Ateities telefonai ir kainos slenkstis
Tyrimas atskleidė, kad užuot skubėję naudotis naujomis technologijų galimybėmis dauguma vartotojų yra labai pragmatiški. Jie priima naujoves tik tada, kai jos tampa naudingos ir padeda taupyti. Prie tam tikro vartotojų skepticizmo gerokai prisidėjo išpūstas WAP galimybių reklamavimas – analitikai pažymi, kad panašios vartotojų reakcijos galima tikėtis smarkiai reklamuojant 3G ryšį. Mobiliojo ryšio operatoriai turės gerokai pasidarbuoti, kad įtikintų žmones išleisti daugiau pinigų naujoms paslaugoms, tokioms kaip nuotraukomis ar vaizdo klipais iliustruojamos žinutės. Pasak tyrimo autorių, kompanijoms nepavyks įtikinti vartotojų mokėti 4 ar 5 kartus brangiau vien tik už dabar jų dažniausiai naudojamas balso paslaugas. Naujos kartos mobiliojo ryšio paslaugų teikėjai, tikėdamiesi sulaukti žmonių dėmesio, turėtų jiems pasiūlyti kur kas įdomesnių dalykų.