Projektas “DARK CHESS”
APIE PROJEKTĄ
Tikslas
Projekto tikslas – sukurti programinę įrangą leidžiančią žaisti šachmatais internete.
Galimybės
- Kelių kalbų palaikymas (tiek kliento sąsajoje, tiek serverio pranešimuose).
- Grafinio žaidėjo statuso rodymas (iš grafinio vaizdo galima suprasti ar žaidėjas šiuo metu žaidžia, ar kalbasi, ar stebi partiją).
- Virtualūs turnyrai, nuolat atnaujinama turnyrinė lentelė.
- Pokalbių kanalai. Kanalai turi moderatorius, galima vykdyti standartines IRC komandas (kick, ban, topic).
- ‘Antiflood’ apsauga (pasitelkus specialų robotą, kanale automatiškai užblokuojami specialiai daug teksto rašantys žaidėjai).
- Šachmatų robotai, galimybė žaisti tiek su gyvais žmonėmis, tiek su šachmatų programomis.
- Ne tik grafinė bet ir komandinė vartotojo sąsaja. Naudojant komandas galima lengviau išnaudoti šachmatų kliento teikiamas galimybes. Pavyzdžiui, naudojant komandas galima siųsti laiškus kitiems vartotojams, gauti detalią informaciją apie konkrečius žaidėjus, peržiūrėti statistiką bei papildomą serverio informaciją. Norėdami gauli komandų sąrašą, teksto įvedimo lauke surinkite “/help”.
- Lanksti vartotojo sąsaja, galimybė keisti panelių išmatavimus.
- Turtinga kliento reprezentacija serveryje, saugoma ir laisvai peržiūrima tokia informacija, kaip stipriausias nugalėtas žaidėjas, maksimalus reitingas ir pan..
- Galimybė žaisti/stebėti keletą partijų vienu metu.
Lankstus žaidėjų sąrašas vartotojo sąsajoje, rūšiavimas pagal vartotojo pageidavimą, iš sąrašo išsirinkus žaidėją, galima sužinoti informaciją apie jį, stebėti šiuo metu jo žaidžiamas partijas. - Galimybė sužaistą partiją išsaugoti, t.y. gauti el. paštu.
Istorija
- Projektą pradėjo Mykolas Juraitis ir Nerijus Areška 1999-ų metų rudenį.
- 2000-ųjų metų sausio mėnesį prie projekto prisijungė Kasparas Rudokas.
- 2000-ųjų metų liepos mėnesį projektas oficialiai pristatytas publikai.
Logo
Jei dėl kokios nors priežasties norite į savo puslapį įdėti nuorodą į mūsų tinklalapį, galite panaudoti žemiau esantį paveikslėlį:
Paveikslėlio panaudojimo kodas:
KAIP ŽAISTI
Nuo ko pradėti
Kad galėtumėte žaisti, jūs turite pasirinkti oponentą iš žaidėjų sąrašo. Po to paspauskite mygtuką “Siūlyti”. Jūsų oponentas pamatys jūsų vardą “Jums siūlo” sąraše. Jei jis norės su jumis žaisti, paspaus “Priimti” mygtuką ir galėsite žaisti.
Kai kurios galimybės, pavyzdžiui, žaidėjų sarašo rikiavimas pagal reitingus ar abėcėlę, infomacijos apie žaidėją gavimas, partijų stebėjimas ir kt. yra pasiekiamos žaidėjų sąraše paspaudus dešinį pelės klavišą.
Išsaugokite savo partiją
Jei norite, galite išsaugoti bet kurią žaidžiamą ar stebimą partiją. Tam paspauskite mygtuką “Išsaugoti”, kuris yra šachmatų lentos dešinėje pusėje. Išsaugota partija bus atsiųsta į jūsų elektroninio pašto dėžutę.
KŪRĖJŲ KOMANDA
Nerijus Areška
Serveris, šachmatų taisyklės.
Mykolas Juraitis
Klientas, serveris, tinklalapis, robotai.
Kasparas Rudokas (nebedalyvauja)
Žaidėjų duomenų bazė, keli nevizualūs įrankiai.
RAŠYKITE MUMS
Jei turite pastabų ar pasiūlymų, rašykite mums elektoniniu paštu į dėžutę:
chess@chess.ktu.edu