Plieninis Viljamo balsas
Britanijos leidykla GMX Media anonsavo Will of Steel, taktinę realaus laiko strategiją su roliniais elementais, sukurtą „pagal amerikiečių karinių kampanijų Afganistane (2001) ir Irake (2003) motyvus“.
Kas mums žadama? Pagrindinis herojus – JAV jūrų pėstininkų karininkas Viljamas Stylas – karjerą pradės žymiai anksčiau, dar liūdnai pagarsėjusios Somalio operacijos metu. Jam reikės ne tik išgyventi, bet ir išsaugoti savo batalioną, nes Will of Steel personažai medalius ir patirtį uždirba viso žaidimo metu. Pasižymėjimo ženklai atveria priėjimą prie įvairių „bonusų“, tarp kurių – palaikymas iš oro, palydovinė vietovės žvalgyba, pastiprinimai ir kiti reti kariški džiaugsmai. Svarbiausia – nereikės rinkti jokių resursų!
Autoriai užsiminė apie aukštą žaidimo realizmą ir aktyviai reklamuoja jo varikliuką, mokantį atvaizduoti smulkiausias aplinkos detales su dinaminiu apšvietimu ir šešėliais, tikroviškas oro sąlygas (smėlio audras, rūką, sniegą) ir krūvą kitų madingų efektų. Priskaičiuojama apie šimtą valdomų kovinių vienetų rūšių ir dar tiek pat – „masinių“. Pateikti žaidimo vaizdai, tiesa, ypatingo įspūdžio nepalieka – visa tai mes jau matėme praėjusiais metais išėjusiame Command & Conquer: Generals.
Tarp Will of Steel „perliukų“ galime paminėti integruotą valdymo balsu palaikymą. Kūrėjai tvirtina, kad žaidimą galima praeiti, nesinaudojant nei klaviatūra, nei pele (nors tuo, žinoma, galima ir nesinaudoti). Grupių ir atskirų kovinių vienetų pasirinkimas (pagal vardą!), kameros „pritraukimo“ lygio pasirinkimas ir įsakymų davimas – tai tik maža dalis to, ką galima atlikti su mikrofonu, mokant anglų kalbą.
Pirkti naują mikrofoną galima jau šiandien – Will of Steel planuojama išleisti jau šį rudenį.