67 interneto rinkodaros terminai. (1) Bendrieji interneto rinkodaros terminai
Reklama – vienas iš verslo skatinimo metodų, kuriuo naudojami įvairūs įrankiai ir kanalai, siekiant pritraukti tikslinę auditoriją.
Prekės ženklo formavimas – procesas, kurio metu kuriamas ir struktūrizuojamas įmonės ar produkto įvaizdis.
Konversija – veiksmas, kuris įvyksta po to, kai vartotojas peržiūri reklamą arba apsilanko svetainėje. Pavyzdžiui, prekės ar paslaugos užsakymas.
Omnikanališkumas – gebėjimas dirbti su keliais komunikacijos kanalais vienu metu. Šis požiūris leidžia pagerinti bendravimo su klientais efektyvumą ir reklamuoti savo produktus. Omnikanališkumas apima įvairių rūšių reklamą, internetines technologijas ir kitus kanalus, įskaitant telefoną ir paštą, siekiant išlaikyti klientų lojalumą, pagerinti pardavimo rezultatus ir užtikrinti tvarų verslo vystymąsi.
Skaitmeninis marketingas – marketingo sritis, kurioje naudojami skaitmeniniai įrankiai ir technologijos, siekiant pritraukti tikslinę auditoriją.
El. pašto rinkodara – prekės ženklo reklama elektroniniu paštu.
Turinio rinkodara – reklama kuriant ir platinant naudingą turinį.
Turinio strategija – tai turinio kūrimo, platinimo ir sklaidos planas, kuris padės pasiekti įmonės rinkodaros tikslus.
Rinkodaros platformos – tarpusavyje susijusios internetinės paslaugos, siūlančios įvairius įrankius socialinių rinkodaros kampanijų vykdymui.
Konkurencinės padėties vertinimas – informacijos apie konkurencinius prekių ženklus, pirkėjų nuotaikas ir konkurentų naudojamus įrankius analizės metodas. Naudojamas siekiant kurti veiksmingas rinkodaros strategijas.
Lending (iš angl. „landing page“) – vieno puslapio svetainė, skirta reklamai, naujų klientų pritraukimui. Lendingai paprastai yra „juostelė“, kurioje išvardyti pagrindiniai produkto ar paslaugos privalumai. Pagrindinis landing page tikslas – pagerinti pardavimus, nes jis sukuria pirmąjį įspūdį apie siūlomą prekę ar paslaugą ir pritraukia naujų klientų dėmesį.
Banner advertising – reklamos rūšis, kurioje naudojami grafiniai baneriai.
Viral marketing – rinkodaros strategija, pagrįsta turinio, kuris bus plačiai platinamas vartotojų, kūrimu.
Auditorijos įkaitinimas – rinkodaros strategija, orientuota į tikslinės auditorijos aktyvumo lygio didinimą. Įkaitinimo užduotis – nuolatinė veikla ir skaitytojų bei vartotojų dėmesio pritraukimas. Tai galima įgyvendinti naudojant socialinius tinklus, el. pašto rinkodarą ir pan.
Marketingo automatizavimas – leidžia padidinti marketingo procesų efektyvumą, racionaliai naudoti išteklius, sumažinti išlaidas, automatiškai pristatyti pranešimus ir turinį, supaprastinti reklamos nustatymus. Padeda marketingo vadybininkams rinkti ir kaupti duomenis apie klientus, analizuoti ir naudoti šią informaciją sėkmingam prekės ženklo populiarinimo uždavinių vykdymui.
Automatizavimo sistema – tai rinkodaros procesų automatizavimo sistema, leidžianti rinkodaros specialistams ir verslo partneriams organizuoti dialoginius santykius su potencialiais ir esamais klientais. Automatizavimo sistemoje sukurti įvairūs dialogo scenarijai, kuriuos galima nustatyti ir tirti naudojant SMS žinutes, el. laiškus, žinučių programas, žiniasklaidos išteklius ir kitus įrankius. „Autovoronka“ padeda automatizuoti pardavimo ir klientų bazės plėtros procesą, pakeisdama savarankišką rinkodaros specialisto darbą automatiniu stebėjimu ir pranešimais pagal pasirinktą scenarijų.
Tikslinė auditorija – tai žmonių grupė, kurią bandote pasiekti savo reklamos kampanijomis. Kuo tiksliau apibrėšite savo tikslinę auditoriją, tuo efektyvesnė bus jūsų kampanija.
Turinys – tai viskas, ką jūs talpinate socialiniuose tinkluose, įskaitant tekstą, vaizdus ir vaizdo įrašus. Turinys turi būti unikalus ir įdomus, kad pritrauktų auditorijos dėmesį.
Turinio valdymas – tai skaitmeninio turinio kūrimo, redagavimo, užbaigimo ir publikavimo procesas, kuris dažnai naudojamas rinkodaros kampanijose skaitmeninėje aplinkoje.
Turinio rinkodara – tai rinkodaros strategija, skirta naudingo, informatyvaus ar pramoginio turinio, skirto bendrauti su vartotojais, kūrimui ir platinimui. Pagrindinis tikslas – sukurti naudą vartotojams, o tada paversti šį turinį aktyvia reklamine kampanija. Efektyviam turinio rinkodaros procesui reikalingas įvairių turinio rūšių planavimas, kūrimas ir optimizavimas, taip pat technologijų naudojimas rezultatams stebėti ir analizuoti.
KPI (angl. key performance indicator) – veiklos rodikliai, padedantys įvertinti verslo tikslų efektyvumą ir įgyvendinimą. KPI apima tokius rodiklius kaip konversija, atsako greitis, produktų kokybė ir klientų aptarnavimas. Šie rodikliai gali būti naudojami pasiektiems rezultatams įvertinti ir tolesnio vystymosi planams parengti.
Pardavimo piltuvas – strategija, pagal kurią pardavimo procesas vaizduojamas kaip hierarchija arba piltuvas. Ji apima įvairius proceso etapus, nuo potencialios auditorijos paieškos ir pritraukimo iki klientų pritraukimo ir produkto pardavimo. Pardavimo piltuvas – tai pardavimų didinimo įrankis, pagrįstas tuo, kad pardavimai vyksta nuosekliai ir naudojant teisingas taktikas bei strategijas dirbant su klientais.

