| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (49 dalis) Jil Sander

Žadinantis jausmus, atgaivinantis kūną ir sielą kvapas Sensations skirtas moterims vertinančioms ramybę, tyrumą ir paprastumą, mėgstančioms pasinerti į tylą ir džiaugtis laiku, skirtu tik sau. Sensations pasaulis kupinas malonių ritualų, pripildytas aromatų ir pojūčių, pažadinančių moters jausmus, atgaivinančių jos sielą ir kūną, leidžiančių mėgautis savimi. Palepinkite save puikiu Sensations aromatu ir laiku, skirtu tik sau. Kvapas Style įkūnija eleganciją ir tikrą, nesuvaidintą prabangą. Unikalus ir subtilus aromatas, slypintis futuristiniame kvepalų buteliuke. Sukurtas šiuolaikiškoms ir stilingoms moterims, kupinoms pasitikėjimo savimi, kurioms tiesiog nereikia pabrėžti seksualumo. Moterims, kurių asmenybė ir charizma tiesiog nuginkluoja vyrus, o kvepalų Style skleidžiamas aromatas suteikia dar daugiau žavesio. Kvapas Sun – tai vasaros saulėtos dienos ir laimingiausios vasaros akimirkos įkalintos kvepalų buteliuke. Tai ypatingas kvapas, kuris nukelia į saulėtas vasaros dienas, bet kuriuo metų laiku, ir pripildo ryškių spalvų bei džiaugsmo kiekvieną dieną. Tarsi atgaiva mintims, kūnui ir sielai – dinamiški ir įmantrūs, vasara dvelkiantys ir viliojantys kvepalai Sun neabejotinai užburs gaiviu ir jausmingu citrusų, medienos ir prieskonių kvapų deriniu, kuriam dar daugiau žavesio suteikia švelnus jūros dvelksmas. No. 4 – vieni sėkmingiausių Jil Sander kvepalų pasirodę dar 1990 –aisiais. Prašmatnus, sodrus ir unikalus kvapas moterims, įkūnijantis gražiausias gyvenimo akimirkas.

| |

Vaikiška parfumerija

Žinoma, kad vaikai visada stengiasi pamėgdžioti savo tėvus, o tėvai pasiruošę viskam vardan savo vaikų, todėl vaikiškų kvepalų pirkimas gali suteikti džiaugsmo visai šeimai: vaikai pasijus suaugusiais, o tėvai su malonumu ir pasididžiavimu pastebės, kad jų lobis ne tik žavingai atrodo, bet ir maloniai kvepia. Net intuityviai aišku, kad suaugusiųjų parfumerija vaikams netinka: koncentracija itin didelė, aromatai itin sunkūs, labai daug “užtvirtinančių” medžiagų. Todėl maždaug prieš 10 metų rinkoje atsirado specializuota parfumerija vaikams. Vaikiški kvepalai išsiskiria ryškiu flakonu ir linksma pakuote. Neretai parfumerinės linijos kuriamos populiarių multfilmų arba programų vaikams pagrindu. Kai kurie gamintojai siūlo vaikams sukurti savo aromatą (Make Your Own Fragrances iš Creativity for Kids). Paprastai tokia parfumerija skirta vaikams nuo 4 iki 15 metų (tačiau yra produkcija, skirta vaikams nuo 1 metukų, pavyzdžiui, Givenchy linija). Prieš patenkant į rinką, produkcija pereina visus reikalingus patikrinimus ir kruopščią kontrolę. Ji turi būti hipoalergeniška – speciali formulė padeda sumažinti alerginių reakcijų riziką – ir netoksiška, sudėtyje turi būti nedidelis alkoholio kiekis arba jo iš viso neturi būti. Paprastai vaikiški kvepalai mažiau koncentruoti ir mažiau patvarūs. Aromatai – vaikams žinomi ir įprasti (vaisiniai, gėlių, šokoladiniai, vaniliniai). Kosmetologai ir pediatrai neturi vieningos nuomonės vaikiškos parfumerijos naudojimo klausimais.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (13 dalis) Chopard

Chopard sukurti kvepalai Wish Pink Diamond keri nuostabiu vaisių kvapu, supintu iš mandarinų, kriaušių, rožių, akantų, abrikosų, frezijų, ambros, santalų ir muskuso dvelksmo. Šie kvepalai galėtų būti nepaprasta dovana bet kokia proga. Kvapas Madness traukia tarsi magnetas ir nepalieka abejingų. Nuostabios formos flakone slypi išties prabangūs kvepalai. „Daugiabriaunis” aromatas Madness kaip ir prašmatnūs Chopard laikrodžiai iš baltojo aukso su tviskančiais briliantais paverčia kiekvieną moterį žvaigžde. Chopard – tai žinoma šveicarų kompanija, kuri siejama su prabanga, stiliumi, išskirtinumu ir kokybe. Chopard paprieštaravo Merlin Monro: ne briliantai yra geriausi merginų draugai, o brangus laikrodis su briliantais! Chopard kompanijos istorija prasidėjo mažame Šveicarijos kaimelyje Sonvilje. Būtent čia 1860 m. Luisas-Ulisas Chopardas (Louis-Ulysse Chopard) būdamas 24 metų pradėjo gaminti laikrodžius. 1912 m. Luisas-Ulisas Chopardas (Louis-Ulysse Chopard) nusprendė keliauti per Lenkiją ir Vengriją į Šiaurę, tam, kad užkariautų naujas rinkas. Galiausiai jis pasiekė net ir Rusiją. Kelionė buvo tokia sėkminga, kad užsakymu skaičius sparčiai išaugo. Laikrodžių tikslumas, kokybė ir išskirtinis dizainas padėjo Chopardui tapti žinomu laikrodžių gamintoju. 1960 m. pradžioje Paulis Andre, Chopardo anūkas, nusprendė, kad visą dėmesį ir gamybą reikia sutelkti į juvelyrinių laikrodžių gamybą, kurių rinkoje dar nebuvo.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (29 dalis) Escada

Kas gali būti romantiškiau už sentimentalų meilės prisipažinimą? Padovanokite mylimajai Escada kvapą Sentiment, slypintį krištolinę širdelę primenančiame kvepalų buteliuke, ir švelnus aromatas be žodžiu išreikš Jūsų jausmus. Moterims skirtas kvapas Into The Blue – gaivus ir lengvas it trykštantis fontanas. Jis įkvepia iš naujo pažvelgti į supančio pasaulio grožį, džiugina ir tarsi suteikia galimybę atgimti iš naujo. Gaivus gėlių aromatas Into The Blue skirtas moterims, kurios pasitiki savimi, tvirtai žino, kas joms patinka ir į gyvenimą žiūri su šypsena veide. Šis gaivinantis žalumynų, vandens ir gėlių kvapo derinys tiesiog žadina jausmus. Maigytų lapų kvapas maišosi su šviežių žolelių, karambolų ir švelniu gėlių kvapu, o galiausiai pasklinda vos juntamas kedrų, muskuso, ambros ir medienos dvelksmas. Ocean Lounge – vasariškas kvapas, kurio gaivus viliojantis aromatas tobulai įkūnija pačią laimingiausią vasaros akimirką. Septynioliktus nepaprastai sėkmingos ribotos sezoninių Escada kvepalų serijos kvepalus Ocean Lounge sukurti įkvėpė magiška vasaros atostogų akimirka, kai pavakario saulė kuria geismo kupiną vakarėlio atmosferą. Liejasi kokteiliai, skamba muzika ir žavūs žmonės skinasi kelią prie naujamadiško paplūdimio klubo baro, kad pasinertų į jų laukiančią hedonistinę mados ir aistros kupiną naktį. Viliojantis Rockin’ Rio kvapas sušildo odą tarsi saulės spinduliai. Šie nesibaigiančios vasaros linksmybes primenantys Escada kvepalai tinka kiekvienai moteriai.

| |

Air-Val International pristato virš 300 vaikiškų kvepalų rūšių

UAB “KVAPŲ GAMA” yra vienintelis oficialus, ispanų kompanijos AIR-VAL INTERNATIONAL atstovas, Lietuvoje.
Kompanija Air-Val International buvo įkurta 1979 m., Barselonoje (Ispanijoje) ir sėkmingai užkariavo pasaulio prekybos centrus savo produkcija – vaikiškais kvepalais. Nuo 1981 m. ši kompanija pradėjo dirbti su „Walt Disney” kompanijos ženklais. Daugiau nei po 25 bendradarbiavimo metų, Air-Val International pristato virš 200 „Walt Disney” vardo gaminių. Šiandien Air-Val International pristato viso virš 300 vaikiškų kvepalų rūšių, turi dvi didžiules gamyklas JAV bei Ispanijoje. Šios kompanijos kvepalai pasaulyje užėmė pagrindinę rinkos dalį vaikų parfumerijos srityje. Europoje, šiais kvepalais, prekiauja 38 šalys, Vidurio Rytuose – 13; Pietų bei Šiaurės Amerikoje – 20 valstijų; Afrikoje-18 šalių; Azijoje- 16 šalių taip pat šių gaminių galima rasti ir Australijoje. UAB „Kvapų gama”, turėdama išskirtines Air-Val International eksliuzivo teises Lietuvoje, džiaugiasi galėdama pristatyti, šiuos išskirtinius produktus, Lietuvos rinkai priimtinomis kainomis. Air-Val International kompanijos kvepalai yra skirti tiek vaikams nuo 2 metų, tiek paaugliams. Kvepalai aukštos kokybės (gamyklai yra suteiktas kokybės standartas ISO 14001:2004), nesukeliantys alergijos, subtilių vaisinių aromatų, kuriuos pamils ir patys mažiausieji, ir jų tėveliai.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (14 dalis) Christian Lacroix

Skaisčiai raudona kvepalų Tumulte buteliuko spalva neabejotinai simbolizuoja amžiną meilę. Tai spalvingas ir kerintis gėlių kvapas įkūnijantis visa, kas yra geriausia gyvenime. Prabangus ir kartu paslaptingas bei romantiškas Tumulte aromatas tarsi kviečia pasinerti į nuotykių, naujų pažinčių ir pagundų kupiną gyvenimo sūkurį. Christian Lacroix – vienas žymiausių prancūzų dizainerių. Šio dizainerio sukurtus drabužius lengva pažinti dėl neįprastų sprendimų, ryškių atspalvių ir netikėtų spalvų derinių. Dizaineris Christian Lacroix gimė 1951 m. mažame miestelyje pietų Prancūzijoje. Dar vaikystėje, kai jo paklausė, kuo norėtų tapti užaugęs, jis atsakė, jog norėtų būti „Christian’u Dior’u”. Nuo 1970 m. iki 1972 m. studijavo Paul Valery universitete. 1974 m. Christian Lacroix vedė Francoise Rosenthiel. Savo karjerą pradėjo nuo žurnalisto, rašančio apie madas ir stilių, ir netikėtai 1978 m. buvo pakviestas į mados namus Hermes dirbti dizainerio asistentu. Vėliau perėjo į Jean Patou mados namus, kuriuose buvo paskirtas ne asistentu, o jau dizaineriu. Galiausiai Christian Lacroix 1987 m. nusprendė palikti Jean Patou mados namus ir atidaryti savo nuosavus. Mados namai Christian Lacroix tapo pirmuoju haute couture salonu, atidarytu Paryžiuje per paskutiniuosius dvidešimt metų. 1989 m. dizaineris pristatė pirmąją рre-a-рorter kolekciją, o 1990 m. pasirodė pirmieji dizainerio kvepalai „C’est La Vie”, kurių pristatymas sukėlė šurmulį mados pasaulyje.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (30 dalis) Estee Lauder

Estee Lauder Beautiful – tūkstančio žiedų kvapas – romantiškesnis ir rafinuotesnis nei kada nors anksčiau. Nuostabios formos flakone slypi išties prabangūs kvepalai. Įsimylėkite – dar kartą, beatodairiškai! Beautiful kvapas – romantiškas, švelnus ir nepamirštamas tarsi tūkstančio žiedų puokštės. Romantika dvelkiantys Beautiful pavergia kiekvienos moters širdį, nes yra sukurti profesionaliai ir kūrybingai. Dailios formos flakone slypintys kvepalai Beautiful Love šlovina romantiškos meilės teikiamą džiaugsmą. Svaiginantis magnolijų žiedų, sodrus baltųjų jazminų, mangų, heliotropų ir kvapiųjų auksabarzdžių kvapas sukelia jausmų antplūdį – tarsi būtų aplankiusi nauja meilė. Nuostabus svaiginantis baltųjų gėlių aromatas toks gundančiai žavus, jog žadinte žadina jausmus. Sodrus šiltas medienos dvelksmas dar labiau uždega jausmus ir skatina aistrą. Kvepalai Beyond Paradise – tarsi kvapni svajonė. Jų retas intriguojantis kvapas svaigina ir žadina jausmus. Beyond Paradise apgaubia žaviu tropikų drėgmės, citrusų gaivos bei intensyviu gėlių kvapu ir nuneša į nuostabų pasaulį, kupina optimizmo bei stebuklų. Geismą žadinantys kvepalai Intuition išreiškia įgimtą vidinį balsą, kuriuo vadovaujasi kiekviena moteris. Flakone įkalintas gintarinis lašas pabrėžia kvepalų rafinuotumą, o vos pasklidęs jų šiltas kvapas atskleidžia moteriškumą ir geismingumą. Leiskite Intuition pažadinti Jūsų jausmus! Estee Lauder kvepalams Knowing būdingas sodrus medienos kvapas.

|

Ką turėtumėte žinoti apie parfumeriją – 1 dalis

Ar egzistuoja kvepalai blondinėms ir brunetėms? Ne. Ankstesniais laikais manyta, kad brunetėms vertėtų rinktis saldžius sunkius aromatus, o jaunoms blondinėms – gaivius gėlių aromatus. Šiuo metu taip nebemanoma. Svarbiausia pabrėžti savo stilių ir individualumą: romantiškas, dalykinis, ekstravagantiškas ar klasikinis – svarbiausia, kad jį lydėtų tinkamas aromatas. Kaip greitai pavargsta nosis, „degustuojant“ naujus aromatus? Pakankamai greitai. Jeigu kvepalai yra skirtingų tipų, lyginti galima 5-6 aromatus, jeigu kvepalai gana panašūs, tai 2-4. Pradėti geriausia nuo lengvų aromatų ir pabaigti sunkesniais – jie greičiau nuvargina nosį. Bandant naują aromatą, reikalingas laikas, kad aromatas atsiskleistų. Ar egzistuoja ryšys tarp žmogaus charakterio ir kvapais? Psichologai tyrė žmogaus charakterio ir kvapų sąryšį, ir buvo priėję prie išvados, jog gaivūs, spalvingi tonai, išsiskiriantys tiesioginiu poveikiu, pavyzdžiui, kvepalai Diorissimo iš Christian Dior, tenkina ekstravagantiškų, drąsių aktorių skonį, tuo tarpu rytietiški, paslaptingi atspalviai, pavyzdžiui, Cinnabar iš Estee Lauder, tinka mažiau ekspansyvioms moterims, mėgstančioms tet-a-tet pokalbį intymioje aplinkoje. Pudros prieskonis, kuris lyg apgaubia kūną apsauginiu apdangalu, charakteriškas, pavyzdžiui, Ombre Rose (Jean-Charle Brosseau), pasirenkamas dažniausiai emocionalių moterų, savimylų, visada šiek tiek infantilių ir mėgstančių žiūrėtis į veidrodį.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (15 dalis) Christina Aguilera

Kvepalai Inspire sukurti siekiant perteikti atlikėjos Christinos Aguileros pasitikėjimą savimi ir seksualumą – kad kiekviena moteris jaustųsi taip pat. Tai kvepalai, kurie neleis plaukti kartu su minia ir įkvėps ginti savo įsitikinimus bei siekti savo svajonių. Kvepalai, kurie aukština moters būtį, kupiną moteriškumo ir smagumo. Spinduliuodami Christinos gyvenimo geismą jie suteiks galios ir įkvėps siekti geriausio, jaustis laisvai būnant savimi ir pagal savo nuožiūrą kurti savo gyvenimą. Atraskite save iš naujo kartu su kvepalais Inspire! Įspūdingos išvaizdos, energinga ir gundančiai atrodanti populiari pasaulinė popmuzikos žvaigždė Christina Aguilera geriausiai žinoma dėl savo prašmatnaus viliokės stiliaus, nepakartojamo balso, paveikių dainų ir temperamentingo žavesio. Galima teigti, kad Christina Aguilera dainininkės karjera prasidėjo dar tuomet, kai ji pateko į projektą „The Mickey Mouse Club”, transliuojamą per „Disney” televizijos kanalą. Tarp tuometinių Christinos Aguileros kolegų, dalyvavusių šiame projekte, buvo ir Britney Spears bei Justinas Timberlake’as. 1999 – aisiais pasirodė pirmasis Aguilera albumas, o 2001 – aisiais Christina Aguilera kartu su Pink, Mya ir Lil Kim įrašytas pasaulinis superhitas „Lady Marmalade” sulaukė didelės sėkmės ir tapo miuziklo „Moulin Rouge” vizitine kortele. Na, o kai 2002-aisiais pasaulį išvydo provokuojantis, seksualus ir pasitikėjimo savimi kupinas albumas „Stripped” Aguilera sužibėjo kaip tikra superžvaigždė.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (31 dalis) FCUK

Švelnus, tačiau nepamirštamas Fcuk kvapas dar ilgai tvyro ore primindamas tą, kuri jais kvėpinasi. Vienas madingiausių prekės ženklų FCUK yra trumpinys žinomos britų kompanijos „French Connection UK”. Turėdami tokį skandalingą prėkės ženklo pavadinimą jie nuolat susiduria su pasipiktinimu ir bandymais uždrausti naudoti šį raidžių derinį. Netgi kai kurie prekybos centrai, pavyzdžiui „Macys” ir „Bloomingdales”, atsisakė pardavinėti šios kompanijos drabužius tik dėl užrašo FCUK, kuris kelia asociacijas su nepadoriu anglų kalbos žodžiu. Naujųjų prekės ženklo FCUK kvepalų reklama kvietė žurnalo skitytojus išbandyti naująjį kvapą su šūkiu „Open here to try FCUK her” („Atidarykite čia, tam, kad išbandytumėte FCUK jos”) ir tai nevienintelis kartas, kai prekės ženklo FCUK reklamai buvo pasitelktas žodžių žaismas, kuris kėlė daugybę diskusijų ir nepasitenkinimo. Žinomas ir tokias atvejis, kai Anglijoje teisėjas išvarė iš teismo salės prisiekusįjį, vien dėl to, kad jis vilkėjo marškinėlius su užrašu FCUK. Nepaisant to kompanija „French Connection UK” ir toliau sėkmingai vysto savo veiklą nepaliaudama stebinti išradingumu.