Žyma: Kompiuteriniai žaidimai

Codemasters: “Mes neparsiduodame!”

Codemasters: “Mes neparsiduodame!”
Codemasters paneigė solidaus britų verslo leidinio MCV paskelbtą pranešimą, esą, ji, kaip ir Eidos, išstačiusi pardavimui savo aktyvus ir kompaniją ruošiasi nupirkti prancūzų el. žaidimų leidėja Ubisoft. Patvirtinta tik tai, kad Ubisoft atsisakė planų įsigyti Eidos, kai šios kompanijos vertė pirmadienį nukrito 5.2% - investuotojai būgštavo, kad toks brangus pirkinys (prancūzų siūlyta suma 40% viršijo dabartinę Eidos vertę) pakenks finansinei kompanijos gerovei. Vietoj Ubisoft Eidos grandą gelbėti pasišovė amerikiečių Electronic Arts, lengva ranka ištiesusi $300 mln. dolerių už teisę priglausti Laros Kroft kūrėjus....

Sacred plečiasi

Sacred plečiasi
Veiksmo/RPG žaidimo Sacred laukia įdomi ateitis, praneša Ascaron Entertainment spaudos tarnyba. Įkandin galutinei pataisos 1.7 versijai (ji jau paskutinėje bandymo stadijoje) pasaulį išvys nemokamas priedas, kuriame rasite du naujus regionus, papildomas užduotis, priešus ir ginklų rūšis. Specialiai tiems, kurie dar tik ruošiasi įsigyti Sacred, spalį bus išleistas komplektas Sacred Plus, su jau ištaisytu originalu ir žaidimo priedu....

Pasikeitė Monolith savininkai

Pasikeitė Monolith savininkai
Warner Bros paskelbė įsigijusi studiją Monolith Productions. Nuo šiol jai vadovaus kompanija Warner Bros. Interactive Entertainment. Džeisonas Holas, Monolith įkūrėjas ir dabartinis WBIE viceprezidentas, pardavė jam priklausiusį akcijų paketą. Monolith Productions žaidimų rinkoje debiutavo 1994 m. su šaudykle Blood, greitai užkariavusia kritikų ir publikos simpatijas. Po trumpalaikių, bet gan sėkmingų bandymų su kitais žarais (Claw, Sanity: Aiken's Artefact, Get Medieval) ir JAV išleistų šalutinių projektų (Odium, “Alodai”), kompanija visiškai perėjo į pirmojo asmens perspektyvos veiksmo žaidimų leidimą ir šį procesą ištobulino iki tobulybės....

Atari pradėjo karą

Atari pradėjo karą
Atari ėmėsi aktyviai įsisavinti realaus laiko strategijų rinką. Iškart po fentezi RTS Dragonshard anonso buvo pristatytas projektas Act of War: Direct Action. Žaidimą kuria prancūzų studija Eugen Systems, siužetu užsiima Deilas Braunas, populiarių karinės tematikos technotrilerių autorius. Siužetas paprastas: smogiamoji amerikonų armijos elitinių karių grupė šlovingai kaunasi su niekšais, sugalvojusiais įvesti naują pasaulinę tvarką. Veiksmas vyksta įvairiuose pasaulio miestuose – nuo San-Francisko iki Maskvos. Be “singlo” titulo, Act of War galės didžiuotis galinti kartu su žaidimu pateikti net keletą režimų žaidimui tinkle. Žaidimą...

Eidos parduota Merdokui?

Eidos parduota Merdokui?
Eidos kompanija, kurios vadovybė nevienąkart skelbė norinti parduoti kompaniją į geras rankas, naują savininką turės jau šią savaitę, - pranešė anoniminis GamesIndustry.biz leidyklos šaltinis. Pirkėjas - Ruperto Merdoko vadovaujama News Corporation media imperija. Ne taip seniai šis australų magnatas pareiškė, kad kompanijos veikla apims ir elektroninių pramogų industriją. Netrukus pradėta ieškoti įsigijimui tinkamų firmų....

The Boss: La Cosa Nostra

The Boss: La Cosa Nostra
Žaidimai apie mafiją - visada naujas, netikėtas ir žaidėjų laukiamas dalykas. Kūrėjai retai mus pradžiugina amerikietiška kriminaline romantika, todėl geras šio žanro žaidimas - tikras įvykis. Gangsterinės tematikos krizė žaidimų industriją kamuoja jau ne pirma diena. Tokie projektai kuriami tarsi pagal instrukciją, kaip vaikiški LEGO kaladėlių žaidimai. Kokie esminiai mafijinio žaidimo elementai? Pirmiausia - tai miestas ir jo pastatai, konkurentai, jūsų brangioji šeima ir nesibaigiantis pinigų poreikis. Pastaruoju metu Al Kaponės „darbo“ tematiką geriausiai įvaldė Illusion Softworks kompanija, tačiau tam, kad būtų sukurtas...

Žvaigždžių respublikos

Žvaigždžių respublikos
Elixir Studios kuria politinio [...]Republic: The Revolution real-time žaidimo tęsinį, kuris smarkiai skirsis nuo originalo. Projekto žanras atitinka Republic Dawn: The Chronicles of the Seven, kuris pavadintas... „didžiuliu pirmojo asmens perspektyvos MMOG kosmose“ ! Žaidėjams teks atkurti naciją, rimtai nukentėjusią netikėto jos priešų puolimo metu, atkūrus jos valdžios organus, ekonomiką ir armiją....

Asterix & Obelix XXL

Asterix & Obelix XXL
Nežiūrint to, kad praėję metai buvo prisotinti arkadų, padėties gera nepavadinsi. Didelę PC išleistų žaidimų dalį reikėjo arba perkelti į muziejaus vitriną su dideliu riebiu užrašu „Kaip NEREIKIA daryti žaidimų“, arba iškart sviesti į šiukšlyną. Esant tokiai betvarkei, gali įkvėpti netgi toli gražu ne geriausias iš Nintendo Gamecube paimtas žaidimas. Taip, Asterix & Obelix XXL - ne šedevras, tačiau neturint herbinio popieriaus, tenka naudotis paprastu. Svarbiausia - ne tualetiniu. Dviejų narsiųjų prancūzų autorių - Renė Gosinji (Rene Goscinny) ir Alberto Uderco (Albert Uderzo)...

EverQuest prisikels 9-tąjį kartą

Nors jau ne pirma diena didelis dėmesys skiriamas on-line RPG EverQuest 2 žaidimo palaikymui, Sony Online Entertainment tęsia tradiciją laikas nuo laiko išleisti priedus 1-ajai EverQuest daliai. Jau devintasis, EverQuest: Dragons of Norrath pavadintas priedas prekyboje pasirodys dar šį mėnesį (tiek dėžutėse, tiek „elektroniniu“ formatu) ir serijos gerbėjams pasiūlys naujas žemes su pagerinta grafika, papildomas gildijų tvarkymo priemones, ne vieną naują užduotį, krūvą receptų, nematytų sugebėjimų ir užkeikimų, neliks užmiršti ir monstrai - pamatysime goblinus, ledynų gigantus ir, savaime aišku, ugnimi alsuojančius drakonus....