Ka gi mums ruošia id Software?
Devintojoje kasmetinėje QuakeCon asamblėjoje, kalbėdamas su id Software kūrybos gerbėjais, Todas Cholenšidas papasakojo apie ateities planus.
Pasak id vadovo, naujasis projektas radikaliai skiriasi nuo viso to, ką kompanija darė anksčiau. Žaidimas, kuris taps nauju studijos brendu nuo Quake pasirodymo laikų, kuriamas, galvojant apie PC vartotojus, tačiau neatmetama galimybė pradžiuginti ir naujos kartos konsolinių sistemų gerbėjus.
Sikvelų ir priedų jau esantiems id žaidimams kūrimu užsiims trečiosios firmos. Raven Software dirba su Quake 4, kol kas neanonsuota studija lipdo priedą Doom 3, o tinkama kandidatūra į Return to Castle Wolfenstein 2 kūrėjus dar nerasta.
Veikiantį Doom 3 varikliuką mes dar pamatysime mažiausiai tris kartus. Nauja pono Karmako technologija licenzijuota Quake 4, RtCW 2 ir dar vieno projekto kūrimui. Atskleisti jo pavadinimą ir kūrėją Cholenšidas atsisakė, bet vistik užsiminė, kad kalba eina apie populiarų brendą.
O kaipgi pats Doom 3? Planuojama išleisti demo versiją (tiksli išleidimo data nenurodoma) ir pataisų rinkinį, ištaisantį smulkias klaidas, kylančias žaidžiant tinkle.
Tuo pačiu metu id Software ir Activision biuruose viešpatauja pakili nuotaika – pagal pirminius duomenis, jau pirmąją po pasirodymo žaidimo pardavimų savaitę pasiektas naujas absoliutus PC žaidimų pardavimų rekordas. Šiuo metu Activision tikslina skaičius.