkmingos karjeros, 1999/2000 m. aukštosios mados rudens-žiemos kolekcija buvo paskutinė. Ją vainikavo garsių kvepalų „Ultraviolet“ pristatymas. 2000 m. Paco Rabanne pranešė, kad visam laikui pasitraukia iš aukštosios mados.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (25 dalis) Gucci

Kvapas Gucci Pour Homme II sukurtas šiuolaikiškam, jaunatviškam, pasitikinčiam savimi vyrui, kuris vertina prabangą. Gucci Pour Homme II – tai išlaisvinantis aromatas, kuris leidžia išlikti savimi ir įkvepia daugiau pasitikėjimo savo jėgomis. Itin vyriškas ir ryškus kvapas Gucci Pour Homme įkūnija klasikinį vyrišką žavesį ir prabangią eleganciją. Skirtas tipiškam šių dienų vyrui: geismingam, elegantiškam ir vyriškam. Gucci Pour Homme – tai klasikinis rytietiškas medienos kvapas šių laikų džentelmenui. Mados namai GUCCI įkurti 1921 m. Jų įkūrėjas Guccio Gucci dėka kokybiškų gaminių ir puikių meistrų, dirbusių jo ateljė, greitai įgijo puikią reputaciją ir pripažinimą. 1938 m. buvo atidarytas pirmasis Gucci butikas (Boutique) pačioje prestižiškiausioje Romos gatvėje (Via Condotti). Gucci pristatė moterišką rankinę, kurios rankena buvo pagaminta iš bambuko. Ši rankinė iki šiol išliko pagrindiniu kompanijos gaminiu. Guccio Gucci mirė 1953 m. būdamas savo karjeros viršūnėje. Po jo mirties Gucci sūnūs, kurie dirbo kartu su tėvu, nusprendė neapsiriboti tik Italija, o plėstis ir užimti naujas rinkas visame pasaulyje. 1960 m. pabaigoje buvo atidarytos parduotuvės Tokijuje ir Honkonge, tuo metu kompanija Gucci taip pat užregistravo žymų logotipą GG, atspindintį Guccio Gucci inicialus, bei sukūrė garsųjį šilkinį šalį „Flora“. 1970 m. vienas iš trijų Gucci sūnų nusprendė sukurti išskirtinius kvepalus. Taip 1974 m. buvo pristatyta pirmoji kvepalų linija pavadinimu „Gucci No. 1“, 2006 m. sukurti kvepalai „Gucci Envy Me 2“, 2007 m. sukurti kvepalai „Gucci Pour Homme 2” ir „Gucci by Gucci”. Režisierius Martinas Skorcezė (Martin Scorsese) sužavėtas pasaulinio prekės ženklo istorija, sukūrė filmą pavadinimu „Gucci: A House Divided”. O 1998 m. Gucci kompanijos sukurti džinsai pateko į Gineso rekordų knygą ir buvo pripažinti brangiausi džinsai, kurių vertė siekė 3134 dolerius.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (41 dalis) Police

Police Originale – tai kvapas, kuris įkvepia išsilaisvinti, judėti pirmyn ir pakeisti savo gyvenimą. Sukurtas stipriam vyrui, kuris dievina naujus potyrius ir naujus nuotykius. Šiuolaikiškas ir stiprus Police Originale aromatas dėka sudedamųjų dalių virsta nepaprastai įdomiu ir hipnotizuojančiu. Prekės ženklą „Police“ 1983 – aisiais įkūrė italų kompanija „De Rigo“, patenkanti į didžiausių akinių gamintojų trejetuką. Teigiama, kad pasirinkti būtent tokį prekės ženklo pavadinimą kompaniją „De Rigo“ įkvėpė 1980 – aisiais tarp JAV policininkų paplitęs akinių stilius. „Police“ – tai prekės ženklas, išsiskiriantis šiek tiek kandžiu ir drąsiu stiliumi, kurį pasaulyje išgarsino šiuolaikiškų ir išskirtinių formų akinių kolekcijos bei „Police“ gaminių reklaminiu veidu tapę tokios įžymybės kaip Bruce Willis, George Clooney ir David Beckham. Šiandien prekės ženklas „Police“ garsėja ne tik puikiais ir kokybiškais akiniais nuo saulės, bet ir laikrodžiais, kvepalais bei papuošalais. Kvepalai „Police“ skirti ieškantiems naujų horizontų, naujų potyrių ir naujų nuotykių.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (26 dalis) Guess

Guess Man – vyriškas, drąsus, seksualus ir svaiginantis kvapas. Įkvėptas „Guess” vyro gyvenimo stiliaus, užburiantis gaiva ir žadinantis jausmus. Tiesiog unikalus kvapas išskirtiniam vyrui. „Guess“ įkūrėjai, keturi broliai George’as, Armandas, Maurice’as ir Paulas Marciano, gimė ir dalį vaikystės praleido Alžyre, mat jų tėvas čia buvo rabinas. Šiam atsistatydinus iš pareigų, šeima persikraustė į Marselį Pietų Prancūzijoje. Nors tėvas tikėjosi, jog nors vienas sūnus paseks jo pėdomis ar bent susidomės kur kas dvasingesniais dalykais nei kliošinės kelnės, viskas buvo veltui. Pirmasis iš „doros kelio“ nuklydo George’as. Iš pradžių tapęs kirpėju savamokslis dizaineris George’as išbandęs įvairias sritis ryžosi kurti džinsus. Ir gana sėkmingai – greitai duris atvėrė net 26 „MGA“ (trijų brolių pirmųjų vardo raidžių junginys) parduotuvės visame Pietų Prancūzijos regione. Tačiau atostogos Kalifornijoje viską apvertė aukštyn kojomis – Los Andželas jaunuosius prancūzus taip pakerėjo, kad jie nusprendė negrįžti namo. Galiausiai broliai nutarė likti Amerikoje ir dar tais pačiais metais čia atidarė savo pirmąją parduotuvę. Naujajai rinkai nebetiko pavadinimas „MGA“. Broliai ilgai galvojo apie naująjį pavadinimą, kol vieną dieną George’as pareiškė broliams, kad naujasis pavadinimas bus „Guess“. Taip broliai Marciano sukūrė visame pasaulyje garsų prekės ženklą. Didžiausias jų koziris buvo Europoje naudojama džinsų gamybos technologija, apie kurią Amerikoje dar niekas nebuvo girdėjęs. Broliai Marciano užkariavo gerbėjų širdis europietišką stilingumą sujungę su amerikietiškuoju paprastumu. Šiandien „Guess“ gaminiais prekiaujama 70 pasaulio šalių, šis prekės ženklas garsėja drabužiais, aksesuarais, kvepalais, o „Guess“ džinsai vis dar pripažįstami vienais geriausių.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (42 dalis) Prada
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (42 dalis) Prada

Prada atnešė į kvepalų pasaulį unikalų tradicijų ir naujovių derinį – sukūrusi vakardienos ir rytdienos kvepalus iš naujo atrado senovinį parfumerijos meną. Kvapas Prada Man – tai šiuolaikiška klasika su užuomina į tikrąjį vyriškumą. Kvapas, kurį sukurti įkvėpė praeitis ir iš jos gimstanti ateitis. Italų mados namus PRADA 1913 m. įkūrė Mario Prada, kurių pavadinimas iš pradžių buvo „Fratelli Prada“ („Broliai Prada“), o pagrindinė kompanijos veikla – aksesuarų gamyba iš odos. Mados namai Prada išgarsėjo tuomet, kai 1978 m. kompaniją paveldėjo įkūrėjo Mario Prada anūkė Miucchia Prada. Ji išplėtė gamybą ir 1985 m. pradėjo gaminti aksesuarus iš nailono, kurie tapo ypatingai populiarūs Europoje, o maža juoda rankinė buvo pripažinta bestseleriu mados pasaulyje. Po ketverių metų Miucchia Prada sukūrė rudens-žiemos drabužių kolekciją, išsiskiriančią paprastumu, elegancija ir patogumu. Ši kolekcija atkreipė kritikų dėmesį, o kolekcijos drabužių modeliai buvo išgraibstyti akimirksniu. 1992 m. mados namai Prada pristatė kolekciją pavadinimu „Miu Miu“, skirtą jaunoms merginoms. Laiku bėgant Miucchia Prada įkurė kompaniją „Prada Group“, kuriai priklausė skirtingi prekės ženklai: „Fendi“, „Helmut Lang“, „Jil Sander“ ir „Azzedine Alaia“, tačiau šiandien nuosavybės teisės į šiuos prekės ženklus yra parduotos kitiems mados namams. Pirmieji prekės ženklo „Prada“ kvepalai buvo pristatyti 2000 m. Jų tiražas buvo nedidelis ir juos galima buvo įsigyti tik Prada butikuose. Tik nuo 2004 m. pasirodžiusius kvepalus „Prada“ galima surasti ir kitose prestižinėse parduotuvėse.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (27 dalis) Guy Laroche

Garsus ir klasika tapęs Guy Laroche vyrams skirtas kvapas Drakkar Noir pasaulį išvydo 1982 – aisiais. Tarsi harmoningas elegancijos ir natūralumo, ramybės ir aistros mišinys Drakkar Noir aromatas toks subtilus, kad puikiai tinka kvėpintis tiek dieną, tiek vakare, tiek romantiškam pasimatymui, tiek dalykiniam susitikimui. Dizaineris Guy Laroche gimė 1921 m. Prancūzijoje. Anksti susidomėjo mada ir 1949 m. buvo priimtas dirbti Jean Desses asistentu. Norėdamas sužinoti naujų drabužių gamybos paslapčių 1955 m. ryžosi persikelti į Niujorką ir vos po kelerių metų 1957 m. atvėrė savo mados namų duris Paryžiuje bei pristatė pirmąją drabužių kolekciją, kurioje vyravo ryškios ir sodrios drabužių spalvos. Mados namų „Guy Laroche“ istorijoje vieni svarbiausių yra 1966 m., būtent tais metais pasaulį išvydo pirmieji mados namų kvepalai „Fidji“. Šie kvepalai buvo skirti moterims ir susilaukė didelės sėkmės. Tais pačiais metais dizaineris sukuria ir pirmą drabužių kolekciją vyrams bei atidaro butiką „Guy Laroche Monsieur“. Kompanijoje „Guy Laroche“ išties didelis dėmesys buvo skiriamas naujų kvapų kūrimui ir pristatymui. Kvapusis vanduo „Eau Folle“ pasaulį išvydo 1970 m., žymūs kvepalai „Drakkar“ – 1972 m., o 1977 m. gimsta naujas kvapas „J’ai Ose“, kuris tampa tikra sensacija moteriškos parfumerijos pasaulyje. Dizaineris Guy Laroche mirė 1989 m. Šiandien mados namai „Guy Laroche“ ir toliau kuria „pret-a-porter de lux“ kolekcijas, vyriškus drabužius „Guy Laroche“, laikrodžius, na, ir žinoma, puikius kvepalus.