Quake 4: pirmosios smulkmenos
Iškart du britų žurnalai – PC Zone ir PC Gamer UK – paskelbė Quake 4 skirtą medžiagą. Jau antrus metus projektu užsiimanti Raven Software pagaliau ryžosi paskelbti kai kurias detales.
Nors bus naudojamas pakeistas Doom 3 varikliukas, autoriai pasistengė atsiriboti nuo „siaubų“. „Doom 3 vyravo siaubas, Quake 4 jūs pamatysite karą“, – tvirtina kūrėjai. Vietoj pastovaus Doom 3 būdingo bauginimo galime laukti nesustojančio veiksmo, taip pat žadama, kad iš pradžių mums padės kiti jūrų pėstininkai. Kol kas nežinoma, kas taps pagrindinio veikėjo porininkais – gudrūs skriptai ar sąžiningas komandinis AI (šia tema Raven nepareiškė jokių komentarų). Žaidime bus galybė atvirų erdvių, bus galima valdyti transporto priemones (ir ne tik važiuojančias!).
Siužeto veiksmas prasidės po keleto valandų nuo Quake 2 finalo. Jei prisimenate, tada grupė drąsių desantininkų šturmavo gerai įtvirtintą strogų tvirtovę. Aršūs ateivių rasės atstovai tiesiog kliedėjo idėja į savo kūnus įsisodinti galybę implantų, kulkosvaidžių, raketsvaidžių ir kitų velniaižin-kam-reikalingų geležų. Atrodo, kad pagrindinio Q2 boso sunaikinimas strogų problemos neišsprendė.
Ginkluotės arsenalas kuriamas, atsižvelgiant į Quake 2 ir 3. Šiuo momentu patvirtinta, kad pamatysime blasterį, kulkosvaidį, viniasvaidį [!!!] ir pompinį šautuvą; mūsų laukia ir keli nauji žaisliukai. Siužeto metu į save bus galima įbesti keletą strogų bio-implantų, matyt, suteikiančių nežmoniškų galių.
Skirtingai nuo Doom 3, Q4 multiplayer režimas numatytas jau nuo jo kūrimo pradžios. Autoriai neslepia savo ketinimų daug ką perimti iš Quake 3 Arena, todėl nebus jokių fokusų su milžiniškais žemėlapiais. Žaidime sutiksime įvairiausius šuolius ir apgaulingus judesius, vienašūvius ginklus ir klasikinius „bounce pads“. „Prisiekę fanatai jausis kaip namie“ – tikina Raven vaikinai.
Kada galėsime pačiupinėti Quake 4? Atsakymas standartinis: „when it‘s done“.