Splitted Recon
Ubisoft prasitarė, kad Ghost Recon fanatai šiais metais sikvelą regės kaip savo ausis. Vargu, ar tai nudžiugins jo laukusius PC savininkus.
Kadangi Ghost Recon 2 kuriamas iškart kelioms platformoms – PC, Xbox, PlayStation 2 ir GameCube – o darbus koordinuoja Red Storm ir pati Ubisoft, didelių problemų kyla, netgi žinant, PS2 ir GameCube skirtomis versijomis užsiėmė kompanijos Šanchajaus padalinys (gerai žinomas Splinter Cell: Pandora Tomorrow ir Batman: Vengeance projektais).
Be kita ko, PS2 ir Xbox versijos gan smarkiai skirsis tiek technologiniu aspektu (pavyzdžiui, PS2 variante bus naudojamas fizinis Havok varikliukas), tiek ir siužetu (PS2 savininkai, iš esmės, gaus žaidimą, kurio veiksmas prasidės 4 metais anksčiau). Be pakitimų neliks ir PC versija. Kaip žada leidėjas, iki naujosios išleidimo datos žaidimas apaugs naujomis detalėmis.
Taigi, iš pradžių šį lapkritį išleisti planuotas žaidimas nukeliamas į kitų pradžią.