| |

Žmonės nori ekologiškų produktų

Šiandien prasidėjęs projektas maloniai stebino ne tik savivaldybės vadovus, tačiau ir paprastus žmonės. Tiek savivaldybės vadovai, tiek į renginį susirinkę žurnalistai stebėjosi šio turgelio sėkme. Prie specialiai prekybai pritaikytų automobilių susidarė eilės. Tarp pirkėjų buvo įvairių žmonių – tiek jaunuolių, tiek vyresnio amžiaus žmonių, kurie ekologiškų produktų gerbėjų argumentams dažniausiai yra kurti. Tačiau, matyt, šiuos į turgelį atviliojo ne ekologinių produktų toleravimas, o tiesiog galimybė įsigyti vaisių, daržovių ir kitų ekologinių prekių pigiau nei prekybos centruose. „Geriau mūsų pinigėlius pasiima tie, kurie patys lieja prakaitą, triūsia, augina produktus, nei juos paliksime prekybos centruose už perpardavinėjimą”, – sakė viena pirkėja. Prekeiviai neslėpė to, kad tokie turgeliai yra reali parama ūkininkams. Nors ekologiški produktai yra itin populiarus užsienio šalyse, Lietuvoje šie produktai tiek daug dėmesio nesulaukia. Daugelis specialistų teigia, kad ekologiški produktai, tai gerai begyvenančių šalių gyventojų užgaida. Tačiau, regis, Vilniuje didelio populiarumo sulaukęs mobilus turgelis paneigia šią teoriją. Kita vertus, produktai mobiliajam turgelyje buvo parduodami gana pigiai. Kainos, lyginant su didžiųjų prekybos centrų kainomis, buvo panašios, o kartais net mažesnės. Tuo tarpu prekybos centruose ekologiški produktai dažniausiai parduodami kur kas didesnėmis nei įprasta kainomis.

| |

Žvejybinis scenos naujoko Jono iššūkis A.Makejevui

Didelio pasisekimo sulaukęs Jono ir jo kolegės Rasos albumas „Saulala raudona“ įkvėpė scenos naujoką Joną keistam iššūkiui. Jonas susilažino su scenos senbuviu, pagarsėjusiu žveju, Aleksandru Makejevu, kad net tik albumo pardavimais bet ir pagautos žuvies svoriu jį aplenksiąs. Jonas gyrėsi daug žvejojęs, daug žinąs, tačiau A.Makejevas tik reikšmingai šypsojosi… Dvikova vyko vieną lietingą rugsėjo savaitgalį, netoli Vilniaus esančioje Merkio upėje. A.Makejevo draugiškas patarimas pasiimti žvejybon guminius batus iki kelių, ekstravagantiška išvaizda pasižyminčiam Jonui atrodė nelabai viliojantis. Tačiau scenos senbuviui patikinus, kad „upėtakiams į stilių nusispjaut” Jonas nusileido. Žvejybos pradžia buvo sunki – teko brautis per balas, krūmokšnius gilyn upe. Tačiau visas kančias nusvėrė džiugesys, užkibus pirmiesiems upėtakiams. Jonas šypsojosi pirmasis pagavęs laimikį – du upėtakius, kartu sveriančius vos 200 gramų, o ir lietuvių išmintis byloja „gera pradžia – puse darbo“. Tačiau toliau Jonui sekėsi kur kas kukliau – upėtakius matyt atbaidė guminiai batai, o trys blizgės iki šiol puošia Merkio upės medžių šakas. “Svarbiausia yra filosofinis požiūris – ne kiekis ir svoris, o laikas, praleistas gamtoje, kuris turi daug įtakos kūrybai“, – sakė Jonas, rudenį išleisiantis savo naują dvigubą albumą.

| |

“LT United” savo dainas pristatė Islandijos ir Ukrainos publikai

Kiek daugiau nei prieš savaitę pirmą kartą savo programą slaptame koncerte Vilniuje atlikusi grupė “LT United” jau spėjo su savo kūryba plačiau supažindinti Islandijos ir Ukrainos klausytojus. Netrukus šios grupės dainas išgirs ir Airijos publika. Šiandien “LT United” grįžo iš Kijevo, kur dalyvavo televizijos kanalo “1+1” surengtame televizijos apdovanojimų renginyje “Teletriumf”. Šiais metais apdovanojimų organizatoriai į savo renginį kvietė ryškiausius jų nuomone pastarųjų kelerių metų “Eurovizijos” atlikėjus. Kartu su “LT United” renginyje koncertavo šiais metais Ukrainą “Eurovizijoje” atstovavusi Tina Carol ir prieš kelerius metus šį konkursą laimėjusi Ruslana, norvegų grupė “Wig Wam”, moldavai “Zdob si Zdub” ir armėnų dainininkas Andre. “LT United” atliko “We Are the Winners” ir pristatė specialiai šiai kelionei parašytą dainą “Revolution”. Lietuvių pasirodymas pelnė gausias žiūrovų ovacijas, kurių į koncertų salę “Ukraina” susirinko apie 2 000. Šio koncerto įrašą televizija “1+1” parodys šiandien vakare, Ukrainos nepriklausomybės dienos proga. Po pasirodymo “LT United” nariai susitiko su Lietuvos ambasados Ukrainoje darbuotojais neformaliai vakarienei, kurios metu su gimtadieniu sveikino “LT United” įkūrėją Andrių Mamontovą.

| |

“Lemon Joy” apdovanoti už sėkmingiausią sugrįžimą

Po septynerių metų pertraukos išleidę naują studijinį albumą “1210” “Lemon Joy” laimėjo pirmąjį apdovanojimą šiais metais. Savaitgalį Palangoje vykusiame “1003 kilometrų” koncerte “Baltic Optical Disc” apdovanojimuose “Lemon Joy” buvo įteiktas prizas už sėkmingiausią sugrįžimą. Šiais metais dideliais radijo stočių hitais tapo du albumo “1210” kūriniai – “Pirmosios gėlės (Baltoj tyloj)” ir “Ne apie mus (Koks pašėlęs tempas)”. Trečiasis šio albumo singlas “Ten, kur mylėjau” taip pat jau sėkmingai debiutavo radijo topuose. Ši daina atidarė vasario mėnesį vykusius “Bravo” muzikos apdovanojimus. Balandžio mėnesį išleisto naujausio “Lemon Joy” albumo “1210” iki šiol parduota arti 5 000 vienetų. Atsiimdami prizą už sėkmingiausią sugrįžimą “Lemon Joy” muzikantai atliko naujausias savo dainas “Ten, kur mylėjau” ir “Ne apie mus (Koks pašėlęs tempas)”. Muzikos kritikai “Lemon Joy” albumą “1210” vadina vienu realiausių pretendentų į geriausio šių metų albumo titulą. Ankstesniais metais “Lemon Joy” yra laimėję apdovanojimą už geriausią debiutą, o grupės lyderis Igoris Kofas yra pripažintas geriausiu vokalistu.

| |

“LT United” “We Are the Winners” platininis singlas Lietuvoje – po ketverių metų pertraukos

Grupės “LT United” birželio mėnesį išleistas kompaktinis singlas “We Are the Winners” parduotas platininiu tiražu. Tai yra pirmas atvejis per pastaruosius ketverius metus, kai mūsų šalyje užfiksuoti platininiai singlo pardavimai. Paskutinį kartą 2002-aisiais metais platininiu singlu tapo “Skamp” plokštelė “Mūsų dienos kaip šventė”. Populiariausios šių metų lietuviškos dainos “We Are the Winners” kompaktinė plokštelė birželio 7 dieną buvo pristatyta koncertu Vilniuje Katedros aikštėje. Singlas “We Are the Winners”, kurį išleido muzikos vadybos agentūra M.P.3, Lietuvoje parduotas 5 000 vienetų tiražu. Šios dainos kompaktinis singlas taip pat išleistas Suomijoje, platinamas Olandijoje ir pasaulinėse interneto parduotuvėse, šią dainą savo koncerto Belgijoje metu daugiatūkstantinei auditorijai dainavo britų žvaigždė Robbie Williamsas. Šį savaitgalį Palangoje vykusiame “1003 kilometrų” koncerte “LT United” buvo įteiktas “Baltic Optical Disc” apdovanojimas už platininį singlą “We Are the Winners”. Rugpjūčio mėnesį grupės nariams bus įteikti oficialūs platininius pardavimus žymintys apdovanojimai, kuriuos teikia Lietuvos įrašų gamintojai ir platintojai.

| | |

,,Gauminos“ šaudyklę išbandė milijonas pasaulio interneto žaidimų mėgėjų

2006 m. liepos 4 d. interneto sprendimų kompanijos ,,Gaumina“ paleistą žaidimą ,,Stickman madness“ išbandė daugiau nei 1000 000 pasaulio internetinių žaidimų mėgėjų. Drastiška žaidimų portalo ,,Dragon Gamez“ užsakymu sukurta pirmojo asmens šaudyklė jau pateko į 185 interneto žaidimų puslapius. ,,Gauminos“ sukurtame žaidime poros pasisėdėjimas restorane netikėtai virsta kruvinomis skerdynėmis. Kai kuriuose žaidimų portaluose ,,Stickman madness“ publikuojamas su ženklu N-17. Daugiau nei pusę milijono lankytojų per dieną sulaukiančio žaidimų portalo ,,New Grounds” lankytojai pabrėžia aukštą žaidimo grafinio dizaino kokybę. ,,Kurti žaidimą pasaulinei rinkai yra didelis iššūkis. Pradėdami gamybą žinojome, kad ,,Stickman madness“ žaidimų portaluose bus pateikiamas greta įmonių, keletą dešimtmečių užsiimančių šia veikla, kūrinių. Mūsų kūrybinė komanda nerimąstingai laukė kritikų nuomonių. Pasijutau kaip tikras kino industrijos atstovas, nežinojau, ką gausime, ar Oskarą, ar Avietę.“,– teigė ,,Gauminos“ direktorius Darius Bagdžiūnas. ,,Nemažai darbo reikalavusį ,,Gauminos” sukurtą žaidimą vertinu puikiai. Lietuvoje vis dar nedaug interneto sprendimų kūrėjų, kurie profesionaliai dirbtų su Flash technologijomis. ,,Gauminai“ darbų esame patikėję ir anksčiau, rezultatas nenuvylė ir šį sykį – galime pasidžiaugti vis augančiu žaidimo ,,Stickman madness“ populiarumu.“,– teigė Dragon Gamez žaidimų portalo vadovas Vaidotas Narušis.

| | |

Išaiškinti geriausi 2006 m. kompiuterinių žaidimų žaidėjai Lietuvoje

Savaitgalį, liepos 8-9 d., Vilniuje vyko Pasaulio kompiuterinių žaidynių (World Cyber Games, WCG) čempionato nacionalinė atranka. Varžytis dėl geriausių kompiuterinių žaidėjų titulo šiais metais susirinko rekordinis žaidėjų skaičius – 237 žaidėjai iš visos Lietuvos. Nacionalinė čempionato atranka Lietuvoje vyksta ketvirtus metus. WCG varžybas Baltijos šalyse inicijuoja pasaulinė WCG žaidynių partnerė “Samsung Electronics”. Projektą Baltijos šalyse įgyvendina organizatoriai iš Latvijos “Pro1 Games”. “Kompiuterinių žaidimų čempionatai Baltijos šalyse, sulaukia vis daugiau žaidėjų dėmesio. Tai liudija ir šiais metais beveik dvigubai išaugęs Lietuvos nacionalinės atrankos dalyvių skaičius. Šiais renginiais siekiame, jog kibernetinis sportas įgautų deramą statusą, o varžybų kultūra augtų, kaip ir aplinkinių supratimas bei tolerancija”, – sako “Samsung Electronics” Baltijos šalių atstovybės vadovas Chang Gyu Ahnas. Šiais metais dalyviai rungėsi žaisdami penkis populiariausius kompiuterinius žaidimus: “Counter-Strike 1.6” (komandinis), “Starcraft: Brood War”, “Warcraft III” ir “FIFA 2006”, “Need for Speed: Most Wanted”. Visą pasaulį užvaldžiusi futbolo karštinė neaplenkė ir WCG žaidėjų. Žaidime FIFA 2006 sužibėjo Giedrius Mičiulis, aplenkęs visus varžovus ir laimėjęs pirmąją vietą. Antroji vieta atiteko Aleksejui Tichanovskiui, trečioji – Dariui Raupeliui.

| |

“LT United” singlas “We Are the Winners” – jau auksinis!

Grupės “LT United” vos prieš dvi savaites išleistas singlas “We Are the Winners” jau parduotas auksiniu tiražu. Populiariausios šių metų lietuviškos dainos “We Are the Winners” kompaktinė plokštelė birželio 7 dieną buvo pristatyta koncertu Vilniuje Katedros aikštėje. Singlas “We Are the Winners”, kurį išleido muzikos vadybos agentūra M.P.3, Lietuvoje jau parduotas per 3000 vienetų tiražu ir netrukus turėtų tapti platininiu. Šių metų “Eurovizijos” dainų konkurse efektingai nuskambėjęs “LT United” kūrinys “We Are the Winners” šiai grupei pelnė europinį pripažinimą. Šios dainos kompaktinis singlas išleistas ne tik Lietuvoje, bet ir Suomijoje, taip pat platinamas Olandijoje ir pasaulinėse internet parduotuvėse. Praėjusią savaitę savo koncerte Belgijoje dainą “We Are the Winners” daugiatūkstantinei auditorijai stadione dainavo Robbie Williamsas. Šiuo metu “LT United” įrašų studijoje baigia naujos dainos įrašus. Antrasis “LT United” kūrinys vadinsis “Fashion Show”. Šią dainą klausytojams numatoma pristatyti jau kitą savaitę.

| |

“LT United” išleidžia dainos “We Are the Winners” singlą

Lietuvos muzikos žvaigždžių rinktinė “LT United” šiandien išleidžia bene labiausiai šiuo metu mūsų šalyje laukiamą dainos “We Are the Winners” kompaktinę plokštelę, kurią šįvakar daugiatūkstantinei auditorijai pristatys Juntinių Tautų projekto “Laikas padėti kitiems” koncerte sostinės Katedros aikštėje. Koncerto žiūrovai pirmieji galės įsigyti dainos “We Are the Winners” singlą. Prekybos taškuose šis įrašas pasirodys šį savaitgalį kartu su pasaulio futbolo čempionato pradžia. Trečiadienio koncerte dalyvaus Andrius Mamontovas, “Skamp”, “Bix”, Marijonas Mikutavičius, renginį vainikuos “LT United” pasirodymas, kurio metu grupė atliks kultine tapusią savo dainą “We Are the Winners”. Singlą “We Are the Winners” išleidusi muzikos vadybos agentūra M.P.3 neabejoja, kad plokštelė su šios dainos įrašu netrukus taps auksine. Šią savaitę dainos “We Are the Winners” kompaktinis singlas išleidžiamas ir Suomijoje. Licenciją šiai dainai taip pat užsisakė Švedijos ir JAV kompanijos, singlo platinimo teises įsigijo olandai. Šios šalies bendrovė “Bea Records” platinimui Olandijoje iš karto užsisakė lietuviškas ir suomiškas “LT United” kompaktines plokšteles.

| |

Robo-fantastinės kultūros atstovai: “Karas surobotėjimui”

“Robotukai” – linksmų modernių žmonių gyvenimo būdas. Filosofuoti gal neverta, bet galima sakyti, kad tai robo-fantastinė kultūra, žinoma visame pasaulyje. Kodėl siejama su japonais? Toje šalyje vaikai augo žiūrėdami animacinius filmukus apie robotuko Astrobojaus nuotykius… O Terminatorius, Stenlio Kubriko filmai? Visame pasaulyje gausu šios kultūros gerbėjų! Tik “Robotukai” tai vertina ironiškai: mes, žmonės, neturime tapti robotais. Per savo pasirodymus galime ir pasijuokti linksmai dainuodami apie robotuko ir merginos meilę (juokiasi). Gal bus įdomu, kad japonai oficialiai paskelbė, jog 2020 metais, kai robotai bus tokia pat įprasta mūsų gyvenimo dalis kaip dabar kavos aparatai, jų šalis iš to per metus gaus 12 milijardų eurų pelno. Scenoje žiūrovai mato autorinę vaizdo grafiką, interaktyviai susietą su veiksmu scenoje, kur šoka biorobotai. Mūsų kostiumai kurti garsių dizainerių – Juliano Fedo ir “TranzArt”. Pavyzdžiui, biomechaniniame šou “Liquid” robotukas klausia: “Ar robotai gali mylėti?” Į tikslių biotroninių judesių sūkurį “įsivelia” gyvas “virusas” – nuostabi mergina Amrita meninės gimnastikos lankstumu išlydo robotukų “schemas”. Kita miniatiūra: sekretorė robotukė monotoniškai antspauduoja konvejerio robotukų dokumentus. Tačiau vienas robotukas pastebi, kad sekretorė sugedo, programa kartojasi, ir ją perprogramuoja. Staiga niūri aplinka pasikeičia, vienas robotukų užgroja saksofonu, robotukai šoka. Pačiame įkarštyje įeina seksuali mergina ir pareiškia esanti sužavėta, kad robotukas turi tikrus jausmus – tad norėtų pamatyti jo kylančią raketą, nes juk meilė valdo mus! Robotukas atsako: “Vibruok!” Jam raketa – vibratorius, mergina – planeta. Finalą turbūt supratote? Šis šou atliekamas taip, kad atrodo lyg vaizdo klipas. Veiksmą scenoje galima stebėti šokant. Tai nauja klubų kultūros kryptis. Su “Robotukų” garso takeliu dirba tokie žinomi prodiuseriai kaip EXEM, “Flaxen Beats”.