Ispanų gražuolis popdainininkas Enrique Iglesias (Enrikė Iglesias) pasirašė stulbinamą 80 mln. dolerių (240 mln. litų) sutartį su koncernu „Pepsi“, pasižadėjęs reklamuoti šį gaiviųjų gėrimų gamintoją.

Varžybose dėl pelningo kontrakto moterų numylėtinis Enrique nugalėjo tokias žvaigždes kaip Justinas Timberlake’a (Džastinas Timberleikas) ir Jennifer Lopez (Dženifer Lopes).

Jam teks nusifilmuoti keliuose reklaminiuose vaizdo klipuose, pasieksiančiuose ekranus visame pasaulyje.

Enrique, prestižinio apdovanojimo „Grammy“ laimėtojas, sakė: „Labai nekantrauju bendradarbiauti su „Pepsi“, kuris man atvers naujas erdves skleisti muziką gerbėjams“.

„Pepsi“ yra parengusi kelis bendradarbiavimo planus su dainininku, įskaitant artėjančio jo pasaulinio koncertų turo rėmimą.

Koncerno atstovas teigė, „Enrique mums idealiai tinka. Jis yra viena didžiausių dabartinių žvaigždžių, todėl jis ir buvo pasirinktas atstovauti prekiniam ženklui pasauliniu mastu“.

„Jis įsijungia į įspūdingą „Pepsi“ šeimą, kuriai jau priklauso Ms Dynamite (Mis Dainamait), Beyonce Knowles (Bejonsė Nouls) ir Robbie Williams (Robis Viljamsas)“.

Pernai „Pepsi“ nutraukė bendradarbiavimą su ankstesne savo superžvaigžde Britney Spears (Britne Spirs) po to, kai ji buvo nufotografuota su „Coca Cola“ skardinėlė rankose.

Views All Time
Views All Time
144
Views Today
Views Today
1
0 0