Dievai ir Herojai
Perpetual Entertainment studija, pilno slaptumo sąlygomis kurianti Star Trek Online, anonsavo MMORPG Gods and Heroes: Rome Rising žaidimą.
Jo veiksmo vietą nuspėti nesunku: tai – Romos imperija, nors čia ir kiek pramanyta – Gods and Heroes Apeninų pusiasaliu žygiuoja žmonės, kurių venomis teka net ne mėlynas, o dieviškas kraujas, o realūs gyvūnai sugyvena su mitiniais padarais. Beje, be galų, barbarų ir kitų užpuolikų nebus apsieita.
Gods and Heroes bus šešios veikėjų klasės – gladiatorius, gydytojas, dvasininkas, vagis, žvalgas ir kareivis. Į Diablo II panašus įgūdžių ir sugebėjimų medis žaidėjams leis patiems susikurti bet kokius tarpinius hibridus. Nebus pamiršta ir magija.
Blizzard kompanija paminėta neatsitiktinai – naujam projektui vadovauja Stigas Heidlaundas, anksčiau buvęs vyriausiuoju Diablo 2 dizaineriu. Iš ankstesniojo projekto jis atsinešė ir dar vieną įdėją: samdinius. Kiekvienas žaidėjas galės pasisamdyti iki 8 karių, prilausančių vienam iš trejų archetipų (karys, lankininkas, dvasininkas), ir imti juos su savimi į išpuolius. Bėgant laikui, juos bus galima išmokyti įvairių rikiuotės gudrybių, susikurti būrio logotipą, susiveikti firminę uniformą ir skiriamuosius ženklus, taigi, autoriai atvėrė kelią grandioziniams susiėmimams – įsivaizduokite n susidūrusių herojų, kiekvieną kurių lydi NPC „asmens sargybinių“ būrelis!
Santykių tarp žaidėjų aiškinimasis (PvP) apribotas vad. „ginčytinomis teritorijomis“, kuriose reikės užimti svarbius pastatus, miestus, šachtas ir pilis. Gods and Heroes kūrėjų nuomone, tokios pramogos ypač patiks tiems, kas jau pasiekė maksimalų, 50-ąjį lygį.
Sėkminga EverQuest 2 ir World of Warcraft patirtis, kur misijas kuria ne pseudoatsitiktinių skaičių generatoriai, o tam specialiai paskirti dizaineriai, veltui nedingo – Perpetual Entertainment Gods and Heroes išleidimo dieną žaidėjams bus pateikta apie 1250 originalių misijų, o bėgant laikui, jų skaičius augs. Be NPC duodamų užduočių, kiekvieną lygį herojus gauna epines, dievų duotas misijas – šie įdėmiai stebi savo globotinių tobulėjimą. Nereikia pamiršti ir sudėtingos amatų bei gildijų palaikymo sistemos.
Gods and Heroes grafinė dalis lipdoma RenderWare 3.7 varikliuko pagrindu – studijos programuotojai jį dar pagerins, atsižvelgę į paskutines šeiderių srities madas. Ypatingo autorių pasididžiavimo objektas – detalių turtinga grafika, visu grožiu padedanti parodyti žiaurią kovą plikomis rankomis. Neliks nuskriausti ir tie, kas valandų valandas mėgsta knaisiotis personažų redaktoriuje.
Žaidimo laukti teks neilgai – viešas beta testavimas numatytas vasarai, o naujosios žaidimo visatos komercinė eksploatacija prasidės šį rudenį; jau paleista oficiali žaidimo svetainė, kurioje, be informacijos apie projektą dar galima atsisiųsti reklaminių žaidimo filmukų ir peržvelgti žaidimo vaizdus, rasti išsamų FAQ-DUK skyrelį ir paskaityti kūrėjų dienoraščius. Jei pirmojo kompanijai tokio tipo žaidimo kūrimas bus sėkmingas, Perpetual imsis kurti priedus žaidimui, kurie Gods and Heroes visatą išplės Kinijos ir Egipto pusėn – juk žmonija sukūrė nemaža pasakų ir mitų…