Anykščių vynas“ pristatė du naujo skonio sidrus
AB „Anykščių vynas“ artėjant vasarai – karščio ir pramogų metui – išleido du naujo skonio sidrus: itin švelnaus, lengvo kriaušių skonio “Cool drink” sidrą ir gaivų, braškių skonio „Cool drink“ sidrą.
Naujieji kriaušių ir braškių skonio sidrai papildys jau sulaukusią pripažinimo „Anykščių vyno“ obuolių sidrų „Cool drink“ šeimą. Klasikinio obuolių sidro „Cool drink“ skoninės savybės tarptautiniame konkurse „Jalta – 2002“ buvo įvertintos aukso medaliu. “Naujųjų “Cool drink” sidrų skoninės savybes sukūrėme atsižvelgdami į vartotojų skonio pokyčius – sidrai tapo dar lengvesni, gaivesni ir saldesni“, – teigia Aurika Banienė, AB „Anykščių vynas“ atstovė ryšiams su visuomene. 6 proc. stiprumo sidrai „Cool drink“ išpilstyti į patogius, žalsvos spalvos 0,33 l talpos buteliukus.
2002m. „Anykščių vyno“ gaminamų alkoholinių gėrimų asortimentas buvo atnaujintas 24 proc. Šiuo metu bendrovėje iš natūralių žaliavų gaminami iki 60 pavadinimų gėrimai – vaisių ir uogų vynai, vynuogių vynai, gazuoti putojantys vynai, degtinės, trauktinės, likeriai, sidras, alkoholiniai kokteiliai, brendžiai, viskis ir tekila.
Per 2002m., lyginant su kitų lietuviškų alkoholinių gėrimų gamintojų stipriųjų alkoholinių gėrimų pardavimais, “Anykščių vyno” stipriųjų alkoholinių gėrimų pardavimai augo daugiausiai. 2002m. bendrovė stipriųjų gėrimų pardavė 31,3 proc. daugiau nei 2001m. ir stipriųjų gėrimų rinkoje savo dalį padidino 2,5 proc. Šiuo metu “Anykščių vynas” užima 10 proc. lietuviškų stipriųjų alkoholinių gėrimų rinkos.
Per 2002m. „Anykščių vynas“ išliko lietuviško vyno lyderis – šiuo metu “Anykščių vynas” užima 68 proc. Lietuvos vynų gamintojų rinkos.
Pernai bendrovės apyvarta buvo 42 mln. litų, 2001m. – 50,5 mln. litų. „Apyvarta pernai sumažėjo, nes metai buvo nepalankūs koncentruotų sulčių prekybai, todėl bendrovė sumažino jų eksportą“, – teigia A.Banienė.
„Anykščių vynas“ – seniausias ir didžiausias vyno gamintojas Lietuvoje, savo veiklą pradėjęs prieš 76 metus. Įmonėje dirba beveik 500 žmonių.