Šių dienų reklamos internete realijos
Nesėkminga tinklapio reklama vis dažniau stipriai atsiliepia viso verslo sėkmei. Iprastiniai internetinės reklamos būdai vis mažiau efektyvus ir vis labiau tolsta nuo šių dienų realijų. Tinkalių sėmingo reklamavimo tehnologijos kiekvieną dieną vis sudėtingėja ir keičiasi.
Kiekvieną dieną informacijos kiekiai didėja, tinklapių skaičius nuolat auga geometrine progresija, vis daugiau žmonių ieškodami paslaugos ar prekės atiduoda prioritetą internetui. Daugelis kompanijų tai puikiai supranta ir komercinių tinklapių kiekis nuolat auga. Pritraukti potencialius klientus tampa vis sudėtingiau, o pasiekti tikrai gerų rezultatų įmanoma tik naudojant visą kompleksą priemonių tinklapio lankomumui didinti. Čia reikėtu pažymėti, kad itin svarbu ne tik didinti svetainės lankomumą, bet pritraukti į svetainę potencialius klientus, o ne šiap bet kokius lankytojus (na nebent tikslas yra išreklamuoti kompanijos varda plačiose masėse). Mažai tikėtina, kad jaunuolis ieškantis nemokamos skambučio melodijos savo telefonui susidomės svetainės baldų komplektu. Pritraukti tikslinius lankytojus tampa vis sudėtingiau, dėl nuolat kintančiu paieškų sistemų algoritmų tradiciniai optimizavimo paieškos sistemoms metodai tampa mažai efektyvus, paprastas nuorodų i svetainę kiekio didinimas nebeduoda laukiamo efekto. Reikia itin kruopsčiai atrinkti raktinius žodžius pagal kurios tinklapis bus keliamas paieškos sistemose. Labai dažnai didesni efektą duoda visai ne tie raktiniai žodžiai kurie tiesiogiai susije su verslo tema. Deja ne visada imanoma imonės tinklapį iškelti paieškos sistemose pagal labai didelį raktinių žodžių kiekį. Šiai problemai išspresti kuriamas teminių tinklapių tinklas kuriuose tekstai optimizuojami konkretiems raktiniams žodžiams, o tokių tinklapių lankytojai nukreipiami i pagrindinį imonės tinklapį. Deja negaliu smulkiai aprašyti visų naudojamų tehnologijų, kadangi kiekvienu konkrečiu atveju reikia taikyti vis kitus metodus.
Potencialus klientai tampa vis išrankesni ir todėl nuolat auga reikalavimai tinklapio kokybei, pateikiamos informacijos aiškumui, lengvam informacijos pasiekiamumui. Visa tinklapio struktūra turi duoti lankytojui tai ko jis ieško, o ne versti jį sukti galvą kaip rasti tai ko jis ieško. Tekstai turi būti ne šiap informacijos kratinys, o gerai apmastytytos struktūros ir pateikiamos informacijos tekstas kuris rezultate sudomintu ir priverstu lankytoją daryti tai ko nori tinklapio savininkai: užsiregistruoti tinklapyje, užsakyti prekių kataloga, užpildyti kontaktinę formą ar tiesiog nupirkti prekę ar paslaugą. Na ir žinioma reikėtu nepamiršti nuolat atnaujinti informaciją tinklapyje, pateikti naujienas, stengtis išlaikyti nuolatinį susidomėjimą tinklapiu.