Nematanti akis
Chronišką pirmojo asmens perspektyvos simuliatorių deficitą greitu laiku planuoja pataisyti Octagon Entertainment kompanija. Patyrę leidėjai priglaudė australų KaWoW! komandą, kuriančią Unseelie projektą (šis yra FPS „pagal keltiškųjų epų motyvus“).
Leidėjas mano, kad toks derinys turėtų pastebimai pagyvinti iš esmės bedvases šaudykles. Tam gali padėti ir gerai parašytas siužetas, unikalūs veikėjai ir, aišku, neįprasta kovos sistema, pagal kurią žaidėjas daugiau turėtų naudotis duriančiais-pjaunančiais ginklais, negu dideliais atstumais veikiančiais masinio naikinimo ginklais. Abejingais neliks ir RPG mėgėjai. Magiją ir kardą pasirinkusiems adeptai ras kaupiamą patirtį, įvairius daiktus ir iš septynių daiktų sudarytą „aprangą“.
Šių genų eksperimentų rezultatus galėsime įvertinti ne anksčiau, kaip 2005 metų pabaigoje.