| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (20 dalis) Fendi

Kvapas Uomo – tarsi nepakeičiamas kiekvienos dienos nuotykių sąjungininkas. Pirmą kartą pasirodęs dar 1988 – aisiais kvapas Uomo žavi kalendrų, levandų, mairūnų, vaistinių šventagaršvių, kiparisų, ciklamenų, vilkdalgių ir cinamono kvapų deriniu, kurį puikiai papildo kvapieji auksabarzdžiai, pačiuliai, vanilė ir ambra.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (36 dalis) Lanvin

Praėjus beveik 80 metų nuo tada, kai pasaulį išvydo klasika tapę moteriški kvepalai Arpege, mados namai Lanvin pristatė kvepalus Arpege skirtus vyrams. Stilingas ir šiuolaikiškas, bet kartu sukurtas brandžiam ir patyrusiam vyrui nepaprastas kvapas Arpege simbolizuoja rafinuotumą, vyriškumą ir eleganciją. Arpege aromatas – tai tarsi tradicijų ir šiuolaikiškumo sąjunga. Praėjus beveik 80 metų nuo tada, kai pasaulį išvydo klasika tapę moteriški kvepalai Arpege, mados namai Lanvin pristatė kvepalus Arpege skirtus vyrams. Stilingas ir šiuolaikiškas, bet kartu sukurtas brandžiam ir patyrusiam vyrui nepaprastas kvapas Arpege simbolizuoja rafinuotumą, vyriškumą ir eleganciją. Arpege aromatas – tai tarsi tradicijų ir šiuolaikiškumo sąjunga. Prancūzų mados namus „Lanvin“ 1889 m. įkūrė Jeanne Lanvin. Iki tol Jeanne Lanvin siuvo vaikiškus drabužėlius savo broliams ir seserims, o vėliau ir dukrai. Ji manė, kad tai, ką siūlo parduotuvėse yra neįdomu ir nuobodu. Vietoj parduodamų griežto ir paprasto stiliaus drabužėlių vaikams, ji siūdavo spalvotus ir ryškius. Netrukus Jeanne Lanvin sulaukė gausybės užsakymų iš aplinkinių žmonių. Teigiama, kad mados namų „Lanvin“ istorija prasidėjo nuo skrybėlaičių parduotuvės atidarymo Paryžiuje. Tuo laikotarpiu skirtingų formų, spalvų ir stilių skrybėlaitės buvo neatsiejama moterų aprangos detalė. Nepaisant didelės skrybėlaičių paklausos Jeanne Lanvin pasiryžo siūti ir drabužius moterims. Taip 1913 m. nepaisant angliškų aprangos tradicijų buvo pristatytos lengvos „Lanvin“ suknelės. Kompanija susilaukė sėkmės ir 1925 m. kompanijoje dirbo jau 800 žmonių. Per kiekvieną naujos kolekcijos pristatymą dalyvaudavo per 300 modelių. Galiausiai Jeanne Lanvin 1926 m. pristatė vyriškų drabužių kolekciją, o po metų pasirodė ir pirmieji kvepalai, kurie tapo parfumerijos pasaulio klasika. Kompanijos „Lanvin“ kvepalai „Eclat d‘Arpege“ moterims ir vyrams pasaulį išvydo tik praėjus aštuoniasdešimčiai metų po pirmųjų kvepalų pasirodymo. Patikėkite kvepalų „Eclat d‘Arpege“ aromatas privers atsisukti praeivius gatvėje.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (52 dalis) Yves Saint Lauren
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (52 dalis) Yves Saint Lauren

Išskirtinis kvapas Opium skirtas romantiškiems, bet kartu ir dalykiškiems vyrams. Tai nepaprastas kvapas, sukeliantis emocijų audrą ir apimantis daug kraštutinumų: jis stiprus ir švelnus, gaivus ir šiltas. Kvapas Opium atspindi Rytų dvasią, jėgą ir paslaptingumą. Žavi savo sudedamųjų dalių deriniu. 2006 m. pristatyti L’Homme apgaubia įspūdingu sodriu kvapu, supintu iš žavaus geismą žadinančio ir ilgai išliekančio medienos dvelksmo bei rafinuotumo suteikiančio žibuoklių lapų ir bazilikų žiedų aromato. Pipirai, ambra ir muskusas L’Homme kvapui suteikia „aštrumo”. Kvepalus Jazz mados namai YVES SAINT LAURENT pristatė 1988 m., ir jie vis dar labai populiarūs. Juos perka daugybė vyrų, ir jie tapo labiausiai per Kalėdas perkamais kvepalais. Jazz kvapas gaivus ir lengvas, todėl tinka kvėpintis tiek dieną, tiek vakare – tai išties universalūs kvepalai. Yves Saint Laurent Kouros – Kouros reiškia senovės Graikijos statulą, simbolizuojančią jaunuolį. Tai simbolis tobulybės, jėgos, kūno ir sielos grožio. Toks yra „Kouros” vyras. 1981 m. sukurtas kvapas Kouros yra tiesiog nepamirštamas ir nepakeičiamas. Kouros – tai tarsi vyriškumo triumfas, stiprus ir ryškus aromatas, skirtas šiuolaikiškam širdžių užkariautojui. Yves Henri Donat Mathieu Saint Laurent – tai nepaprastas dizaineris, o genijus turintis elegantišką širdį. Jis gimė 1936 m. rugpjūčio 1 d. Orane, prancūziškajame Alžyre, aristokratiškos kilmės, vietinės gražuolės ir prancūzo, kino teatrų savininko, šeimoje. Yves Saint Laurent šuolis į mados pasaulį buvo nįtikėtinai greitas. Dar būdamas septyniolikos prestižiniame madų konkurse laimėjo pirmąjį savo prizą už juodos kokteilių suknelės modelį. Tuomet jį ir pastebėjo “Vogue” leidėjas Michelis de Brunhoffas, kuris pristatė jaunuolį Chrisitianui Diorui (Chrisitian Dior). Nuo 1955 m. Yves Saint Laurent tampa Christian Dior padėjėju, o po Ch. Dioro mirties 1957 m. jis paskiriamas kompanijos „Dior“ meno direktoriumi. 1958 m. parodęs savo pirmąją kolekciją, Yves Saint Laurent sulaukė didelio pasisekimo. Pierre’u Bergč Yves’o draugas pasiūlė dizaineriui kurti kolekcijas, pažymėtas prekės ženklu YSL, ir atidaryti taip pavadintus mados namus. Būtent savo draugo paskatintas 1961 m. kartu su juo atidaro “Yves Saint Laurent” mados namus. Yves Saint Laurent labai gerbė savo profesiją, savo karjerą vertino kaip kovą už eleganciją. Per savo veiklos metus mados pasaulio legenda tapęs dizaineris sukūrė daugiau kaip 4 tūkst. modelių, o 1964 m. pasirodo ir pirmieji kvepalai YSL. Sakoma, kad moterys turi būti dėkingos Coco Chanel už laisvę, o Yves Saint Laurent – už stiprybę. Nuo 1970 m. dizaineris pradėjo kurti madingus kasdienius drabužius (“pret-a-porte”), tapo mados karaliumi, draugavo su viso pasaulio įžymybėmis. Nepaisant to, dizaineris nuolat kartojo, kad gražiausias moters drabužis yra vyro, kuris ją apkabina, rankos. 2002 m. sausį Yves Saint Laurent paskelbė apie savo pasitraukimą iš mados pasaulio, buvo parodyti paskutiniai dizainerio modeliai.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (49 dalis) Jil Sander

Žadinantis jausmus, atgaivinantis kūną ir sielą kvapas Sensations skirtas moterims vertinančioms ramybę, tyrumą ir paprastumą, mėgstančioms pasinerti į tylą ir džiaugtis laiku, skirtu tik sau. Sensations pasaulis kupinas malonių ritualų, pripildytas aromatų ir pojūčių, pažadinančių moters jausmus, atgaivinančių jos sielą ir kūną, leidžiančių mėgautis savimi. Palepinkite save puikiu Sensations aromatu ir laiku, skirtu tik sau. Kvapas Style įkūnija eleganciją ir tikrą, nesuvaidintą prabangą. Unikalus ir subtilus aromatas, slypintis futuristiniame kvepalų buteliuke. Sukurtas šiuolaikiškoms ir stilingoms moterims, kupinoms pasitikėjimo savimi, kurioms tiesiog nereikia pabrėžti seksualumo. Moterims, kurių asmenybė ir charizma tiesiog nuginkluoja vyrus, o kvepalų Style skleidžiamas aromatas suteikia dar daugiau žavesio. Kvapas Sun – tai vasaros saulėtos dienos ir laimingiausios vasaros akimirkos įkalintos kvepalų buteliuke. Tai ypatingas kvapas, kuris nukelia į saulėtas vasaros dienas, bet kuriuo metų laiku, ir pripildo ryškių spalvų bei džiaugsmo kiekvieną dieną. Tarsi atgaiva mintims, kūnui ir sielai – dinamiški ir įmantrūs, vasara dvelkiantys ir viliojantys kvepalai Sun neabejotinai užburs gaiviu ir jausmingu citrusų, medienos ir prieskonių kvapų deriniu, kuriam dar daugiau žavesio suteikia švelnus jūros dvelksmas. No. 4 – vieni sėkmingiausių Jil Sander kvepalų pasirodę dar 1990 –aisiais. Prašmatnus, sodrus ir unikalus kvapas moterims, įkūnijantis gražiausias gyvenimo akimirkas.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (21 dalis) Ferrari
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (21 dalis) Ferrari

Tikri vyrai dievina greitį, riziką ir pavojingus žaidimus. Jie mėgaujasi gražių moterų draugija, o jos neabejotinai džiaugiasi tikrų vyrų dėmesiu ir dievina jų kvepalų skleidžiamą aromatą, pabrėžiantį vyriškumą, stiprybę ir aistrą. Kvapas Ferrari – tai netikėtas citrusinių vaisių, gėlių, žalumynų ir medienos kvapų derinys, įkvepiantis pasitikėjimo savimi ir drąsos naujiems nuotykiams. Ferrari – tai kvapas, kuris puikiai tiks tiek nerūpestingam jaunuoliui, tiek elegantiškam džentelmenui. Ferrari svajones paverčia realybe. Italijos simbolis, nepaprastai greitas legendinis automobilis, kuris pirmą kartą Romos Grand Prix finišo liniją kirto 1947-aisiais. Enzo Ferrari išskirtinio talento ir gabumų dėka sukurtas Ferrari, akimirksniu tapo rafinuoto pramoninio darbo meistriškumo simboliu, o pergalių serija užkariavo žiūrovų širdis ir sukūrė legendą, kuri greitai apskriejo visą žemės rutulį. Noras patirti nuotykių, priimti iššūkius, siekti rekordų. Aistra rizikai, greičiui ir nežinomybei. Rafinuotumas ir elegancija. Meilė gyvenimui, “patrakusios” lenktynės. Visai tai įkūnija Ferrari kvepalai, sukurti vyrams, kurie žaidžia pagal savo taisykles, drąsiai meta iššūkį likimui ir nesustoja nepasiekę užsibrėžto tikslo.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (37 dalis) Lolita Lempicka
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (37 dalis) Lolita Lempicka

Lolita Lempicka tęsia savo pasaką pristatydama vyrišką versiją fantazijų karalystės. Kvapas Au Masculin kviečia į smagią ir intriguojančią kelionę po neatrastą romantikos kupiną pasaulį, įkvėpti jo aromatų, prisiliesti prie jo, mėgautis grožiu ir spalvomis. Lolita Lempicka kviečia mus pakeliauti po pasaulį, kupiną pirmapradžio moteriškumo, jausmų, žavių fantazijų ir vaikystės prisiminimų. Dizainerė Lolita Lempicka, kurios tikrasis vardas yra Josiane Pividal, gimė 1954 m. Prancūzijoje. Pirmąsias drabužių siuvimo paslaptis ji sužinojo iš savo motinos. Nuo 1970 m. Lolita Lempicka ėmė taisyti dėvėtus drabužius, prikeldama juos naujam gyvenimui ir suteikdama originalumo ir išskirtinumo. Prekės ženklą „Lolita Lempicka“ 1983 m. sugalvojo kartu su vyru, pasirinkdama V. Nabokovo knygos „Lolita“ herojės vardą ir žinomos dailininkės Tamaros de Lempickos pavardę. Pirmąją parduotuvę Paryžiuje Lolita Lempicka atidarė 1984 m. Dizainerės kuriamų drabužių stilius dažnai atspindi 1940-ųjų metų dvasią, bet kartu yra šiuolaikiškas su „lengvu nostalgijos prieskoniu“. Siekdama, kad jos drabužiai būtų prieinami įvairaus amžiaus ir socialinės padėties klientėms, ji 1995 m. pristatė drabužių liniją pavadinimu „Lolita Studio Design (L.S.D.)“. Pirmieji kvepalai „Lolita Lempicka“ pasaulį išvydo 1997 metais. Šis aromatas artimas Lolitos Lempickos kūrybos filosofijai, atspindi moters norą žavėti, atitrūkti nuo realybės ir atsiduoti svajonėms. Būtent už šiuos kvepalus 1998 m. Lolita Lempicka gavo „Fragrance Foundatio“ ir „American FIFI“ apdovanojimus.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (11 dalis) DKNY

Ką tik iš Niujorko. Vyrams skirtuose Be Delicious susilieja gamtos primityvumas ir didmiesčio rafinuotumas – juntamas rasotos žalumos, medienos, obuolių ir svaigus kavos dvelksmas. Šis absoliučiai vyriškas kvapas sukurtas šiuolaikiškam vyrui – veržliam ir pakilios nuotaikos, tačiau kupinam geismo ir teikiančiam daug vilčių. Vyriški DKNY Be Delicious kviečia Jus atsikąsti sultingą gyvenimo kąsnį. DONNA KARAN gimė 1948 metų spalio 2 dieną Manheteno pakraštyje. Jos tėvas buvo siuvėjas, o motina Helen dirbo manekene, todėl Donnai mados pasaulis buvo savaime suprantamas. Dar būdama mergaitė ji pradėjo piešti ištisas kolekcijas. Tai buvo jos mėgstamas žaidimas. 1985 metų rudenį, po pirmosios DONNA KARAN kolekcijos pristatymo spauda ir pirkėjai buvo vieningi – Donna Karan ryžtingai žengia į Mados istoriją siūlydama galingą, švarų ir novatorišką požiūrį. „DONNA KARAN COLLECTION“ tapo Amerikos bestseleriu. Vos per kelis metus iš nedidelės atelje namų svetainėje, kuri buvo perdaryta į cechą, Donnos pirmagimis virto į visame pasaulyje žinomą “DONNA KARAN NEW YORK COMPANY“.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (50 dalis) Joop!

Nepamirštamas, neįprastas ir savitas moterims skirtas kvapas Joop! Femme užburia paslaptingu aromatu. Šiek tiek primena vyrišką kvapą, bet dėl to dar labiau traukia ir vilioja. Wolfgang Joop gimė 1944 m. Augo ištaigingame senelių dvare. Nuo dvylikos metų pradėjo lankyti aukštesniąją meno mokyklą Brunswicko miestelyje, į kurį jo tėvas, žurnalistas, buvo perkeltas redaguoti kultūros žurnalo. Pirmasis prisilietimas prie mados įvyko 1970 m., kai moterų žurnalo “Constanze” paskelbtame mados idėjų konkurse laimėjo tris pagrindinius prizus. Pirmoji autorinė Wolfgang Joop kolekcija buvo pristatyta 1978 m. Įspūdingi kailiniai tapo tarptautiniu įvykiu mados pasaulyje. Amerikiečių spauda negailėjo komplimentų ir dizainerį pakrikštijo “naujosios kartos vokiečiu”. Pirmosios kolekcijos triumfas paskatino dizainerį įsteigti savo mados namus. Šią svajonę Wolfgang Joop įgyvendino 1982 m. Dizaineris įkurtą kompaniją pavertė viena įtakingiausių mados imperijų, garsėjančią moterims ir vyrams skirtomis drabužių linijomis, džinsų linija, akiniais, avalyne, juvelyrika, kosmetikos bei parfumerijos serijomis, baldų bei interjero dekoracijų kolekcijomis. Vokiškas tikslumas, kokybė ir funkcionalumas, šiek tiek itališkų emocijų, prancūziško šarmo – visa tai apibūdina prekės ženklą „Joop“. 1998 m. Wolfgangas Joopas pardavė kompanijos akcijas prekybos grupei “Weunsche”. Tačiau prekės ženklas „Joop“ ir mados namų stilistika išliko.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (22 dalis) Giorgio Armani
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (22 dalis) Giorgio Armani

Nauji gundantys vyriški kvepalai Armani Code žavi seksualiu gaiviu citrinų ir bergamočių kvapu, sumišusiu su vos juntamu apelsinų žiedų dvelksmu ir paragvajinių tvarų bei tongapupių skleidžiama raminama šiluma. Žavus vyriškas City Glam kvapas panašus į moteriškų City Glam – toks pat pikantiškas ir miestiškas. Imbierų ir alpinijų dvelksmas susilieja su ryškiu aitriųjų apelsinų kvapu, tuo tarpu pipirmėčių gaiva audrina jausmus. Galiausiai šiltu aksominiu šydu apgaubia rafinuotas, kerintis medienos ir muskuso dvelksmas. Šiuolaikiškoje kvapų puokštėje įsipynęs „atgaivintas” klasikinis paparčių kvapas – tai Emporio Armani Remix duoklė disko stiliui. Tamsiai mėlynos spalvos metaliniame flakone, kuris yra veidrodinis moteriškų Emporio Armani Remix flakono atspindys, glūdi geismą žadinanti saldymedžių ir prieskonių kvapų simfonija. 2001 m. pasirodžiusiems vyriškiems kvepalams Emporio Armani White būdingas šiuolaikiškas gaivinantis ir įkvepiantis kvapas – toks pat skoningas, kaip ir Giorgio Armani sukurti kostiumai. Giorgio Armani Acqua Di Gio – šio labai vyriško kvapo kūrėjai įkvėpimo sėmėsi iš jūros, saulės, žemės ir Viduržemio jūros salų brizo. Vaiskūs, kvapnūs, mediena dvelkiantys vyrams skirti Aqua Di Gio išreiškia šiuolaikišką vyriškumą ir žavi jūros, vaisių, žolelių bei medienos kvapu. Giorgio Armani Attitude – šių vyriškumą ir eleganciją pabrėžiančių kvepalų kvapas ryškus, tačiau švelnus. Gaiviai kvepia prieskoniais, ilgai juntamas geismą žadinantis medienos ir ambros dvelksmas.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (38 dalis) Mont Blanc

Presence Cool – tai naujas žvilgsnis į vyriškumą. Kvapas sukurtas vyrui, kuris žavi stiprybe, protu ir ramybe. Presence Cool aromatas ne tik traukia, bet ir intriguoja bei nepaprastai pabrėžia vyriškumą. Mont Blanc – tarsi sinonimas prabangos, kokybės, meistriškumo, nesenstančio stiliaus ir elegancijos. Nepaisant plataus kompanijos „Mont Blanc“ gaminių asortimento, visų pirma „Mont Blanc“ – tai plunksnakočių ir rašiklių gamintojas, nuo kurių gamybos ir prasidėjo šios kompanijos, įkurtos 1906 m. Vokietijoje, istorija. Tuomet jos pavadinimas buvo „Simplo Filler Pen Company“, kurią įkūrė inžinierius Eberstein‘as. Kompanijos finansinė padėtis palaipsniui sunkėjo, ir Eberstein‘ui teko ieškoti partnerių, galinčių investuoti į jo verslą. 1909 m. vienas iš investuotojų netikėtai mirė, o pats kompanijos įkūrėjas Eberstein‘as, apkaltintas pinigų grobstymu, pabėgo kartu su šeima į JAV. Dėl šios istorijos oficialiu kompanijos „Mont Blanc“ įkūrėju yra vadinamas bankininkas Klaus Johannes Voss. Būtent jis pasirinko kompanijos simboliu aukščiausio Europos kalno viršūnę – „Mont Blanc“. Nepaisant nusistovėjusių tradicijų Klaus Johannes Voss nusprendė, plunksnakočių plunksnas žymėti ne aukso praba, o skaičiais „4810“, atspindinčiais aukštį aukščiausio Europos kalno viršūnės – „Mont Blanc“, simbolizuojančios aukščiausią rašymo meno viršūnę. Šiandien kompanija „Mont Blanc“ garsėja puikiais odos ir juvelyriniais dirbiniais, laikrodžiais, akiniais ir net kvepalais bei vyrams skirta kosmetika. Kvepalų „Presence“ klasikinis buteliukas puikiai žiūrisi net ant rašomojo stalo, o kvapas primena kalnų orą ir yra toks pats gaivus, tyras ir lengvas.