Po dviejų apokalipsių
| |

Po dviejų apokalipsių

Kas bus su Žeme, jei ją ištiks dvi pasaulinės katastrofos? Atsakymą į šį klausimą žino studijos Smiling Gator Productions darbuotojai, kuriantys on-line MMORPG/šaudyklę Twilight War: After the Fall. Tarp kitko, patys autoriai noriau naudoja savo pačių sugalvotą terminą „XORG“ – „Extreme Online Roleplaying Game“. Išvertus į lietuvių kalbą, tai skambėtų kaip „vieno asmens perpektyvos vaidmenų žaidimas su šaudyklės dinamika“ (kažką panašaus galima pamatyti Neocron). Žaidimo veiksmas prasideda 2296 metais, po Teroro ir Paskutiniosios Dienos Karų. Jiems abiems visiškai sunaikinus Žemės ekologiją, planeta pavirto į milžinišką dykynę, dabar priklausančią mutantams ir Skel – ateiviams iš kitų pasaulių. Iš žmogiškosios civilizacijos pelenų išliko nedidelės gyvenvietės, dabar turinčios miestų-valstybių statusą. Jose dar galima sutikti paprastus žmones. Kai kurie iš jų ieško praėjusių amžių mokslo sukurtų artefaktų, kai kurie tiesiog stengiasi išgyventi, atmušinėdami banditų grupuočių, vergų prekiautojų, mutantų – žmogėdrų antpuolius ir kaudamiesi su konkurentais, ieškančiais savo vietos po svilinančia saule.

Quake 4: pirmosios smulkmenos
| |

Quake 4: pirmosios smulkmenos

Iškart du britų žurnalai – PC Zone ir PC Gamer UK – paskelbė Quake 4 skirtą medžiagą. Jau antrus metus projektu užsiimanti Raven Software pagaliau ryžosi paskelbti kai kurias detales. Nors bus naudojamas pakeistas Doom 3 varikliukas, autoriai pasistengė atsiriboti nuo „siaubų“. „Doom 3 vyravo siaubas, Quake 4 jūs pamatysite karą“, – tvirtina kūrėjai. Vietoj pastovaus Doom 3 būdingo bauginimo galime laukti nesustojančio veiksmo, taip pat žadama, kad iš pradžių mums padės kiti jūrų pėstininkai. Kol kas nežinoma, kas taps pagrindinio veikėjo porininkais – gudrūs skriptai ar sąžiningas komandinis AI (šia tema Raven nepareiškė jokių komentarų). Žaidime bus galybė atvirų erdvių, bus galima valdyti transporto priemones (ir ne tik važiuojančias!). Siužeto veiksmas prasidės po keleto valandų nuo Quake 2 finalo. Jei prisimenate, tada grupė drąsių desantininkų šturmavo gerai įtvirtintą strogų tvirtovę. Aršūs ateivių rasės atstovai tiesiog kliedėjo idėja į savo kūnus įsisodinti galybę implantų, kulkosvaidžių, raketsvaidžių ir kitų velniaižin-kam-reikalingų geležų. Atrodo, kad pagrindinio Q2 boso sunaikinimas strogų problemos neišsprendė.

„Heroinas“ iš „Stalkerio“ kūrėjų
| |

„Heroinas“ iš „Stalkerio“ kūrėjų

Ukrainiečių studija GSC Game World anonsavo savo naująjį projektą – realaus laiko fentezi strategiją Heroes of Annhilated Empires. Žaidimas apibūdinamas kaip unikalus RPG ir RTS mišinys su išties epiniais užmojais. Kertiniu HoAE akmeniu kūrėjai laiko įvykių pilną siužetą. Kampaniją pradėdamas kaip gana eilinis žmogus, žaidėjas turi nemažai padirbėti, įgydamas patirties ir naujų įgūdžių (ir tobulindamas jau esančius). Su laiku, ieškodamas artefaktų, jis apeis visus apylinkės požemius, įvykdys dešimtis šalutinių užduočių, sukaups tonas resursų, pristatys neįveikiamų bazių ir aplink save sutelks daugiatūkstantinę pasekėjų armiją. GSC žada mums pateikti 18 herojų, 100 skirtingų kovinių vienetų, priklausančių 6 visiškai viena į kitą nepanašioms rasėms, 70 gerai animuotų statinių, 50 stebuklingų daikčiukų ir gerai išplėtotą magijos instituciją su 6 magijos mokyklomis. Žaidimas vyks iškart keturiose sferose – sausumoje, po žeme, ore ir jūroje.

Aš, ryklys
| |

Aš, ryklys

Majesco leidykla paskelbė įsigijusi licenziją kurti žaidimui pagal filmo „Nasrai“ motyvus ir tuoj pat anonsavo būsimąjį veiksmo/nuotykių žaidimą. Projekto kūrimu užsiims studija Appaloosa Interactive, žinoma savo arkada Ecco the Dolphin: Defender of the Future, išėjusia PlayStation 2 ir Xbox sistemoms. Tiksliau sakant, tai bus tiesiog šiek tiek perdarytas žaidimas, nes iš tiesų Majesco perėmė po savo sparneliu žaidimą Sole Predator (jį Appaloosa kuria jau antrus metus) ir jį… pervadino. Žaidimo veikėjas – baltasis ryklys, nepatenkintas jo teritorijos ramybę ir vandenį drumsčiančiais naftininkais.

Tropikai be monstrų
| |

Tropikai be monstrų

Mūsų pastovūs skaitytojai, tikriausiai, dar atsimena DIOsoft studiją – būtent ji 2004 metų vasario 22-ąją pristatė veikiantį „tropinės šaudyklės“ „XXI amžiaus piratai“ prototipą. Per po anonso praėjusį pusmetį daug kas pasikeitė. Buvo pakeistas svetainės dizainas, o grafinis Monstrator varikliukas išmoko su grafika elgtis ne blogiau, nei madingasis vokiškas CryEngine, ypač atvaizduodamas vandenį ir paplūdimius. Šį kartą monstrų nelaukite – kūrėjai iškart paskelbė nemėgstantys jau atsibodusių genetinių šlykštukų ir atsisakė mokslinių-fantastinių elementų. Į šiukšlių kibirą nukeliavo ir užtamsinti superslaptų laboratorijų koridoriai, nors teisingumo dėlei pastebėsime, kad varikliukas palaiko ne tik atviras, bet ir uždaras erdves. Vietoj keisčiausių eksperimentų aukų mūsų laukia viliojančios okeano bangos, nuostabūs povandeniniai peizažai su rykliais ir koviniais (!!) delfinais, karšta pietų saulė ir dar karštesnės merginos, 30 šaunamųjų ginklų rūšių, „besiūlis“ žaidimo pasaulis, interaktyvi aplinka ir geras AI.

Broliai Pilotai ir trečiasis matavimas
| |

Broliai Pilotai ir trečiasis matavimas

„1C“ ir K-D LAB studija anonsavo naują serijos „Broliai Pilotai“ žaidimą – „Broliai Pilotai 3D. daržo kenkėjų byla“. Mūsų laukia kraują stingdanti, sunki, paini istorija apie herojišką Brolių kovą su Juodai Vilkinčiu Žmogumi; jame bus vietos ir kenkėjų nusiaubtam daržui, ir Egipto piramidėms, ir akies krašteliu pamatytam erdvės plyšiui, ir ore pakibusia klausimui “O kas gi dėl viso to kaltas?!“. „Broliai Pilotai 3D“ buvo kuriami K-D LAB sukurtos QD Engine technologinės bazės pagrindu. Detektyvinių tyrimų mėgėjų laukia dešimtys žaidimo ekranų, susitikimai su pažįstamais personažais ir mini arkadų bei galvosūkių rinkinys. Žaidimo išleidimo data bus paskelbta atskirai.

The Sims 2 bus pradėtas pardavinėti rugsėjo 14-ąją
| |

The Sims 2 bus pradėtas pardavinėti rugsėjo 14-ąją

Kompanija Electronic Arts paskelbė, kad „gyvenimo simuliatoriaus“ sikvelas The Sims 2 tapo „auksiniu“. The Sims 2 bus pradėta prekiauti šių metų rugsėjo 14 d., jis kainuos 49,99 JAV dolerius. Naujoje superpopuliaraus žaidimo versijoje žymiai pagerinta grafika ir animacija, žaidimas bus daug įdomesnis. Dabar žaidėjas galės kontroliuoti ne vieną „simą“, o visą virtualių žmogeliukų šeimą. Naujojo trimačio „varikliuko“ atsiradimas sikvele leis pagerinti virtualių personažų kūrimo procesą.

Psichonautai
| |

Psichonautai

Psychonautai, Timo Šeferio, Full Throttle ir Grim Fandango kūrėjo, veiksmo/nuotykinis žaidimas, po trejų metų kūrimo jau turi naują leidėją – Majesco. Bus išleistos ir Xbox-, ir PC versijos. „Psichonautai“ – telepatų organizacija, padedanti žmonėms „susitvarkyti“ savo atmintį ir pašalinti sunkių pergyvenimų naštą. Jaunuolis, vardu Raz, kaip tik pradėjo ruoštis tapti vienu iš tokių tyrinėtojų, bet laiko mokslams jis, deja, neturi – išprotėjęs mokslininkas pagrobia kempinge gyvenusius studentus. Mūsų herojui teks pažvelgti į dešimčių žmonių ir monstrų (pa)sąmonę, kad surastų nelemtąjį piktadarį ir sukeltų sumaištį jo paties galvoje, pačiam išliekant dvasiškai sveikam. Beje, tai – išties nelengvas uždavinys…

Kuriama “Shenmue” žaidimo PC versija
| |

Kuriama “Shenmue” žaidimo PC versija

Trimatis nuotykinis žaidimas Shenmue, iš pradžių buvęs sukurtas Dreamcast platformai ir iškart įgavęs pripažinimą, o neužilgo po išėjimo tapęs ir kultiniu, greitai pasirodys PC versijos pavidalu. Beje, šnekama ne apie žaidimo perkėlimą į kitą sistemą – SEGA ir Pietų Korėjos studijos JC Entertainment ruošiamo projekto pavadinimas – Shenmue Online. Procesui vadovauja Ju Suzuki, Shenmue serijos kūrėjas. Iš pradžių buvo planuojama, kad žaidimą sudarys 16 dalių, bet jų skaičiavimas 2001 m. „užlūžo“ jau sulig antrąja „serija.“ Gali būti, kad naujasis MMORPG leis mums deramai įvertinti visą kūrėjų sumanymo originalumą.

„Gotika“, kokios jūs dar… nematėte
| |

„Gotika“, kokios jūs dar… nematėte

Ne taip jau ir seniai mes pranešėme apie Donecko Boolat studijos atnaujintą svetainę, kurios puslapiuose, be kitų dalykų, pasirodė informacija apie naują vaidmenų žaidimo „Gotika“ leidimą. Būdami smalsūs, mes susisiekėme su kompanijos spaudos tarnyba ir aiškinomės, ko gi sulauksime. Pirmiausia vertėtų pažymėti, kad naujoji versija neturi nieko bendra su anksčiau kompanijų snowball.ru/“1C“ išleistoms žaidimo versijomis. Vertimas atliktas „nuo nulio“ pačių Boolat studijos darbuotojų pastangomis, įgarsinimu užsiėmė Donecko dramos teatro aktoriai. Viso įgarsinamo teksto apimtis sudarė apie 8000 frazių, ir tai – taip pat naujas studijos rekordas; procesas užtruko visą mėnesį, be pertraukos buvo dirbama net išeiginėmis dienomis. Į žaidimą taip pat bus įtrauktas modas mįslingu pavadinimu „Dikkurik“, mums jau pažįstamą „Gotiką“ transformuojantis į visiškai naują žaidimą su visiškai nauju pasauliu. Visi dialogai – įgarsinti.