“Facebook” mina “Google” ant kulnų su e. pašto paslauga
| | | |

“Facebook” mina “Google” ant kulnų su e. pašto paslauga

Didžiausią pasaulyje socialinį tinklą internete valdanti “Facebook” pristato elektroninį paštą, interneto pokalbius ir SMS žinutes apjungiantį paslaugų paketą “Facebook Messages”. Iš bendrovės buvo tikimasi tiesioginio konkurento “Google” priklausančiai elektroninio pašto sistemai “Gmail”, tačiau “Facebook” įkūrėjas Markas Zuckerbergas nesutiko su tokiu palyginimu. Pasak jo, “Facebook Messages” nėra “elektroninio pašto žudikas”, o pats “Facebook” įkūrėjas nesitiki, kad vartotojai ims masiškai atsisakinėti savo “Gmail”, “Yahoo” ar “Hotmail” pašto sistemų. Tačiau “Facebook” tikisi, kad naujoji bendravimo paslauga supaprastins, pagreitins ir išplės skaitmeninį susirašinėjimą. “Facebook Messages” sujungs elektroninio pašto, interneto pokalbių ir SMS paslaugas ir leis vartotojams siųsti bei gauti žinutes tokia forma, kuri jiems bus konkrečiu metu patogiausia. Visgi vartotojai galės susikurti ir elektroninio pašto adresą su @facebook.com galūne. Visais kanalais vartotoją pasiekiančios žinutės pateks į “Facebook Messages” “socialinę pašto dėžutę”. “Facebook” taip pat rūšiuos ateinančias žinutes pagal jų pobūdį ir “socialinę svarbą”.

| |

Google su „blogeriais“ dalinsis reklaminėmis pajamomis

Blogger svetainės istorija prasidėjo prieš penkis metus; ji tapo nežmoniškai populiari. Šie dienoraščiai pakeitė patį internetinio bendravimo supratimą, įtakojo politiką, sukrėtė žurnalistiką ir milijonams žmonių leido skelbti savo nuomonę ir bendrauti vieniems su kitais. Kokia šio projekto ateitis? Atrodo, kad ji dar tik prasideda… Kompanija Google nutarė dalintis savo įplaukomis už reklamą su Blogger svetainės publikacijų sistemos vartotojais. Greitai jos vartotojai į savo puslapius galės įdėti reklamines AdSense sistemos nuorodas. Ši buvo paleista praėjusių metų vasarą ir leidžia svetainėse talpinti kontekstinę reklamą tekstinių nuorodų pavidalu. Apmokamas kiekvienas tokios nuorodos spustelėjimas, o pelną dalijosi Google ir svetainės savininkai. Iki šiol sistema veikė tik paprastose Interneto svetainėse, bet dabar kontekstinę reklamą bus galima įterpti ir į Blogger sukurtus dienoraščius, o dalį pelno gaus patys dienoraščių savininkai. Reklamą bus galima dėti į Google priklausančios Blogspot kompanijos prižiūrimus puslapius.