„Žiedų Valdovas“ – tikriausiai, pati žymiausia saga visos žmonijos istorijoje, su kuria galėtų varžytis nebent „Žvaigždžių karai“. Visame pasaulyje gyvena milijonai šios nuostabios knygos gerbėjų. Ją skaito, pagal ją žaidžia, ja gyvena. Ką ir kalbėti, juk pagal išleistų egzempliorių kiekį „Žiedų Valdovą“ lenkia nebent Vladimor Iljičiaus Lenino ar Mao-dze-Duno darbų tomai.

„Žiedų Valdovas“ parodo, kaip kartais net pačių mažiausių ir nereikšmingiausių padarų bebaimiai poelgiai gali turėti didelę reikšmę mūsų pasaulio istorijai.

Kiekvienas, žiūrėjęs pagal „Žiedų Valdovo“ motyvus pastatytus filmus, pripažįsta, kad epinės kovos su nesuskaičiuojamu karių skaičiumi užgniaužia kvapą. Todėl kompanija Electronic Arts nutarė sukurti realaus laiko strategiją, pilnai atskleidžiančią šių kovų potencialą. Žaidimas pavadintas Lord of the Rings: Battle for Middle-Earth.

Vienas RTS visiems jiems valdyti! Jis vienas pavergs juos visus…

The Battle for Middle-Earth suteikia mums galimybę kontroliuoti milžiniškas armijas, kurias mes jau matėme pačiame filme. Jei manote, kad žaidimas, kaip įprastas RTS, laikysis visų savo žanro kanonų, nustatytų dar apsamanojusiais Warcraft 2 ir Dune 2 laikais, labai klystate. Žaidimo kūrėjai, EALA kompanija (ją sudaro EA Pacific ir Westwood Studios darbuotojai), jau turi turtingą pačių neįprasčiausių ir originalių RTS kūrimo patirtį. Jos sąskaitoje – Command & Conquer: Red Alert 2 ir praėjusių metų hitas Command & Conquer: Generals. Šiek tiek pagražinau, kai sakiau, kad Battle for Middle-Earth neįsipaišys į RTS žanro kanonus, bet jo kūrėjo, o būtent, Electronic Arts vaizduotė ir daugeliui žinomas Lord of the Rings prekinis ženklas leis padaryti labai daug.

Greičiausiai, labiausiai viliojančia naujove bus galimybė valdyti iš tiesų milžiniškas armijas. EALA naudos modifikuotą C&C: Generals varikliuką, o tai vienu metu ekrane leis atvaizduoti iki 500 pilnai detalizuotų karių. Tai labai daug, ypač jei turėsime omeny, kad jie bus labai įvairūs (nuo kovinių dramblių iki gigantiškų trolių).

Kad išvengtumėte galvos skausmo, kylančio atskirai valdant kiekvieną karį, kūrėjai suteikia mums galimybę iš jų sudaryti įvairių rūšių kovines rikiuotes ir batalionus. Žmonių (arba orkų) rikiuotė veiks kaip viena būtybė, o tai leis išvengti nuolatinio spusčiojimo pele.

Žaidime bus dvi kampanijos – tiek „geriečiams“, tiek blogio garbintojams, veiks 4 priešiškos šalys: Gondoras, Rohanas (arba Mustangrimas, kaip kam patinka…), Aizengardas ir, aišku, tamsusis Mordoras. Kaip jau, turbūt, supratote – žmonių kampanijoje galėsime žaisti už Gondorą ir Rohaną, orkų – už Izengardą ir Mordorą.

Kiekvienos pusės karius bus lengva atskirti – jie bus labai panašūs į filmo ir knygos veikėjus, tarp jų pamatysite: Rohano raitelius, orkus, Uruk-hajus, nazgulus, dramblius, elfų lankininkus, entus iš Fangorno girios, milžiniškus trolius ir daugybę kitų rasių ir tautelių.

Iš viso kiekvienai kovojančiai pusei EALA sukurs po 15-18 unikalių karių rūšių.

Žaidime taip pat pasirodys ir herojai, kaupsiantys patirtį ir galintys kelti savo lygį – ko jau ko, o šito kūrėjai niekaip negalėjo atsisakyti.

Mūsų pusėje pasirodys: Aragornas (Jis – ir Klajūnas, valdovas Elesaras, tikrasis Gondoro valdovas), elfas Legolasas, gnomas Gimlis, Eomeras (trečiasis Mustangrimo senešalis) ir – o kaipgi be jo – visur esantis-viską žinantis baltasis magas Gendalfas su burtininkui privaloma skrybėle ir lazda.

Vis tik kūrėjai nutarė vietomis prilaikyti arklius. Be mūšių, kuriuose dalyvaus šimtai karių, bus ir misijų su griežtai nustatytu karių skaičiumi.

Pavyzdžiu gali pasitarnauti Žiedo Brolijos kelionė per Khazad-dum‘o urvus (Morijos kasyklas).

Kas iš tiesų intriguoja, tai labai išradingas EALA mokėjimas subalansuoti kovojančias puses, tuo pačiu neatitrūkstant nuo knygos originalo ir jos dvasios.

Pavyzdžiui, žaidime Mordoro pusė (kaip ir filme) turės praktiškai neribotą karių skaičių. Taip yra todėl, kad Mordoras „nestato“ savo karių, kaip tai yra tradiciniuose RTS, greičiausiai, jis kas kuris laikas gaus karių papildymus.

Atrodytų, kad Mordoras turi ne visai sąžiningai įgytą pranašumą, bet savų privalumų turės ir žaidimas už Gondorą su Rohanu. Pavyzdžiui, kadangi pagal siužetą jiems teks daugiau gintis, šiuo aspektu jie turės įvairių bonusų.

Pavyzdžiui, epiniame Helmo daubos mūšyje rohaniečiai galės gynybai naudoti savo pilies sienas. Ir, net jei priešas įsiverš pro vartus, jiems vistiek bus galima gintis, naudojant sienose išsidėsčiusius lankininkus.

Žaidime iš viso bus 25 misijos, sukurtos visų trejų filmų pagrindu, įskaitant neužmirštamas Helmo daubos ir Minas-Tirito kautynes.

Žaidimo pasaulis, greičiausiai, bus labai interaktyvus. Pavyzdžiui, trolis galės kartu su šaknimis išrauti medį ir juo tvatinti priešininkus.

Vaizdas džiugins akis. Nežiūrint to, kad kovos lauke vienu metu galės kirstis 500 karių, visi jie bus labai gerai detalizuoti. Aišku, pamatysime ir įspūdingų panoramų. Optimizuotas varikliukas padės išvengti C&C: Generals bėdų – dabar didelių kautynių metu žaidimas NEBESTABDYS, turint omeny, kad iš mūšio lauko nedings nė vienas objektas: strėlės, ginklai, lavonai, sienų nuolaužos…

Garso takeliai, tikriausiai, bus paimti iš filmų. Bet kuriuo atveju tai bus vis tokios pat šaunios melodijos. O kadangi EALA bendradarbiauja su New Line Cinema, tai herojų balsų įgarsinimu turėtų užsiimti patys filmų aktoriai.

Žinoma, galutinai apie žaidimą kalbėti kol kas anksti. Bet, jei visos keturios pusės bus subalansuotos, grafika ir garsas gerai sutiks vienas su kitu, ir nedings ta pati „Tolkieniška“ atmosfera, galėsime išvysti rečiausią faktą žaidimų industrijoje: žaidimas pagal filmo motyvus taps hitu.

Autorius: Kirilas „Arhimond“ Novotarskij

Views All Time
Views All Time
3080
Views Today
Views Today
1
0 0