GameZone.lt portalas švenčia dešimties metų jubiliejų
| | |

GameZone.lt portalas švenčia dešimties metų jubiliejų

1995 metais grupės entuziastų įkurtas GameZone.lt portalas švenčia jau dešimties metų jubiliejų. Tai pirmasis žaidimų portalas Lietuvoje. Vien per 2004-tuosius metus mūsų puslapiai sulaukė daugiau nei 100.000 lankytojų. Tas pats internautas svetainę aplankė vidutiniškai jau per dešimtį kartų. Svetainė niekada neiškrenta iš TOP-10 ir yra nuolat lankoma 54 pasaulio šalių internautų, daugiausia – 16-25 metų amžiaus lankytojų. Projektas labai gerai žinomas tarp užsienio lietuvių ir „ten“ studijuojančio jaunimo. Vis didėjantį lankytojų srautą pritraukia ir anglų kalba sukurti puslapiai. Iš pradžių projektą kūrė bendraminčių trijulė – Vidmantas Laurinavičius, Danas Stašys ir Andrius Tamulevičius, vėliau prisidėjo naujų. Šiuo metu projektą kuria trys žmonės. Pradėjus tik nuo kelių puslapių su nuorodomis, gausėjant straipsnių, svetainėje esanti informacija netrukus pradėta skirstyti pagal temas. Projekto svetainėje medžiaga pateikta lietuvių, anglų bei rusų kalbomis. Kaip skelbimų svetainė pradėtas projektas šiandien aplankytas jau 440236-ąjį kartą (be to, jo statistika pradėta rinkti ne nuo projekto gyvavimo pradžios). Lankytojų patogumui žaidimai ir jų žanrai suskirstyti pagal abėcėlę, pateikta keli tūkstančiai nuorodų į užsienietiškas žaidimų svetaines.

Lord of the Rings: Battle for Middle-Earth
| |

Lord of the Rings: Battle for Middle-Earth

„Žiedų Valdovas“ – tikriausiai, pati žymiausia saga visos žmonijos istorijoje, su kuria galėtų varžytis nebent „Žvaigždžių karai“. Visame pasaulyje gyvena milijonai šios nuostabios knygos gerbėjų. Ją skaito, pagal ją žaidžia, ja gyvena. Ką ir kalbėti, juk pagal išleistų egzempliorių kiekį „Žiedų Valdovą“ lenkia nebent Vladimor Iljičiaus Lenino ar Mao-dze-Duno darbų tomai. „Žiedų Valdovas“ parodo, kaip kartais net pačių mažiausių ir nereikšmingiausių padarų bebaimiai poelgiai gali turėti didelę reikšmę mūsų pasaulio istorijai. Kiekvienas, žiūrėjęs pagal „Žiedų Valdovo“ motyvus pastatytus filmus, pripažįsta, kad epinės kovos su nesuskaičiuojamu karių skaičiumi užgniaužia kvapą. Todėl kompanija Electronic Arts nutarė sukurti realaus laiko strategiją, pilnai atskleidžiančią šių kovų potencialą. Žaidimas pavadintas Lord of the Rings: Battle for Middle-Earth.

Splinter Cell 3
| |

Splinter Cell 3

Jis – visada šešėlyje. Jis ir šešėlis – viena esybė. Jei jis pats to nenori, jūs jo nepamatysite. Jei esate jo taikiniu, galite atsisveikinti su gyvenimu. Jis prasiskverbs pro geriausią apsaugos sistemą, likdamas nepastebėtu. Jis sunaikins visą jūsų asmeninę apsaugą. Jis – Trečiojo Ešelono agentas. Jei jūs sumanėte eilinį teroro aktą prieš didingą ir kilnią amerikiečių naciją, jums tiesiog nepasisekė. Kodėl? Ogi todėl, kad jis prisiekė savo Šventąja Trejybe – mėsainiais, spragintais kukurūzais ir „Coca-Cola“, kad savo naciją gins iki paskutinio atodūsio. Jis – Semas Fišeris. Ar mėgstate Tomo Klensi kūrybą? Ar jums patinka jo pasakojimai apie didingą, galingą, nepakartojamą ir na, tiesiog pačią geriausią Amerikos naciją, kurią, kaip visada, nori pražudyti pikti, godūs, būtinai amoralūs teroristai? Jiems tai beveik pavyksta, eilinį kartą prieš pat Baltuosius rūmus pristačius 2 tonų trotilo ekvivalento bombą (juokauju, žinoma). Bet šaunieji n specpadalinio kariai, patriotai iki kaulų smegenų, net iki sprogimo likus tik vienai sekundei ir jau išblėsus paskutinėms viltims, o kibirkščiai jau bėgant laidu, visada spėja atjungti sprogmenis ir išgelbėti Ameriką – o kartu „ir visą pasaulį“.

| |

XIII

„Fantastinis pirmojo asmens perspektyvos „sėlinimo-žudymo“ žanro žaidimas, kurio pagrindiniam herojui teks užkirsti kelią JAV prezidento žmogžudystei. Vizitinė projekto kortelė – komiksų stiliumi stilizuota grafika ir pusiau interaktyvūs herojaus atsiminimų intarpai“, – būtent tokius aprašymus jūs galite rasti ant standartinių piratinio disko viršelių 🙂 Bet pereikim prie pačio žaidimo. Tai – pirmojo asmens perpektyvos šaudyklė. Standartinis ginklų rinkinys: nuo plikų kumščių iki granatsvaidžio. Viskas lyg ir įprasta, bet pats įdomiausias dalykas čia – grafika. Žaisdamas, tiesa, galvoji, kad esi eiliniame Disnėjaus filmuke. Pasakysiu sąžiningai: vos tik pradėjęs žaisti žaidimą, aš visą laiką atsimindavau seną gerą “Coming Soon” SEGA platformai, sužavėjusį mane savo originalumu. Bet šis žaidimas pasirodė ne mažiau originalus! Ginklai ir personažai puikiai nupiešti. Šiame žaidime užmiršti apie poligonus, ir išvis pradedi galvoti, kad jų čia ir nebuvo, viskas tiesiog nupiešta ir pateikta išstudijavimui. Bet aš kalbėjau apie komiksus – štai ir jie patys.

| |

Priešo užnugaryje – 2?

Kol žaidimo „Priešo užnugaryje“ kūrėjai spėriai pluša, lipdydami pataisą su pilnaverčiu multiplayer palaikymu, žaidimo Vakaruose leidėjas, Codemasters, galvoja apie dar tolimesnę ateitį. Užregistruotiems oficialios kompanijos svetainės lankytojams pradėta apklausa, kurios tikslas – išaiškinti žaidėjų pageidavimus naujajam priedui (arba net sikvelui!). Apklausoje – standartiniai klausimai apie tokius žaidimo elementus, kaip jo sąsaja, technikos įvairovė ir kt., o taip pat sunkias žaidimo vietas, nes Vakaruose žaidimas kritikuojamas būtent už per didelį kampanijų sudėtingumą. Be to, leidėją domina ir istorinis periodas – žaidimui siūloma pasirinkti abu pasaulinius karus arba kautynes Korėjoje ir Vietname.

| |

Pirmosios Oblivion naujienos

Vaidmenų žaidimo projekto The Elder Scrolls 4: Oblivion pristatymas nesuteikė jokios esminės informacijos smulkmenų ištroškusiems šio žaidimo serijos gerbėjams. Priežastis paprasta: laikydamasi EA, LucasArts ir Activision tradicijų, informacija apie žaidimą Bethesda Softworks nusprendė pasidalyti tik su Game Informer žurnalo skaitytojais. Visi ne JAV gyvenantys žanro gerbėjai, neturintys galimybės nusipirkti žurnalo numerį, buvo mandagiai paprašyti palaukti po dar kelių savaičių pasirodysiančių pirmųjų online žaidimo apžvalgų. Laimei, pasaulyje dar yra gerų žmonių, turinčių skanerius :)) Jau kitą dieną Tinkle pasirodė pirmieji straipsnių „švietalai“ ir 12 puslapių apimties TES 4: Oblivion skirta medžiaga, iš kurios daugiau sužinojome apie žaidimo veiksmą.

| |

Žaidžiant karu

Ispanų studija Enigma Software Productions anonsavo War Leaders: WWII strategiją, kuri, pasak pačių jos autorių, bus pačiu tiksliausiu ir patikimiausiai Antrojo Pasaulinio karo veiksmą atkuriančiu žaidimu. Sprendžiant iš aprašymo, mūsų laukia kažkas panašaus į Total War seriją – negreiti pamąstymai virš pasaulio žemėlapio pramaišiui su įspūdingomis, dinamiškomis kautynėmis realiu laiku (įskaitant mūšius jūrose ir padangėse!). Septynios pagrindinės konflikto dalyvės plius dar 19 „pagalbinių“ šalių, šakotas technologijų medis, istoriją atitinkantys koviniai vienetai, virš 200 lokacijų, kuriose galite išsiaiškinti santykius, dantingas 3D varikliukas, palaikantis naujausias videokortas, teramorfingas, iš tikrųjų įtakojantis žaidimo veiksmą, žemėlapių redaktorius – tai tik maža visų paskelbtų „deimančiukų“ dalis.

| |

Nematanti akis

Chronišką pirmojo asmens perspektyvos simuliatorių deficitą greitu laiku planuoja pataisyti Octagon Entertainment kompanija. Patyrę leidėjai priglaudė australų KaWoW! komandą, kuriančią Unseelie projektą (šis yra FPS „pagal keltiškųjų epų motyvus“). Leidėjas mano, kad toks derinys turėtų pastebimai pagyvinti iš esmės bedvases šaudykles. Tam gali padėti ir gerai parašytas siužetas, unikalūs veikėjai ir, aišku, neįprasta kovos sistema, pagal kurią žaidėjas daugiau turėtų naudotis duriančiais-pjaunančiais ginklais, negu dideliais atstumais veikiančiais masinio naikinimo ginklais. Abejingais neliks ir RPG mėgėjai. Magiją ir kardą pasirinkusiems adeptai ras kaupiamą patirtį, įvairius daiktus ir iš septynių daiktų sudarytą „aprangą“.

22 metų žaidimų mėgėjas už tik RPG egzistuojančią salą sumokėjo 26,500$ (13,700£)
| |

22 metų žaidimų mėgėjas už tik RPG egzistuojančią salą sumokėjo 26,500$ (13,700£)

Australas žaidimų mėgėjas, žinomas tik Deathifier slapyvardžiu, on-line aukcione nusipirko virtualią salą, kuri egzistuoja Project Entropia RPG, vaidmenų žaidime, padedančiame tarpusavyje bendrauti ir sąveikauti tūkstančiams žaidėjų. Tuo tarpu, kai prisiekę kitų žaidimų mėgėjai savo virtualias prekes siūlo per eBay aukcioną, Entropia savo žaidėjams virtualius daiktus leidžia pirkti ir parduoti, naudojant realius pinigus.