| |

Nauji juridinių asmenų kodai

Valstybės įmonė Registrų centras primena, jog nuo liepos 1 d. juridiniams asmenims bus suteikiamas naujas devynių ženklų kodas. Juridiniai asmenys raginami naujojo kodo naudojimui pritaikyti savo eksploatuojamą programinę įrangą bei dokumentų blankus. Priešingu atveju gali būti apsunkinta ar sutrikdyta juridinių asmenų veikla. Visiems naujai registruojamiems juridiniams asmenims, jų filialams ar atstovybėms nuo liepos 1 d. bus išduodami registravimo pažymėjimai su devynių skaitmeninių ženklų kodu. Juridiniams asmenims, kurie buvo įregistruoti iki 2004 m. liepos 1 d., nauji registravimo pažymėjimai su devyniaženkliu kodu bus išduodami Juridinių asmenų registre keičiant savo duomenis, nurodytus juridinio asmens registravimo pažymėjime.

| |

Duomenų registracijos ir apskaitos sistema FIRMA

“Integruota apskaita”, remdamasi ilgalaike patirtimi diegiant programinę įrangą įvairios paskirties valdymo funkcijų automatizavimui bei naudodama šiuolaikines kompiuterines technologijas, sukūrė programų kompleksą “Duomenų registracijos ir apskaitos sistema FIRMA”. “FIRMA” yra modulinis, daugiavartotojiškas programų kompleksas, veikiantis pilnai integruotos duomenų bazės pagrindu, turintis patogią vartotojo aplinką, veikiantis Microsoft Windows operacinėje sistemoje. Modulinis principas ir integruota duomenų bazė leidžia pagal vartotojo poreikius greitai plėsti sprendžiamų uždavinių skaičių ir pobūdį, išvengiant duomenų įvedimo dubliavimo naujoms valdymo funkcijoms.

| |

Apskaitos programa “Personalas”

Programa skirta duomenų apie darbuotojus registracijai ir apskaitai įmonėje bei jos padaliniuose. Pagal užsakovo poreikius pateikiamos programos versijos, leidžiančios vesti darbuotojų apskaitą padaliniuose. Vartotojas turi galimybę sudaryti darbuotojų sąrašą su šias duomenimis: vardas, pavardė, asmens kodas;
gyvenamosios vietos adresas ir telefonas; paso serija ir numeris; paso išdavimo data, vieta ir galiojimo data; socialinio draudimo pažymėjimo serija ir numeris; SD įmokos tarifas; asmeninės atsiskaitomosios sąskaitos numeris ir banko kodas; kitos pastabos apie darbuotoją.

| |

Apskaitos programa “Balansas”

Programa skirta finansinių ir ūkinių operacijų registracijai ir apskaitai įmonėje, nepriklausomai nuo jos veiklos pobūdžio. Apskaita vykdoma tik pinigine išraiška. Pagal užsakovo poreikius pateikiamos programos versijos, leidžiančios vesti apskaitą vienai arba daugiau įmonių. Programa gali dirbti autonomiškai arba jungtis su kitomis FIRMA programomis. Sistemos pagrindą sudaro tipinis sąskaitų planas, kurį vartotojas gali modifikuoti pagal savo poreikius. Vartotojas turi galimybę pats nustatyti apskaitos registrų (žurnalų) tipus, jų sudėtį ir sudaryti žurnalų spausdinimo maketus, įtraukdamas reikalingas sąskaitas ir jų išdėstymo tvarką. Bendrojo žurnalo vedimui pateikiama standartinė forma. Tipinių operacijų registravimui programoje sudaromas operacijų žinynas, susiejantis reikalingas debeto – kredito sąskaitas ir pagreitinantis buhalterinio įrašo formavimą.

| |

Apskaitos programa “Atsargos”

Automatizuota apskaitos sistema, skirta įmonei ar organizacijai, kurios darbo specifika yra susijusi su atsargų valdymu: įsigijimu (pirkimu), sandėliavimu ir realizacija. Apskaita vykdoma kiekine ir pinigine išraiška. Sandėlių skaičius įmonėje neribojamas. Automatizuota apskaita leidžia formuoti ataskaitas apie prekių judėjimą tarp tiekėjo, sandėlio ir pirkėjo (gavėjo). Po kiekvienos operacijos dinamiškai apskaičiuojamas prekių likutis sandėlyje. Sistema leidžia vykdyti informacijos paiešką pagal operacijų datas, tiekėjus, pirkėjus, medžiagų grupes ar kodus, vidinio perdavimo operacijų rūšis. Sistema papildyta buhalterinės apskaitos elementais ir leidžia vykdyti kai kurias banko ir kasos operacijas t.y. formuoja mokėjimo pavedimus, mokėjimo reikalavimus, kasos pajamų ir išlaidų orderius.