Vaikinai neverkia
Varšuvos L’Art studijos gelmėse vyksta įtemptas darbas. Kuriamas naujas nuotykinis žaidimas Boyz Don’t Cry, kuram patys autoriai jau pranašauja geriausio 2004 m. žaidimo titulą. 3D ir pikselinių šešėlių galite nelaukti – žaidimas atliktas klasikiniu, pieštiniu stiliumi, o žaidimo sąsąją galimą nusakyti tradiciniu LucasArts principu “pažymėk-ir-spustelk”
Žaidimas kuriamas vienvardės lenkiškos komedijos (“Chlopaki nie placza”, 2000), pasakojančios apie dviejų nevykėlių gangsterių nuotykius, pagrindu. Fredas – nervingas, pernelyg savimi pasitikintis banditas, mėgstantis brangius dalykėlius ir turintis blogą įprotį pirma šauti, o tik po to klausinėti. Vieną gražią dieną jis pagavo savo draugelio, rožiniu megztiniu vilkinčio niekšo “SuPearMan” paleistą kulką. Taip būtų ramiai sau ir numiręs, bet Aukštesnės Jėgos nemirtingos Fredo sielos atžvilgiu turėjo kitų planų…
Fredas buvo prikeltas ir grąžintas atgal į nuodėmingą žemę su slapta misija, kuri yra ne kas kita, o žmonijos išgelbėjimas, ir į porininkus jis gavo ne ką kitą, o tą patį gangsterį-nevykėlį SuPearMan. Pradedant prologu, keliaujant trejais aktais ir baigiant epilogu, jiems reikės stoti į karą su narkotikų pardavėjais, nušvilpti keletą brangių automobilių, išgelbėti nuo bankroto radijo stotį, įvykdyti mažiausiai vieną šventvagystę, susipažinti su geru tuzinu simpatingų damučių ir netgi tapti Barzdylos (pravardė kalba pati už save) aukomis bei pademonstruoti kovinę dvasią, drauge sprendžiant jau paminėtus gyvenimiškus galvosūkius.
Autorių užmojai rimti: Boyz Don’t Cry scenarijaus apimtis viršija 500 puslapių, jau įrašyta virš penkių valandų šmaikščių dialogų, pilnų žargono, naujadarų, ir, savaime, aišku,
Šiuo metu lenkai gludina programinį kodą ir įgarsina žaidimą. Jau paleista oficiali svetainė, kur galite rasti žaidimo vaizdų, personažų mini-dosjė, kitos su žaidimu susijusios grafikos, ekrano užsklandų ir duomenų apie žaidimo siužetą. Lenkišką versiją planuojama išleisti jau šį ketvirtį. Angliškos versijos leidėjas kol kas nežinomas.