„Stringus“ lietuvės perka rečiau
Kelnaitės su virvele, dar vadinamos „stringais“, tampa vis mažiau populiarios tarp jaunų lietuvių, sako vyriškais ir moteriškais drabužiais prekiaujančio prekės ženklo „Monton“ atstovai.
„Kiek anksčiau pastebėta tendencija – ilgą laiką buvę populiariausi, „stringai“ pamažu apleidžia savo pozicijas. Jaunos moterys mieliau perka patogesnius kelnaičių modelis: šortukus arba klasikinius trikampius“, – sako bendrovės „Baltika Lietuva“, valdančios ir prekės ženklą „Monton“, direktorė Viktorija Krolytė.
Didžiuosiuose Lietuvos miestuose veikiančio 12 „Monton“ parduotuvių tinklo atstovė sako, kad siaurikių daugiausia nuperka klaipėdietės.
Svarbiausia – patogumas
Pasak „Monton“ atstovės, ypač didelį dėmesį moterys šiuo metu teikia apatinio trikotažo audinių kokybei ir modelių patogumui.
„Šiandien jau sunku įsivaizduoti kadaise madingų ir populiarių kaulinių korsetų suvaržytus moterų kūnus. Šių dienų gundymai yra kur kas žaismingesni. Moterys mielai renkasi romantiškus, švelnių spalvų ar klasikinius – juodus, baltus, raudonus – apatinius“, – sako V. Krolytė.
Išlaidų apatiniams lietuvės nekarpo
Pašnekovė teigia, kad vidutiniškai vieno apsipirkimo metu apatiniam trikotažui moterys išleidžia 88 litus, maždaug tiek kainuoja liemenėlės ir kelnaičių komplektas „Monton“ parduotuvėse.
„Sulėtėjusi ekonomika ir perkamoji galia didelės įtakos apatinio trikotažo pardavimams nepadarė – lietuvės nelinkusios taupyti apatinių sąskaita ir išleidžia vidutiniškai tiek pat, kiek ir anksčiau. Per šį sausį apatinio trikotažo pardavėme netgi daugiau nei praėjusių metų sausį“, – sako V. Krolytė.
Vyrams – išbandymas dydžiais
Nors apatinis trikotažas yra moterų geidžiama dovana, vyrams tokios dovanos pirkimas neretai sukelia stresą. Prie moteriško apatinio trikotažo stendų prisiartinę stipriosios lyties atstovai vis dar jaučiasi nejaukiai. Didžiausias išbandymas jiems – dydžiai.
„Nuspręsti, kokio tiksliai dydžio yra draugės krūtinė vyrams labai sunku. Dažniausiai jie net nežino, kaip tai matuojama, todėl linkę pasikliauja konsultantais. Jei vis tik nusprendžia pirkti, tai padaro per daug nesižvalgydami į kainas. Beje, vyrai dažniau perka romantiškus apatinių komplektus“, – sako V. Krolytė.
Apie 60 proc. vyriškų apatinių nuperka moterys
Moterys prie vyriškų apatinių lentynų jaučiasi kaip žuvys vandeny. Įprasta, kad vyriškus apatinius perka ir draugės, ir žmonos, ir mamos. Beje, šią užduotį lengvina tai, kad vyrai yra kur kas konservatyvesni vartotojai – paprastai jie turi vieną mėgstamą modelį ir tik jį dažniausiai perka.
Pasak „Monton“ atstovės, tarp populiariausių vyriškų modelių – aptempti šortukai, dar vadinami „bokseriais“. Vis rečiau lietuviai perka vyriškus „trikampėlius“.