Po dviejų apokalipsių
Kas bus su Žeme, jei ją ištiks dvi pasaulinės katastrofos? Atsakymą į šį klausimą žino studijos Smiling Gator Productions darbuotojai, kuriantys on-line MMORPG/šaudyklę Twilight War: After the Fall. Tarp kitko, patys autoriai noriau naudoja savo pačių sugalvotą terminą „XORG“ – „Extreme Online Roleplaying Game“. Išvertus į lietuvių kalbą, tai skambėtų kaip „vieno asmens perpektyvos vaidmenų žaidimas su šaudyklės dinamika“ (kažką panašaus galima pamatyti Neocron). Žaidimo veiksmas prasideda 2296 metais, po Teroro ir Paskutiniosios Dienos Karų. Jiems abiems visiškai sunaikinus Žemės ekologiją, planeta pavirto į milžinišką dykynę, dabar priklausančią mutantams ir Skel – ateiviams iš kitų pasaulių. Iš žmogiškosios civilizacijos pelenų išliko nedidelės gyvenvietės, dabar turinčios miestų-valstybių statusą. Jose dar galima sutikti paprastus žmones. Kai kurie iš jų ieško praėjusių amžių mokslo sukurtų artefaktų, kai kurie tiesiog stengiasi išgyventi, atmušinėdami banditų grupuočių, vergų prekiautojų, mutantų – žmogėdrų antpuolius ir kaudamiesi su konkurentais, ieškančiais savo vietos po svilinančia saule.