Internetiniame žaidime vaikams – seksualūs apatiniai ir „egzotiško“ įvaikio pirkimas
Nauja populiari interneto svetainė, kurioje mergaitės kuria virtualius personažus ir įsivaikina vaikus kaip aksesuarą, sukėlė ant kojų tėvus, rašo Dailymail.co.uk.
Kontroversiškas žaidimas „My Minx“, skirtas jaunoms mergaitėms, siūlo veikėjams nupirkti paprastų ar skubių kontraceptinių tablečių. Žaidėjai taip pat perka seksualius apatinius ir „trofėjinius įvaikius“, kurie pavadinti pagal garsenybių įvaikintų vaikų vardus.
Įvaikinimo centre galima įsigyti mergaites, vardu Pax ir Maddox, bei berniuką, vardu Zahara, kaip ir Angelinos Jolie įvaikiai. Virtualūs vaikai yra tų pačių tautybių, kaip ir realieji. Pavyzdžiui, rašoma, kad Maddoxas yra iš Kambodžos ir mėgsta krokodilų mėsą, Pax iš Vietnamo ir dievina makaronus, o ketverių metų Zahara – iš Etiopijos ir jos mėgstamiausias maistas yra jūrų kiaulytės.
Įvaikinimo centre taip pat yra ketverių metų David Banda ir penkerių Mercy iš Malavio, akivaizdžiai sukurti pagal Madonnos įvaikius. Taip pat pagal Ewano McGregoro įdukrą sukurta ketverių metų mergaitė, vardu Jamiyan, sakoma, mėgsta valgyti žiurkes.
Tačiau labiausiai šokiruoja, kad jau dabar žaidime galima įsivaikinti vaikus iš žemės drebėjimo nuniokoto Haičio.
Kai žaidėjai įsivaikina vaikus ir juos aprengia dizainerių drabužiais, tada gali parduoti žurnalams teises į nuotraukas su nauju įvaikiu. Norint pasiekti kuo geresnių rezultatų žaidime, reikia pasistengti turėti kuo daugiau įvaikių ir taip paversti savo virtualią šeimą „dar madingesne“.
Kontroversiškame žaidime, sukurtame Londono kompanijos „Blighty Arts“, žaidėjai taip pat turi gerti ir lankytis klubuose, kad susirastų vyrą. Tiems, kuriems pavyksta tai padaryti, yra duodama prezervatyvų ir skubios kontracepcijos tablečių.
Šiam žaidimui nėra taikomas amžiaus cenzas. Žaidėjams išleidus virtualius pinigus, savo sąskaitą jie gali papildyti siųsdami žinutes, kurios kainuoja 1,50 svaro.
Šio internetinio žaidimo kūrėjai taip pat yra ir savininkai žaidimo „Miss Bimbo“, kuris šiuo metu turi daugiau nei du milijonus žaidėjų ir buvo atakuojamas jaunųjų žaidėjų sukurti jų veikėjoms dietos piliules ir krūtų implantus.
„My Minx“ pasirodė prieš Kalėdas ir jau dabar turi 20 tūkst. narių. Žaidėjų amžius yra maždaug nuo septynerių metų. Išsigandusios tėvų grupės apkaltino kompaniją „naudojantis vaikais dėl pinigų“. Andy Hibberd, tėvų teisių grupės „Parentkind“ atstovė, sakė: „Egzistuoja ir taip daug spaudimo vaikams greičiau suaugti. Daugiau tokio spaudimo nereikia. Jei tėvai nežinos, kokį žaidimą žaidžia jų vaikai, pastarieji nesupras žaidimo ironijos. Virtualūs prezervatyvai ir skubios kontracepcijos tabletės neišmokys būti dorovingesniais, o įvaikinimas skatins nesirūpinti morale ir etika. Kūrėjai tiesiog nori užsidirbti pinigų, tačiau vaikų nekaltumas yra labai vertingas ir turi būti saugomas kaip tik įmanoma ilgiau.“
Tačiau žaidimo kūrėjas, „Blighty Arts“ direktorius Christopheris Evansas, teigė, kad žaidimas yra „nekenksminga, ironiška pramoga“. Jis sakė: „Nesąmonė sakyti, kad mūsų žaidimas daro blogą įtaką vaikams. Mes tiesiog per daug stengiamės juos apsaugoti nuo realaus pasaulio. Leiskime jiems augti ir priimti patiems sprendimus. Žaidimas moko vaikus apie pasaulį ir ironizuoja garsenybių įsivaikinimo temą. Juk bet kuriuo atveju kiekvieną kartą, kai jie įsijungia televizorių, mato Madonną, įsivaikinančią vaiką iš Afrikos. Skubios kontracepcijos tabletės yra tiesiog žaidimo dalis. Mes neskatiname jų vartoti, tiesiog atspindime realų gyvenimą.“