|

Skandalas: darželinukams skaitomos pasakos apie gėjus

Mažamečių tėvai piktinasi, kad jų vaikams darželiuose aiškinama apie netradicinę seksualinę orientaciją. Vaikai esą aptarinėja pasaką, kurioje du princai įsimyli vienas kitą, susituokia ir tampa Karaliumi ir Karaliumi. Tėvai reikalauja nedelsiant nutraukti ikimokyklinėse įstaigose diegiamą mažamečių ugdymo metodikos “Gender Loops” projektą. “Gender Loops” Lietuvos darželinukams siūlo nagrinėti pasaką, kurioje du princai įsimyli vienas kitą, susituokia ir tampa Karaliumi ir Karaliumi, taip pat “padidinti supratimą apie seksualinės įvairovės svarbą žmonėms ir visuomenei”. Projekto ataskaitose minima, kad pagal šią metodiką vien Vilniuje yra apmokyta 320 vaikų darželių auklėtojų. Kai kurios ikimokyklinio ugdymo įstaigos esą metodikas jau taiko savo darbe. Taip pat yra numatyta šias programas diegti švietimo sistemoje per Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo plėtros 2007-2012 metų programą. Tuo pasipiktinusi Nacionalinė šeimų ir tėvų asociacija (NŠTA) kreipėsi į Socialinės apsaugos ir darbo ministeriją reikalaudama nedelsiant sustabdyti “Gender Loops” įgyvendinimą bet kokiu lygmeniu, kol nebus išsiaiškinta galima žala šeimai ir vaikams. “Atkreipiame dėmesį, kad lyčių lygybės įgyvendinimas per ikimokyklinį švietimą ir įsikišimą ankstyvame amžiuje, kai vystosi vaiko pažintiniai gebėjimai, pasirinktas todėl, kad per ilgą laiką tai duoda didžiausią efektą. Tačiau toks ugdymas gali žaloti vaikų psichinę sveikatą ir sukelti lytinės tapatybės sutrikimą vaikystėje.

Kaip mus veikia gėjų kultūra
|

Kaip mus veikia gėjų kultūra

Moterys visų pirma išmoko gauti naudos iš homoseksualios meilės šalininkų kovos už teisę būti savimi. Gėjų kultūra erotizavo vyrišką kūną, ir moterys dabar žavisi juo kino filmuose, per televizorių, per futbolo mačus ir teniso turnyrus… „Anksčiau buvo manoma, kad būtent vyrui priklauso aktyvi pradžia, jis žaidžia moters kūną, jį įsisavina, o ne atvirkščiai, – pabrėžia seksologas Igoris Konas. – Dabar pats vyriškas kūnas tapo geismų objektu. Moterys gavo galimybę legaliai mėgautis jo grožiu. Be to, dėl homoseksualios kultūros įtakos vyrai leido moteriai imtis aktyvesnio vaidmens intymiuose santykiuose; nereikėtų pamiršti, kad šiais laikais daugelio mėgstama poza „moteris viršuje” dar visai neseniai daugeliui buvo nepriimtina”. „Iš gėjų galima išmokti, kad žmogaus lytinė orientaciją reikėtų palikti už skliaustelių. Pažintis su kito orientacijos žmonėmis gali padėti geriau suprasti … pačius save ir tapti laimingais,” – mano seksologas Igoris Konas. „Nesutikę žmonių, kurių orientacija ne tokia kaip mūsų, mes esame tiesiog persunki stereotipų, prietarų ir keistų įsitikinimų. Būtent pažintis su jais mums parodo, kad apskritai žmonių nereikėtų dalinti į kategorijas – gėjus ar „natūralas” (arba vyrai ir moterys). Tokia pažintis mums duoda progą suprasti, kuo kiekvienas iš mūsų yra panašus ar kuo skiriasi nuo kito. Taip po truputį surandame save. Juk laimė nepriklauso nuo to, kaip sekame kieno nors pavyzdžiu: pavyzdžiui, jei esi vyras tai turi kautis ir visiems vadovauti.

|

Eks-gėjai, arba Gydant homoseksualumą

Pareiškimai, jog homoseksualumą galima išgydyti, leidžia gerai pasipelnyti iš paskaitų visuomenei bei profesionalams, mokslo ir populiariosios literatūros, o svarbiausia – iš gydymo. Kaip jau minėta, homoseksualūs asmenys už savo orientacijos pakeitimą turi sumokėti tam tikrą sumą. Atsižvelgiant į tai, kad gydymas gali trukti metus ir ilgiau, suma susidaro pakankamai didelė. Tad tokioms organizacijoms yra palanku skleisti neigiamus mitus apie homoseksualumą, kadangi būtent dėl neigiamos visuomenės nuostatos žmonės dažniausiai kreipiasi į eks-gėjų organizacijas. Iš čia išplaukia dar vienas motyvas – politinis. Kai kurios konservatyvios katalikų politinės ir socialinės lobistų grupės (Focus on the Family ar American Family Association) remia eks-gėjų organizacijas, taip palaikydamos savo populiarumą ir įtakingumą visuomenėje. Skelbdamos homoseksualų „perorientavimo” metodus, šios organizacijos prieš homoseksualizmą pasisakančioms politinėms grupuotėms sukuria unikalią homoseksualų priespaudos taktiką. Kitų visuomenės mažumų jos nekviečia „atsiversti” į daugumos statusą. Absurdiška būtų net pati judėjimo idėja, propaguojanti pagalbą „įsilieti” etninėms mažumoms į visuomenę, pakeičiant pavadinimą ir pasitelkiant kosmetines operacijas. Įvairūs tyrimai rodo, jog homoseksualūs jausmai tokiose organizacijose yra prislopinami, tačiau žmogus nėra „išgydomas”. Jis tik pakeičia savo seksualinę elgseną, bet ne orientaciją (o tai yra du skirtingi dalykai!).

Priešinkimės gėjų genocidui
|

Priešinkimės gėjų genocidui

Gėjai plečia savo įtaką. Lėtai, tačiau nesulaikomai ir visuose frontuose. Jie ėmė kištis net į merginų grožio konkursus. Iš pradžių jie užsipuolė už tradicines šeimas pasisakančius Europos komisarus. Tai laikoma blogo tono ženklu. Paskui pabandė įlįsti į Lietuvos vaikų darželius su savo nevykusiomis „pasakomis” apie nesveikus princus. O paskutiniąja jų auka tapo graži ir sveika mergina, kuriai patinka vyrai. Gražuolė iš saulėtosios Kalifornijos Carrie Prejean pasakiusi, jog santuoką privalo sudaryti tik vyrai ir moterys, neteko „Mis Amerikos” karūnos. Skandalas! Net konkurso organizatorius (jo orientacija redakcijai žinoma) Lewisas išdrįso pasmerkti šios normalios moters nuomonę: „Kaip organizatorius, aš esu asmeniškai nusivylęs ir įžeistas, kad Mis Kalifornija tiki, jog santuokos teisė priklauso tik vyrui ir moteriai”. Nebeturiu ko pridurti. Kurlink ritasi pasaulis – spręskite patys. Iki tol jiems buvau tolerantiškas. Kaip ir daugelis lietuvių maniau, kad jie turi teisę gyvuoti, jei tai nekelia grėsmės aplinkiniams. Pats pažįstu kelis tokius asmenis. Net sveikinuosi su jais. Nes jie prie manęs nelenda, sėdynės neglamonėja, su kuo miega nepasakoja. Tegu sau būna. Tačiau pastarasis akibrokštas peržengė visas ribas. Drįstu teigti, kad gėjai pradėjo totalinę sveikų vyrų ir moterų persekiojimo kampaniją, kurią drąsiai galime pavadinti genocidu. Esmi konservatyvus žmogus. Man patinka moterys. Aš taip pat pasisakau už santuoką su jomis. Net visomis iš karto.

Paprastų švedų požiūris į tolerastiją ir vaikų tvirkinimą
|

Paprastų švedų požiūris į tolerastiją ir vaikų tvirkinimą

Dabar, kai piktosios jėgos, prisidengdamos ES “Gender Loops” programa, bando sujaukti Lietuvos darželinukų lytinę savivoką, kai neaišku kieno finansuojamos masinės informacijos priemonės bando įteigti, kad vienintelis galimas pasirinkimas Europoje – tai pakantumas homoseksualizmo propagandai, verta susimąstyti: – Ar tikrai mūsų, lietuvių, padorumo supratimas kažkuo skiriasi nuo pvz.: švedų, iš kurių taip dažnai yra siūloma imti pavyzdį? Ta proga susipažinkime su paprastų Švedijos piliečių, o ne politinio establišmento interesus atstovaujančios Nacionaldemokratų partijos lyderio Marco Abramsono nuomone. Taip pat jo straipsnyje sužinosime, kokie pavojai vaikų lytinei savivokai iškyla šalyse, kur jau yra įteisinta homoseksualų parnerystė. Taigi, jūsų dėmesiui pernai Liepos mėnesį laikraštyje Nationell Idag ir svetainėje http://www.nd.se/nyheter/dokument.asp?dokID=637 publikuotas Marco Abramsono straipsnis. Palikite ramybėje Švedijos bažnyčią įspėja Marcas Abramsonas – Švedijos Nacionaldemokratų partijos lyderis. Šiandien Stokholme prasideda nešvankus “Gay pride” festivalis, kurio teritorijoje savo palapinę pasistatė netgi Švedijos bažnyčia. Palapinėje vaikai mokysis apsirengti taip, kaip rengiasi gėjai ir lesbietės. Kai aš perskaičiau, jog Švedijos bažnyčia dalyvaus šių metų sodomitų parade “Gay pride”, pamaniau kad tai tėra liguistas pokštas.

Pasaka apie du princus gėjus − be autorių
|

Pasaka apie du princus gėjus − be autorių

Skandalinga istorija apie ketinimus propaguoti homoseksualumą vaikų darželiuose išryškino keistą dalyką – fondų ir visuomeninių organizacijų lyderiai tik tada pasidomi, kas slypi jų projektuose, kai kyla skandalai. Grupė Seimo narių Etikos ir procedūrų komisijai apskundė Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) frakcijos Seime narę Vincę Vaidevutę Margevičienę. Socialinių inovacijų fondo (SIF), finansavusio programos „Gender Loops” rengimą, interneto svetainė ir šiandien nurodo, kad organizacijos prezidentė yra V. V. Margevičienė. Vienas iš kreipimosi iniciatorių Petras Gražulis savaitraščiui „Balsas.lt savaitė” teigė, kad problema yra dviguba. „Dirbti naudojant šią metodiką, mano žiniomis, jau parengti šimtai mokytojų, o tam reikėjo lėšų. Žinau, kad kai kuriose mokyklose lankėsi gėjai ir vaikai buvo rengiami atitinkamomis uniformomis”, – kažkodėl apie mokyklas vietoj vaikų darželių ėmė pasakoti Seimo narys. Pasak P. Gražulio, Konstitucinis Teismas yra aiškiai nustatęs, kad parlamentarai negali dirbti fondų vadovais. „Kas, kad dabar atsistatydino, jei ilgai vadovavo. Aš pasižiūriu į internetą ir matau, kad ten ji vis dar yra prezidentė”, – sakė Seimo narys. Neseniai apie atsistatydinimą iš fondo prezidentės posto viešai paskelbusi V. V. Margevičienė neatsiribojo nuo SIF ir savo ankstesnės veiklos, bet atmetė teiginius, kad kaip nors prisidėjo prie užmačių sekti homoseksualumą propaguojančias pasakas darželinukams.

|

Kuom skiriasi gėjus nuo paprasto pederasto

Kad visokių šiuolaikiškų, kosmopolitiškų ir diplomuotų tamsuolių nebūčiau apkaltintas „homofobija” perspėju, kad pavadinime ir toliau tekste panaudotas žodis „pederastas” yra viešai naudotinas tarptautinis žodis (pederastija [gr.paiderastija, pais – berniukas, jaunuolis + erastes – įsimylėjėlis] šaltinis: Tarptautinių žodžių žodynas, vyriausioji enciklopedijų redakcija, 1985). Neseniai man teko pasinaudoti vienos naktinės parduotuvės paslaugomis (stimulas – vėlyvi svečiai iš užsienio ir tuščias šaldytuvas). Prie tokių prekybos taškų, dažnai stoviniuoja įvairios žmogystos, todėl tą gilų vakarą buvo ne išimtis ir prie parduotuvės įėjimo stovėjo du apdriskę prasmirdę valkatos. Kaip visada valkatos paprašė sušelpti „maistui”, kadangi esu krikščionis ir įsakymą „prašančiam duok” aš nerišu su veidmainių propaguojamomis sąvokomis „ vienam duok kitam ne duok”, aš ištraukiau iš piniginės kažkokią smulkmę ir pabėriau į paslaugiai atkištą juodom panagėm žydintį delną. Tuo mano pareiga minimum „artimajam” pasibaigė ir aš nuskubėjau prie grotuoto langelio bei pradėjau užsisakinėti. Tie valkatos kažką tarpusavyje burbėjo ir aš į juos visiškai nekreipiau jokio dėmesio, kol vienas iš jų išdidžiai neišporino kitam: – „Aš labai didžiuojuos, kad aš esu gėjus, mes esame visuomenės elitas, tu neįsivaizduoji su kokiais aš žmonėm bendrauju”.

|

Lietuvos politikai apie homoseksualus

Petras GRAŽULIS, “Tvarka ir teisingumas”: Gėda man, kai šitaip rūpinamasi tais iškrypimais, juk visos šitos mažumos… Nepriimtas įstatymas teikiamas kiekvieną plenarinį posėdį, štai kaip Seimas susirūpino tais visais „homikais“, homoseksualais, štai kaip jų teisės yra ginamos. Egidijus KLUMBYS, “Tvarka ir teisingumas”: Kolegos, gal inicijuokite ir narkotikų legalizavimą, pedofiliją, gėjų santuokas, paradus, pagaliau pornografiją televizijoje. Valentinas MAZURONIS, “Tvarka ir teisingumas”: Tai neturi būti normalu valstybės lygiu. Homoseksualizmas dabar yra propaguojamas. Rimantas SMETONA, “Tvarka ir teisingumas”: Homoseksualizmas yra liga. Ona VALIUKEVIČIŪTĖ, “Tvarka ir teisingumas”: Jei tokie žmonės egzistuoja, mes turime juos toleruoti. Julius VESELKA, “Tvarka ir teisingumas”: Civiliniame kodekse mes privarėme, kad „pydarai“ taip pat gali būti beveik šeima. Todėl man tas modernizmas su tais pederastais nepatinka ir nepatiks. Jonas PINSKUS, Darbo partija: Aš neskirčiau homoseksualo į jokias atsakingas pareigas. Rimantas BAŠYS, Darbo partija: Tie žmonės yra ligoniai. Saulius BUCEVIČIUS, Darbo partija: Pasaulis keičiasi ir mes to nesustabdysime.

| | |

Manichėjai

Manicheizmas, sinkretiška religija, jungianti zoroatrizmą su budizmo, gnosticizmo ir krikščionybės elementais. Kūrėjo Manio griežta asketinė sistema turėjo išlaisvinti dieviškąją kibirkštį, slypinčią kiekviename žmoguje, tačiau pikto šėtono užgniaužtą. Šis mokymas darė poveikį Augustinui. Manicheizmas – tai gnostinės sistemos šeimos narys (apie II-V a.). Manichėjų judėjimo ir sektos įkūrėjas Manis (gr.k. μανις – vergas). Manis gimė Persijoje maždaug 215 metais, buvo nepaprastai pamaldus – “Dievo vergas”. Pats Manis buvo pašvęstas į Mitros misterijas; prieš sukurdamas savo religinę filosofiją, jis išstudijavo ankstyvųjų krikščioniškųjų eretinių sektų doktrinas. Būdamas maždaug 30-ties metų pasiskelbė pranašu, o pamatęs, jog juo tiki ištisos masės – ir mesiju. Tai įvyko maždaug 240 metais, valdant Persijos karaliui Šapūrui I. Manis asmeniškai patiko Persijos karaliui, tačiau jį persekiojo karaliaus sūnus. Nepaisant to, kad persiškieji rūmai buvo aukštos nuomonės apie jį, tačiau maždaug 270 metais karališkoji aplinka pasikeitė. Senovės persų religijos žynių luomas – zoroatristai – pasipiktino Manio buvimu ir pasistengė laiku politiškai prispausti naująjį karalių Bachramą I, kad jo atsikratytų. Pranašas buvo įkalintas ir 276 metais mirė kalėjime nuo žiaurių kankinimų, išbuvęs sukaustytas grandinėmis be maisto ir vandens 26 dienas. Nuo jo lavono buvo nudirta oda. Kiti biografiniai duomenys spėjami, vieningų liudijimų nerasta. Manichėjai nemažai rašė.

| | |

Paulikionai

IV amžius, Bizantijos žemės, kai Viduržemio jūros pakrantėse jau paplito įvairūs manicheizmo įkvėpti judėjimai. Viduržemio jūros pakrantėse tarp įvairių judėjimų buvo didelė sumaištis. Paulikionai yra Pauliaus mokiniai, prie kurių prisidėjo ir iš Albanijos išvaryti ikonoklastai. Nuo VIII amžiaus šie paulikionai pradeda sparčiai gausėti, iš sektos tampa bendruomene, iš bendruomenės – gauja, iš gaujos – politine jėga. Bizantijos imperatoriai ima nerimauti ir siųsti prieš juos imperijos pulkus. Jie paplinta iki pat arabiškojo pasaulio ribų, pasklinda Eufrato link, užplūsta Bizantijos teritoriją iki pat Juodosios jūros. Jie visur kuria savo gyvenvietes, juos galima sutikti ir XVII amžiuje, kai juos atverčia jėzuitai, bet net ir šiandien Balkanuose ir į Pietus nuo jų dar yra jų bendruomenių. Kuo gi tiki paulikionai? Dievu, vienu ir trejybėje, tik Demiurgas užsispyrė sukurti pasaulį, o rezultatai matomi. Jie atmeta Senajį Testamentą, atsisako sakramentų, niekina kryžių ir negarbina Mergelės, nes Kristus įsikūnijo tiesiai danguje, o pro Mariją praėjo lyg pro kokį vamzdį. Kai kurie juos kaltina garbinus saulę ir velnią, maišius vaikų kraują į duoną ir eucharistinį vyną. Tais laikais eretikui lankytis pamaldose būdavo tikra kančia. Kai kurie eretikai dualistai paplito Italijoje ir Provene, norėdami pasakyti, jog jie yra kaip paulikionai, juos vadino popelikanais, publikanais, popublikanais.