JAV rinkos tyrimų bendrovė „iSuppli“, atlikusi išsamų JAV monitorių rinkos tyrimą, konstatavo, kad kineskopinių (CRT) ekranų technologija rinkoje sparčiai artėja prie kelio galo.

Kompanijos duomenimis, paskutinį 2002 m. ketvirtį JAV iš viso buvo parduota 5,97 mln. monitorių – vos 1,4 proc. daugiau nei trečiąjį ketvirtį. Kineskopinių monitorių dalis, palyginti su skystųjų kristalų ekranais, kasmet mažėja kone penktadaliu: antai 2002 m. CRT monitorių iš viso buvo parduota 24,2 mln., o prieš metus – apie 33 mln. Finansine prasme CRT monitorių rinka paskutinį 2002 m. ketvirtį smuko 12,2 proc. iki maždaug vieno milijardo dolerių. Daugiausiai monitorių per šį laikotarpį pardavė „Dell“ (1,4 mln.), „Hewlett-Packard“ (1,1 mln.) ir „ViewSonic“ (0,395 mln.). Ketvirtoje ir penktoje vietoje liko „Envision“ ir „Samsung“. 75 proc. per paskutinius 3 praėjusių metų mėnesius parduotų kineskopinių monitorių buvo modeliai su 17 colių ekranais, o 19 colių monitorių pardavimai sumažėjo 13 proc.

Didžiausią įtaką CRT monitorių pardavimams ir kainai turi nuolat pingantys TFT technologijos skystųjų kristalų ekranai. Pasak „iSuppli“ analitikų, CRT monitorių rinką „virš vandens“ laiko taupyti norintys namų vartotojai, mieliau besirenkantys pigesnius ir didesnius ekranus, o kompanijos sparčiai pereina prie skystųjų kristalų ekranų. Besitraukiančioje CRT monitorių rinkoje vyks dar stipresnė konkurencija, tad gamintojų laukia nelinksmi laikai.

Views All Time
Views All Time
4412
Views Today
Views Today
1
0 0