| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (38 dalis) Gucci

Gucci Rush 2 – italų aukštosios mados kūrėjas išrinko šių kvepalų pavadinimui laimingą skaičių, kuris pristato naują kvapų kalbą. 2 taip pat reiškia tai, jog šie kvepalai papildo kiek anksčiau sukurtus Rush. Michelio Almairaco sukomponuotos Rush 2 kvapų puokštės „žiedai” skleidžiasi ne vienas po kito, o vienu metu, todėl jų kvapas toks vienalytis. Envy Me 2 traukia jau vien todėl, kad yra ribotos serijos. Patenkinkite savo troškimą – suteikite sau malonumą jais mėgautis. Juo labiau, kad jų kvapui tiesiog neįmanoma atsispirti. Envy Me sukurti moteriai, trokštančiai dėmesio. Nuostabus geismą žadinantis bijūnų, jazminų ir rausvųjų pipirų kvapas susilieja su švelniu ličių, džiaugsmingai nuteikiančiu granatų ir ananasų dvelksmu. Galiausiai pasklinda raminamas muskuso, baltosios arbatos ir šiltas medienos kvapas. Šiais kvepalais dvelkiančios moters tiesiog neįmanoma negeisti. Envy Me 2 traukia jau vien todėl, kad yra ribotos serijos. Patenkinkite savo troškimą – suteikite sau malonumą jais mėgautis. Juo labiau, kad jų kvapui tiesiog neįmanoma atsispirti. Gucci Envy – šiuos vaiskaus gėlių kvapo kvepalus sukurti įkvėpė unikalus vynmedžių žiedų kvapas. Gucci Envy nepaprastai spalvingi – paslaptingi ir šiuolaikiški, intymūs ir seksualūs. Tarsi gaivaus oro gurkšnis. Originaliojo Eau de Parfum „antrininko” Eau de Parfum II kvapas švelnus, žaismingas, tačiau elegantiškas, juntami vaisiai ir gėlės: mandarinai, juodieji serbentai, žibuoklės, gervuogės, jazminai, heliotropai ir kedrai.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (53 dalis) Kate Moss

Žymaus modelio Kate Moss kvapas Velvet Hour (liet. „Aksomo valanda“) dvelkia laukine elegancija ir skleidžia kerinčias viliones. Paslaptingas, netikėtas, seksualus kvapas primena vakaro prieblandos teikiamą jaudulį. Tamsiai mėlynas Velvet Hour buteliukas simbolizuoja vakaro paslaptingumą, aistrą ir prabangą. Subtiliai spindinti aksomo suknelė ir užburiantis aromatas pavers jus ta nepažįstamąja, į kurią kryps visų akys. Kvepalus Kate, kurie tapo vienais perkamiausių jaunų ir progresyvių merginų tarpe, žymus modelis Kate Moss pristatė 2007 m. Kvapas Kate puikiai nusako dvilypę žymaus modelio asmenybę: ji pašėlusi ir nesustabdoma, tačiau kartu tyra, kaip angelas, viliojanti ir gundanti, tačiau švelni, mylinti ir sauganti. Kate aromatas – moteriškas, trapus, bet kartu jausmingas. Kate Moss – vienas įdomiausių mados pasaulio personažų. Jos duomenys neatitinka topmodelių standartų, o ūgis – 169 cm., bet tai nesutrukdė Kate Moss patekti ant žinomų žurnalų viršelių ir tapti „stiliaus ikona“, elegancijos simboliu. Kate Moss gimė 1974 m. Anglijoje. Jos karjera prasidėjo 1988 m., kai kelionės metu į Bahamus Niujorko aerouoste ją pastebėjo modelių agentūros savininkė Sarah Doukas ir pakvietė Kate Moss į modelių atranką. Būsimoji žvaigždė nepraleido šios galimybės ir buvo priimta į modelių gretas. Iš pradžių Kate Moss karjera klostėsi vangiai, bet dėl to ji neišgyveno, nes atsiradus naujoms draugėms atrado ir naujus pomėgius.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (25 dalis) Gucci

Kvapas Gucci Pour Homme II sukurtas šiuolaikiškam, jaunatviškam, pasitikinčiam savimi vyrui, kuris vertina prabangą. Gucci Pour Homme II – tai išlaisvinantis aromatas, kuris leidžia išlikti savimi ir įkvepia daugiau pasitikėjimo savo jėgomis. Itin vyriškas ir ryškus kvapas Gucci Pour Homme įkūnija klasikinį vyrišką žavesį ir prabangią eleganciją. Skirtas tipiškam šių dienų vyrui: geismingam, elegantiškam ir vyriškam. Gucci Pour Homme – tai klasikinis rytietiškas medienos kvapas šių laikų džentelmenui. Mados namai GUCCI įkurti 1921 m. Jų įkūrėjas Guccio Gucci dėka kokybiškų gaminių ir puikių meistrų, dirbusių jo ateljė, greitai įgijo puikią reputaciją ir pripažinimą. 1938 m. buvo atidarytas pirmasis Gucci butikas (Boutique) pačioje prestižiškiausioje Romos gatvėje (Via Condotti). Gucci pristatė moterišką rankinę, kurios rankena buvo pagaminta iš bambuko. Ši rankinė iki šiol išliko pagrindiniu kompanijos gaminiu. Guccio Gucci mirė 1953 m. būdamas savo karjeros viršūnėje. Po jo mirties Gucci sūnūs, kurie dirbo kartu su tėvu, nusprendė neapsiriboti tik Italija, o plėstis ir užimti naujas rinkas visame pasaulyje. 1960 m. pabaigoje buvo atidarytos parduotuvės Tokijuje ir Honkonge, tuo metu kompanija Gucci taip pat užregistravo žymų logotipą GG, atspindintį Guccio Gucci inicialus, bei sukūrė garsųjį šilkinį šalį „Flora“. 1970 m. vienas iš trijų Gucci sūnų nusprendė sukurti išskirtinius kvepalus. Taip 1974 m. buvo pristatyta pirmoji kvepalų linija pavadinimu „Gucci No. 1“, 2006 m. sukurti kvepalai „Gucci Envy Me 2“, 2007 m. sukurti kvepalai „Gucci Pour Homme 2” ir „Gucci by Gucci”. Režisierius Martinas Skorcezė (Martin Scorsese) sužavėtas pasaulinio prekės ženklo istorija, sukūrė filmą pavadinimu „Gucci: A House Divided”. O 1998 m. Gucci kompanijos sukurti džinsai pateko į Gineso rekordų knygą ir buvo pripažinti brangiausi džinsai, kurių vertė siekė 3134 dolerius.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (41 dalis) Police

Police Originale – tai kvapas, kuris įkvepia išsilaisvinti, judėti pirmyn ir pakeisti savo gyvenimą. Sukurtas stipriam vyrui, kuris dievina naujus potyrius ir naujus nuotykius. Šiuolaikiškas ir stiprus Police Originale aromatas dėka sudedamųjų dalių virsta nepaprastai įdomiu ir hipnotizuojančiu. Prekės ženklą „Police“ 1983 – aisiais įkūrė italų kompanija „De Rigo“, patenkanti į didžiausių akinių gamintojų trejetuką. Teigiama, kad pasirinkti būtent tokį prekės ženklo pavadinimą kompaniją „De Rigo“ įkvėpė 1980 – aisiais tarp JAV policininkų paplitęs akinių stilius. „Police“ – tai prekės ženklas, išsiskiriantis šiek tiek kandžiu ir drąsiu stiliumi, kurį pasaulyje išgarsino šiuolaikiškų ir išskirtinių formų akinių kolekcijos bei „Police“ gaminių reklaminiu veidu tapę tokios įžymybės kaip Bruce Willis, George Clooney ir David Beckham. Šiandien prekės ženklas „Police“ garsėja ne tik puikiais ir kokybiškais akiniais nuo saulės, bet ir laikrodžiais, kvepalais bei papuošalais. Kvepalai „Police“ skirti ieškantiems naujų horizontų, naujų potyrių ir naujų nuotykių.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (39 dalis) Guerlain

Eliziejaus laukai, kuriuose buvo įkurti mados namai GUERLAIN, įkvėpė sukurti kvepalus, įkūnijančius žaismingą Paryžiaus dvasią. Uždegančio nuotaikingo kvapo Champs-Elysees sukurti moteriai, kuri vadovaujasi savo instinktais pasitikėdama savimi ir spontaniškai. Jeanas Paulas Guerlainas buvo taip sujaudintas moters, kurios vidinis grožis žadino tylų geismą, jog kaip tik jai sukūrė kvepalus – Samsara. Gundantys rytietiški kepalai, užvaldantys ir svaiginantys, skurti moteriai, kuri įkūnija harmoniją ir dvasingumą. Jazminų kvapas susilieja su šiltu santalų dvelksmu, o vanilės kvapas suteikia šiam deriniui stiprumo. Guerlain Insolence – šie Maurice‘o Roucel‘o sukurti neįprasto kvapo kvepalai – tai kerinti nauja žibuoklių kvapo interpretacija. Džiaugsmą žadinantį žibuoklių kvapą lydi aviečių dvelksmas, o vos juntamas apelsinų žiedų bei rožių kvapas suteikia stulbinamo sodrumo. Viską vainikuoja geismą skatinantis vilkdalgių ir tongapupių sakų kvapas, dėl kurio šie kvepalai tampa nepaprastai prabangūs. „Kvepalai – tai plonytė linija tarp moters ir pasaulio“ – teigė Jean-Paulas Guerlainas (Jean-Paul Guerlain). Jean-Paulas Guerlain gimė Abvilyje (pranc. Abbeville), jo tėvas buvo amatininkas, matyt, tai ir pastūmėjo jaunąjį Jean-Paulas Guerlain kibti į mokslus. Mokytis chemijos mokslo paslapčių jis išvyko į Angliją, o sugrįžęs į Prancūziją apsistojo Paryžiuje.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (54 dalis) Kelly Brook

Grožis, jaunystė, energija – didelis turtas, kurio neįmanoma nusipirkti, tačiau galima pajusti aromatą, įkūnijantį visas šias amžinas vertybes. Kelly Brook, žymus modelis, aktorė, laidų vedėja pristatė savo antruosius kvepalus Vivacious, apjungiančius klasiką ir šiuolaikiškumą. Nepaprastos aviečių, rožių ir vanilės natos suteikia aromatui švelnumo ir gaivos, o dailus kvepalų buteliukas atspindi grakštumą ir eleganciją.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (26 dalis) Guess

Guess Man – vyriškas, drąsus, seksualus ir svaiginantis kvapas. Įkvėptas „Guess” vyro gyvenimo stiliaus, užburiantis gaiva ir žadinantis jausmus. Tiesiog unikalus kvapas išskirtiniam vyrui. „Guess“ įkūrėjai, keturi broliai George’as, Armandas, Maurice’as ir Paulas Marciano, gimė ir dalį vaikystės praleido Alžyre, mat jų tėvas čia buvo rabinas. Šiam atsistatydinus iš pareigų, šeima persikraustė į Marselį Pietų Prancūzijoje. Nors tėvas tikėjosi, jog nors vienas sūnus paseks jo pėdomis ar bent susidomės kur kas dvasingesniais dalykais nei kliošinės kelnės, viskas buvo veltui. Pirmasis iš „doros kelio“ nuklydo George’as. Iš pradžių tapęs kirpėju savamokslis dizaineris George’as išbandęs įvairias sritis ryžosi kurti džinsus. Ir gana sėkmingai – greitai duris atvėrė net 26 „MGA“ (trijų brolių pirmųjų vardo raidžių junginys) parduotuvės visame Pietų Prancūzijos regione. Tačiau atostogos Kalifornijoje viską apvertė aukštyn kojomis – Los Andželas jaunuosius prancūzus taip pakerėjo, kad jie nusprendė negrįžti namo. Galiausiai broliai nutarė likti Amerikoje ir dar tais pačiais metais čia atidarė savo pirmąją parduotuvę. Naujajai rinkai nebetiko pavadinimas „MGA“. Broliai ilgai galvojo apie naująjį pavadinimą, kol vieną dieną George’as pareiškė broliams, kad naujasis pavadinimas bus „Guess“. Taip broliai Marciano sukūrė visame pasaulyje garsų prekės ženklą. Didžiausias jų koziris buvo Europoje naudojama džinsų gamybos technologija, apie kurią Amerikoje dar niekas nebuvo girdėjęs. Broliai Marciano užkariavo gerbėjų širdis europietišką stilingumą sujungę su amerikietiškuoju paprastumu. Šiandien „Guess“ gaminiais prekiaujama 70 pasaulio šalių, šis prekės ženklas garsėja drabužiais, aksesuarais, kvepalais, o „Guess“ džinsai vis dar pripažįstami vienais geriausių.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (42 dalis) Prada
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (42 dalis) Prada

Prada atnešė į kvepalų pasaulį unikalų tradicijų ir naujovių derinį – sukūrusi vakardienos ir rytdienos kvepalus iš naujo atrado senovinį parfumerijos meną. Kvapas Prada Man – tai šiuolaikiška klasika su užuomina į tikrąjį vyriškumą. Kvapas, kurį sukurti įkvėpė praeitis ir iš jos gimstanti ateitis. Italų mados namus PRADA 1913 m. įkūrė Mario Prada, kurių pavadinimas iš pradžių buvo „Fratelli Prada“ („Broliai Prada“), o pagrindinė kompanijos veikla – aksesuarų gamyba iš odos. Mados namai Prada išgarsėjo tuomet, kai 1978 m. kompaniją paveldėjo įkūrėjo Mario Prada anūkė Miucchia Prada. Ji išplėtė gamybą ir 1985 m. pradėjo gaminti aksesuarus iš nailono, kurie tapo ypatingai populiarūs Europoje, o maža juoda rankinė buvo pripažinta bestseleriu mados pasaulyje. Po ketverių metų Miucchia Prada sukūrė rudens-žiemos drabužių kolekciją, išsiskiriančią paprastumu, elegancija ir patogumu. Ši kolekcija atkreipė kritikų dėmesį, o kolekcijos drabužių modeliai buvo išgraibstyti akimirksniu. 1992 m. mados namai Prada pristatė kolekciją pavadinimu „Miu Miu“, skirtą jaunoms merginoms. Laiku bėgant Miucchia Prada įkurė kompaniją „Prada Group“, kuriai priklausė skirtingi prekės ženklai: „Fendi“, „Helmut Lang“, „Jil Sander“ ir „Azzedine Alaia“, tačiau šiandien nuosavybės teisės į šiuos prekės ženklus yra parduotos kitiems mados namams. Pirmieji prekės ženklo „Prada“ kvepalai buvo pristatyti 2000 m. Jų tiražas buvo nedidelis ir juos galima buvo įsigyti tik Prada butikuose. Tik nuo 2004 m. pasirodžiusius kvepalus „Prada“ galima surasti ir kitose prestižinėse parduotuvėse.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (40 dalis) Guess

Viliojantis, madingas, išlaisvinantis Guess aromatas sukurtas drąsioms ir iššūkius dievinančioms moterims. 2006 – aisiais pasirodęs išskirtinis ir moteriškas kvapas įkūnija mados namų Guess stilių. „Guess“ įkūrėjai, keturi broliai George’as, Armandas, Maurice’as ir Paulas Marciano, gimė ir dalį vaikystės praleido Alžyre, mat jų tėvas čia buvo rabinas. Šiam atsistatydinus iš pareigų, šeima persikraustė į Marselį Pietų Prancūzijoje. Nors tėvas tikėjosi, jog nors vienas sūnus paseks jo pėdomis ar bent susidomės kur kas dvasingesniais dalykais nei kliošinės kelnės, viskas buvo veltui. Pirmasis iš „doros kelio“ nuklydo George’as. Iš pradžių tapęs kirpėju savamokslis dizaineris George’as išbandęs įvairias sritis ryžosi kurti džinsus. Ir gana sėkmingai – greitai duris atvėrė net 26 „MGA“ (trijų brolių pirmųjų vardo raidžių junginys) parduotuvės visame Pietų Prancūzijos regione. Tačiau atostogos Kalifornijoje viską apvertė aukštyn kojomis – Los Andželas jaunuosius prancūzus taip pakerėjo, kad jie nusprendė negrįžti namo. Galiausiai broliai nutarė likti Amerikoje ir dar tais pačiais metais čia atidarė savo pirmąją parduotuvę. Naujajai rinkai nebetiko pavadinimas „MGA“. Broliai ilgai galvojo apie naująjį pavadinimą, kol vieną dieną George’as pareiškė broliams, kad naujasis pavadinimas bus „Guess“. Taip broliai Marciano sukūrė visame pasaulyje garsų prekės ženklą. Didžiausias jų koziris buvo Europoje naudojama džinsų gamybos technologija, apie kurią Amerikoje dar niekas nebuvo girdėjęs.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (55 dalis) Kenzo

Kenzo Jungle – išskirtinis kvapas, kupinas šilumos ir spalvų. Gyvenimas šių laikų pasaulyje ne ką mažiau įdomus ir rizikingas, nei paslaptingosios džiunglės. Ant rytietiško kvapo Jungle buteliuko puikuojasi dramblys, o „drambliai neša laimę“, – teigia Kenzo kvepalų kūrėjas. Jis tarsi ilgaamžiškumo, taikos bei palankumo simbolis. Kenzo Flower – unikaliame aguonomis puoštame flakone „įkalinti“ šiuolaikiški kvepalai Kenzo, skleidžiantys švelnų žibuoklių, vanilės ir rožių kvapą, sukurti šiuolaikiškai miesto moteriai, kuri gamtoje ieško įkvėpimo ir atsinaujinimo. Flower by Kenzo – gėlė, pražydusi mieste. Kenzo Amour – Kenzo pristato švelnius, geismą žadinančius kvepalus, dvelkiančius mediena ir muskusu. Kvapai, kuriuos prisimename iš kelionių po Aziją, Indiją, Indoneziją, Japoniją, Birmą ir Tailandą… Nuostabių vietų, kuriose plūste užplūsta spalvos ir kvapai. Kvapas Kenzo Flower Oriental papildo šiek tiek anksčiau pasirodžiusius, unikaliame aguonomis puoštame flakone „įkalintus“ šiuolaikiškus kvepalus Kenzo Flower. Egzotiškas, paslaptingas ir jausmus žadinantis kvapas Kenzo Flower Oriental skirtas moterims, kurios nori pabrėžti savo asmenybės išskirtinumą. Kenzo Flower Oriental – tai dar viena gėlė, pražydusi mieste. Kenzo pasaulis tarsi didelis sodas, kurio gyvybės šaltinis – vanduo. Tyras, gaivus ir jaunatviškas kvapas L’eau Par Kenzo alsuoja vandens paslaptingumu, pavasario gyvastimi.