Artėjant šalčiams, atgyja kiekvienos moters gamtos instinktas – jai norisi apsisiausti kailiniais. Moterims kailiniai reiškia tą patį ką vyrams automobiliai ir ne viena iš jų vis dažniau stabteli prie bendrovės „Vilko kailiniai” parduotuvių vitrinų, svarsto, ką pasirinkti, užeina pasimatuoti.

„Mums labai svarbu, kad kiekvienai pirkėjai galėtume patarti, ką pasirinkti, todėl nuolat domimės mados naujovėmis ir kryptimis, lankomės pasaulio parodose ir stebime rinkos pokyčius”, – pasakoja „Vilko kailinių” direktorė Danguolė Gylienė.

Pasak jos, 2007-2008 m. žiemos sezono mada harmoningai jungia kailių natūralumą ir su juo komponuojamą medžiagą. Šiemet bus labai madingi švelniakailių audinių, sabalų kailiniai, taip pat trumpaplaukio kailio su ilgaplaukiu deriniai, versto kailio ir avikailių gaminiai.

Kažkokių griežtų nuorodų dėl kailinių ilgio šį sezoną nėra – gali būti beveik ligi žemės („Gucci”), ir klasikinio ilgio, iki kelių, ir tikrų tikriausi mini kailiniai.

Visus šiuos gaminius galima įsigyti „Vilko kailinių” parduotuvėse – dvi yra Kaune ir viena Vilniuje. Jose viskas parduodama be prekybinio antkainio, o pardavėjai-konsultantai visada padės pasirinkti tinkamą gaminį ir patars, kaip jį prižiūrėti. Jei nėra tinkamo dydžio ar spalvos, galima užsisakyti.

„Mūsų pranašumas prieš importiniais kailiniais prekiaujančias parduotuves tas, kad galime prisitaikyti prie pirkėjų – patrumpinti, pailginti gaminį, pasiūti norimos spalvos ir dydžio. Taip yra todėl, kad „Vilko kailiniai” – nedidelė įmonė. Joje dirba 30 žmonių, pasiuvančių apie 1 200 gaminių per metus”, – sako D. Gylienė.

Anot jos, šio skaičiaus didinti nežadama, bet norima gaminti daugiau brangesnių ir geresnės kokybės kailinių gaminių. O šiuo metu pagrindinė produkcija – avikailiai.

Ji priminė, kad įmonė turi senas tradicijas, nes buvo įsteigta ten, kur dar 1934 m. buvo įkurta bendrovė „Vilkas”. Tiesa, „Vilko kailiniai” nepaveldėjo ir neperėmė jokio turto. Vienintelis turtas buvo įgyta patirtis ir specialistai, pasak D. Gylienės, auksarankiai žmonės, be kurių nebūtų pasiryžusi pradėti šio verslo. Pirmųjų metų sunkumus padėjo įveikti užsakovai iš Anglijos, davę darbo naujai įsikūrusiai įmonei. Po truputį buvo didinama gamybos Lietuvos rinkai dalis, atidarytos įmonės parduotuvės.

D. Gylienė džiaugiasi, kad įmonės vardas jau žinomas ir vietos pirkėjams. UAB „Vilko kailiniai” gamina natūralaus kailio, originalius, šiltus, lengvus kailinius moterims, vyrams ir vaikams. Taip pat gamina kepures ir įvairius priedus. Kailius importuoja iš Ispanijos, nes, pasak direktorės, jie kokybiškiausi.

Views All Time
Views All Time
6040
Views Today
Views Today
1
0 0