32-bitų Asheron’s Call ateitis
Turbine Entertainment paskelbė kai kurias smulkmenas apie būsimąjį Asheron’s Call priedą, jau gavusį Throne of Destiny pavadinimą. Pagrindinė naujove taps 275 patirties lygiai. Personažams, suspėjusiems pasiekti didžiausią dabartinį leidžiamą lygį (šiuo metu jis sustojęs ties skaičiumi “126”), bus atliktas įgytos patirties perskaičiavimas”, atsižvelgiant į sugebėjimų ištobulinimo laipsnį ir statistikas. Be to, dabar už patirtį bus leista įsigyti taip vadinamus “augmentation gems” – brangakmenius, pagerinančius ginklų, šarvų ir kitų širdžiai mielų dalykėlių parametrus (panašų dalyką rasite “Diablo II”).
Priedui perpiešta daugiau, nei 6000 originalių tekstūrų. Nauja rasė – The Viamont – jau iš pat pradžių džiugins 32-bitų spalvomis. Laukiama, kad ateityje prie “true color” iš senosios stovyklos perbėgs ir likę personažai. Žaidimo varikliukas nuo septintosios DirectX versijos persikels į devintą, žaidimui reikės 16 MB turinčios 3D-videokortos. Programinio renderingo režimas – gilioje užmarštyje.
Priedas taip pat padidins prieinamų užduočių, požemių, ir, aišku, monstrų skaičių, įdomu ir tai, kad kai kurie “reti dalykėliai” iš nukautų priešų iškris ne dažniau, kaip kartą per žaidimo mėnesį. Žaidimo priedą planuojamą išleisti pirmąjį 2005 m. ketvirtį.