„MTV VJ Search“ atradimas – klaipėdietė Ugnė
Penktadienį Palangos „Šachmatinė“ išvydo naująją MTV vedėją Ugnę Skonsmanaitę. Įsidėmėkite šią merginą – nuo rugsėjo ją teks matyti dažnai. Porą mėnesių trukusio „MTV VJ Search“ metu klaipėdietė nušluostė nosis visiems abejojusiems, ar tikrai ji yra gimusi būti MTV veidu.
Naujoji MTV šeimos auklėtinė tiesiog gyvena muzika ir muzikoje, jau seniai žiūri MTV – kanalas namuose įjungtas 24 valandas per parą, ir jaučiasi tikra „MTV kartos“ nare. Kaip sakė „MTV Networks Baltic“ vadovas Marius Veselis, beliko Ugnės anketoje perskaityti jos gyvenimo moto: “Intelligence without ambition is a bird without wings (Salvador Dali)” ir visa komisija merginai surašė riebius pliusus.
„Ugnė etapas po etapo vis ryškiau atskleidė savo gyvumą, azartą, su kamera bendravo tarsi su senu draugu, taigi po finalo tik susižvalgėme ir supratome, kad jos prisijungimas prie MTV komandos yra neišvengiamas“, – komisijos sprendimą komentavo „MTV Networks Baltic“ rinkodaros vadovas Tomas Ramanauskas.
Merginos porininko iš minios pretendentų, dalyvavusių atrankose, komisija dar neišrinko. Po finalinio atrankos Lietuvoje etapo M. Veselis teigė: „MTV nusprendė: kol kas geriau jokio, negu bet koks. Negi Lietuvoje neatsiras nevaidinančio, nesijaudinančio, tiesiog MTV vaikino spindinčiomis akimis? Beje, Latvijoje ir Estijoje abiejų lyčių vedėjus atrasti buvo paprasčiau, nes buvo iš ko rinktis!“, – sakė „MTV Networks Baltic“ vadovas.
Ugnei viso krūvio ant savo pečių vilkti neteks – MTV vis dar ieško vaikino, tačiau specialios atrankos skelbti neketina. Paieška vyks aktyviai ir netradiciškai, taigi suklusti turėtų visi, pramiegoję pirmąjį šansą.
„Mes ieškojome ir ieškosime tokių, kurie nenustygsta vietoje, nes nori žinoti. Kuriems įdomus pasaulis, o ne tik jie patys, kurie moka klausyti ir klausinėti, ne tik pasakoti. Tų, kurie yra talentingi, bet neužrietę nosies. Be to, MTV domina netradiciniai žmonės, savito požiūrio į aplinką ir muziką”, – pridėjo T. Ramanauskas.
Anot „MTV Networks Baltic“ programų vadovo Arūno Matačiaus, tarp dalyvių jis neišvydo vaikino, pajėgaus priimti MTV iššūkius – vesti „Baltic Chart“, „Euro Top 20“, ir „Top 20 downloads“ muzikos topus, taip pat laidą apie naktinį gyvenimą, kurią užbaigs dar vienas topas – „Dance Floor Chart“ bei pristatinėti teminius savaitgalius.
„Be darbo prieš kameras, naujieji „MTV Lietuva“ keliaus į su MTV susijusius renginius – landžois į „Baltic Chart“ patekusių atlikėjų koncertų užkulisiuose, taip pat dalyvaus įvairiuose festivaliuose bei apdovanojimuose“, – sakė A. Matačius.