„Stringus“ lietuvės perka rečiau
Kelnaitės su virvele, dar vadinamos „stringais“, tampa vis mažiau populiarios tarp jaunų lietuvių, sako vyriškais ir moteriškais drabužiais prekiaujančio prekės ženklo „Monton“ atstovai. „Kiek anksčiau pastebėta tendencija – ilgą laiką buvę populiariausi, „stringai“ pamažu apleidžia savo pozicijas. Jaunos moterys mieliau perka patogesnius kelnaičių modelis: šortukus arba klasikinius trikampius“, – sako bendrovės „Baltika Lietuva“, valdančios ir prekės ženklą „Monton“, direktorė Viktorija Krolytė. Didžiuosiuose Lietuvos miestuose veikiančio 12 „Monton“ parduotuvių tinklo atstovė sako, kad siaurikių daugiausia nuperka klaipėdietės. Pasak „Monton“ atstovės, ypač didelį dėmesį moterys šiuo metu teikia apatinio trikotažo audinių kokybei ir modelių patogumui. „Šiandien jau sunku įsivaizduoti kadaise madingų ir populiarių kaulinių korsetų suvaržytus moterų kūnus. Šių dienų gundymai yra kur kas žaismingesni. Moterys mielai renkasi romantiškus, švelnių spalvų ar klasikinius – juodus, baltus, raudonus – apatinius“, – sako V. Krolytė. Pašnekovė teigia, kad vidutiniškai vieno apsipirkimo metu apatiniam trikotažui moterys išleidžia 88 litus, maždaug tiek kainuoja liemenėlės ir kelnaičių komplektas „Monton“ parduotuvėse. „Sulėtėjusi ekonomika ir perkamoji galia didelės įtakos apatinio trikotažo pardavimams nepadarė – lietuvės nelinkusios taupyti apatinių sąskaita ir išleidžia vidutiniškai tiek pat, kiek ir anksčiau.