Š.m. vasario 1 d. į „VRS grupę“ susijungė trys reklamos kūrybos, gamybos bei žiniasklaidos planavimo agentūros. Nuo šiol „VRS grupė“ yra vienintelė agentūra Lietuvoje, teikianti visas reklamos paslaugas.

Š.m. vasario 1 d. susijungusios reklamos kūrybos, gamybos bei žiniasklaidos planavimo agentūros tapo „VRS grupe“. Šį sprendimą nulėmė pasaulinės tendencijos teikti klientams kompleksinius rinkodaros sprendimus. Susijungusi „VRS grupė“ tapo vienintele agentūra Lietuvoje, teikiančia visas reklamos paslaugas – kūrybos, gamybos bei žiniasklaidos planavimo. Pagal pajamas bei darbuotojų skaičių šiuo metu „VRS grupė“ yra viena iš didžiausių agentūrų Lietuvoje.

Sinergijos efektas atneš apčiuopiamos naudos klientams

„Mūsų sprendimą įtakojo natūralus klientų poreikis gauti visas reklamos paslaugas iš vienų rankų, – sako „VRS grupės“ direktorius Jaunius Atkočiūnas. – Naujasis darbo organizavimas sutaupys mūsų klientams laiko ir pagreitins projektų vykdymą, nes aptarnavimą nuo šiol organizuosime „vieno langelio“ principu“. Pasak agentūros vadovo, rinkodaros projektus „VRS grupė“ dabar vykdys pagal Vakarų Europos šalyse paplitusias tradicijas. Vienas projektų vadovas koordinuos visus užsakovo reklamos darbus. „Tikimės, kad didžiausią naudą atneš sinergijos efektas – smarkiai sutrumpės kelias nuo reklamos idėjos sukūrimo iki jos galutinio įgyvendinimo“.

Lietuvoje „VRS grupė“ tapo pirmąja ir kol kas vienintele, teikiančia visas reklamos paslaugas. Tuo tarpu JAV ir Vakarų Europos šalyse, pasak J.Atkočiūno, vis daugiau reklamos agentūrų dirba panašiu būdu. „Mes jau daug metų kuriame ir gaminame reklamą, teikiame žiniasklaidos planavimo paslaugas, tačiau sujungę pajėgas galėsime dirbti dar efektyviau“, – sako agentūros vadovas.

Kuria reklamą, kuri padeda parduoti

„VRS grupės“ komercijos direktoriaus Ringaudo Ručio teigimu, susijungimui turėjo įtakos ir didėjantys užsakovų reikalavimai. Pasak jo, vis daugiau įmonių Lietuvoje reklamos agentūroms iškelia ir konkrečius pardavimų tikslus. „Laikomės nuomonės, kad reklamos efektyvumą įrodo augantys pardavimai. Patikėdami VRS agentūrai „Omni Connect“ produkto reklamą, kartu įvardinome ir pardavimų tikslus. Sparčiai augantis „Omni Connect“ paslaugos populiarumas rodo, kad VRS agentūra pasiūlė teisingą sprendimą,“ – sako „Omnitel“ reklamos skyriaus direktorė Greta Urmanaitė. Su šia nuomone sutinka ir „Vilniaus degtinės“ komercijos ir marketingo direktorius Laurynas Miškinis: „Pritariu, kad verslas turi kelti reklamai konkrečius pardavimų tikslus. Prieš metus VRS agentūrai patikėjome išskirtinio gaminio – degtinės „Sobieski“ pristatymą. Džiaugiamės , kad per trumpą laiką „Sobieski“ tapo viena populiariausių degtinių Lietuvoje“. R.Ručio nuomone, nemažai įtakoja ir agentūros galimybės valdyti projektą nuo idėjos sukūrimo iki galutinio įgyvendinimo.

„VRS grupei“ priklausančios įmonės Lietuvoje žinomos pagal populiarius šou projektus „Dangus“, „Akvariumas“, „VRS kamera“, penkerius metus vykdytą alaus gamintojo „Švyturys“ reklamą bei jau keturioliktus metus teikiamas paslaugas didžiausiam reklamos užsakovui pasaulyje „Procter&Gamble“. Šiuo metu „VRS grupėje“ dirba 75 darbuotojai. 2005 m. bendra „VRS grupę“ sudariusių įmonių konsoliduota apyvarta siekė 20 mln. Lt.

Daugiau informacijos suteiks:
Ringaudas Ručys,
UAB „VRS grupė“ plėtros ir pardavimų direktorius,
tel. +370 698 21910,
el.p: ringaudas.rucys@vrs.lt

Views All Time
Views All Time
3572
Views Today
Views Today
1
0 0