Kas tai yra business-to-customer (B2C) e-komercija?
Šiuo atveju tai tokia e-komercijos rūšis kuomet “online” prekyba vyksta tarp kompanijos ir kliento. Tai pakankamai nauja prekybos sritis, kuri turi didžiulę perspektyvą ir potencialą augti. Augant technologinėms naujovėms žmonės linksta pirkimus atlikti Internete. Tai daroma dėl keletos priežaščių. Paprastai prekės Internete yra pigesnės, nes kompanijoms kaštai išlaikyti tokias parduotuves ir personalą yra nepalyginamai mažesni. Be to žmogui nereikia rūpintis ar parduotuvė atidaryta ir panašiai. Klientas visada žino, kad gali pirkti ir tiksliai žino kada tos prekės jam bus pristatytos. Tokia prekyba atsirado 1995 metais ir greitai išplito po visą pasaulį.
Šiuo metu yra galimybė ne tiktai pirkti ar parduoti produktus, bet ir gauti arba suteikti tam tikras paslaugas. Pastaruoju metu ženkliai populiarėja bankų, lizingų paslaugos ir t.t…