Neverwinter Nights 2: pirmosios detalės
IGN/GameSpy imperijos svetainių šeimyna išleido iškart 3 (1, 2, 3) materialus, skirtus neseniai anonsuotam Neverwinter Nights 2. Deja, kūrėjai neskuba atskleisti visų paslapčių, o straipsniai vienas su kitu sutampa beveik žodis žodin. Tikrai žinoma tik tai, kad naujojo žaidimo pagrindu taps pagerinta “Aurora” varikliuko versija, kuriso vienas ypatumų bus… pilnas DirectX 9.0 funkcijų palaikymas.
Kūrėjų komanda sudaryta iš dešimties žmonių. Jai vadovauja Darenas Monahanas, Icewind Dale ir Baldur’s Gate: Dark Alliance prodiuseris, už grafinę dalį atsako Markas Holmsas, žymus originalios NWN dailininkas. BioWare bendrai vadovauja kūrybiniam procesui, duoda naudingus patarimus savo kolegoms iš Obsidian ir pateikia visą reikalingą medžiagą.
Kaip ir pirmtakas, NWN 2 orientuojasi į kokybišką „singlą“ su geru siužetu ir vartotojų sukurtų modulių palaikymu. Kai kurie pakeitimai bus atlikti ir pačiame redaktoriuje (atsiras Module Wizards, leidžiantys greitai sukurti savo kampaniją su norimais parametrais), kuris įeis į standartinį žaidimo komplektą, ir žaidimo tinkle režimas. Pasak Obsidian vadovo Fergiuso Urkharto, kūrėjai peržiūrėjo šimtus Neverwinter Nights fanų forumų temų ir sudarė ilgą sąrašą to, ką galima pagerinti.
NWN 2 siužetas vyksta Nevervinterio teritorijoje ir jo apylinkėse, bet šįkart norima miestą padaryti dar gyvesnį ir įdomesnį (galima būtų palyginti su Akatla iš Baldur’s Gate 2). Kalbama ne apie personažų iš ankstesnės dalies perkėlimą: naujasis žaidimas bus visiškai savarankiškas; be to, herojus vėl gali „pakilti“ tik iki 20 lygio, kad dizaineriai galėtų tobulai subalansuoti žaidimą. Jūsų porininkus, kaip ir iki šiol, Hordes of the Underdark maniera valdo kompiuteris.
Tuo smulkmenos ir baigiasi. Grįžimo į Nevervinterį lauksime 2006 m.