“Brangioji, aš sumažinau LucasArts!”
LucasArts studija patvirtino trijų dešimčių kompanijos darbuotojų atleidimo faktą. Taip pat žinoma, kad Star Wars: Battlefront prodiuseris Piteris Hiršmanas paskirtas eiti projektų vadovo pareigas. Permainos įvyko dėl stambios restruktūrizacijos, kurią pradėjo kompanijos vadovas Džimas Uordas. Jis pareiškė: “Aš priėjau išvadą: tam, kad LucasArts padaryčiau klestinčia kompanija ir sėkmingai pasiruoštume ilgalaikei perspektyvai, būtina atlikti ne vieną esminę permainą.”
Pirmoji “šoko terapijos” banga palietė vidines kompanijos studijas. Nuo šiol projektų kūrimu užsiims išimtinai išorinės studijos. Nuo neseniai anonsuoto veiksmo/nuotykinio žaidimo pagal III-iąjį Žvaigždžių Karų” Epizodą pereita prie The Collective – panašių dvasia žaidimų Buffy the Vampire Slayer ir Indiana Jones and the Emperor’s Tomb, autorių. Be to, LucasArts planuoja sumažinti išleidžiamų projektų kiekį. Vistik sukrėtimai Star Wars: Battlefront ir Star Wars: Republic Commando išleidimo datų nepaveiks.
Anoniminis informatorius svetainei GameSpot pranešė ir tai, kad tarp atleistųjų – su Star Wars: Knights of the Old Republic 3 dizainu dirbusių žmonių grupė.