Pats sau garso režisierius
Garso nauda kompiuteriniuose žaidimuose daug didesnė, nei mes įsivaizduojame, taip tvirtina švedų gamintojai iš Team Tarsies studijos. Kaip pavyzdį jie pateikia E3 prototipą savo debiutuojantį nuotykių žaidimą Metronome, kur muzika yra neatsiejama žaidimo dalis.
Sveikiname atvykusius į Metronomo miestą, kur pastatai lipa vienas ant kito, geležinkeliais važinėja traukiniai, o kiekvieną tūkstantinės antiutopinės šalies gyventoją prižiūri piktavalė Korporacija. Pagrindinis veikėjas kažkada buvo paprastas traukinio mašinisto padėjėjas, kuris kiekvieną rytą vežiojo žmones į fabrikus ir gamyklas; jis tikrino ar keleiviai turi tikrus talonėlius, taip pat įrašydavo jų balso bilietus. Kartą į vagoną įsėdo keista mergaitė, mėlynai – juodais plaukais. Ji neturėjo talono, o fonografas sulūžo tą momentą, kai prireikė patikrinti jos balsą…
Nuo tos dienos ir prasideda nuotykiai. Paslaptingos mergaitės pagalba, pagrindinis veikėjas pradeda iš naujo perprasti jį supantį pasaulį, jam iš naujo kyla daugybė klausimų: kas jis, ką jis veikia mieste, kuris niekad nemiega? Kuo iš tikrųjų užsiima Korporacija?
Tiesos paieškose gelbsti turimas fonografas, kuris įrašinėja visus garsus. Skambūs, dirginantys garsai padeda kovoti su priešais. Švelnūs, melodingi garsai nuramina, atpalaiduoja žaidimo veikėjus. Teisingas garsas, panaudotas tinkamoje situacijoje, padeda apgauti priešus.
Manipuliuodami tam tikrais objektais, mes galėsime išgauti iš jų vis naujus garsus, taip išplėsdami savo turimą arsenalą.Nukritusi iš lentynos knyga, akmuo, sudaužęs lango stiklą, susijaudinusio gyventojo riksmai – viskas tinka galvosūkių sprendimui. Be to , derinant garsus, gali kilti įvairios idėjos, leidžiančias kontroliuoti kitus veikėjus.
Už žaidimo grafinį vaizdą atsako Reality Engine, kurią sukūrė firma Artifical Studijos. Apie žaidimo pasirodymą dar anksti kalbėti.