“LT United” “We Are the Winners” platininis singlas Lietuvoje – po ketverių metų pertraukos
Grupės “LT United” birželio mėnesį išleistas kompaktinis singlas “We Are the Winners” parduotas platininiu tiražu. Tai yra pirmas atvejis per pastaruosius ketverius metus, kai mūsų šalyje užfiksuoti platininiai singlo pardavimai. Paskutinį kartą 2002-aisiais metais platininiu singlu tapo “Skamp” plokštelė “Mūsų dienos kaip šventė”.
Populiariausios šių metų lietuviškos dainos “We Are the Winners” kompaktinė plokštelė birželio 7 dieną buvo pristatyta koncertu Vilniuje Katedros aikštėje. Singlas “We Are the Winners”, kurį išleido muzikos vadybos agentūra M.P.3, Lietuvoje parduotas 5 000 vienetų tiražu. Šios dainos kompaktinis singlas taip pat išleistas Suomijoje, platinamas Olandijoje ir pasaulinėse interneto parduotuvėse, šią dainą savo koncerto Belgijoje metu daugiatūkstantinei auditorijai dainavo britų žvaigždė Robbie Williamsas.
Šį savaitgalį Palangoje vykusiame “1003 kilometrų” koncerte “LT United” buvo įteiktas “Baltic Optical Disc” apdovanojimas už platininį singlą “We Are the Winners”. Rugpjūčio mėnesį grupės nariams bus įteikti oficialūs platininius pardavimus žymintys apdovanojimai, kuriuos teikia Lietuvos įrašų gamintojai ir platintojai.
Nuo tada, kai buvo pradėti registruoti muzikos įrašų pardavimai, platininiais tapo tik trys kompaktiniai singlai. Be jau minėtų “LT United” “We Are the Winners” ir “Skamp” “Mūsų dienos kaip šventė” platininiu pripažintas ir 2000-taisiais metais pasirodęs Marijono Mikutavičiaus kūrinys “Trys milijonai”. Tokiu būdu, Marijonui Mikutavičiui ir Viktorui Diawarai iš “Skamp” “We Are the Winners” sėkmė yra antrasis platininio singlo apdovanojimas jų karjeroje.
Plačiai nuskambėjęs kūrinys “We Are the Winners” sulaukė tokio didelio publikos dėmesio, kad yra stipriausias pretendentas į šių metų dainos titulą, nors, skirtingai nuo ankstesnių platininių singlų, didžiausios radijo stotys “Radiocentras” ir “M-1” šios dainos į savo grojaraščius taip ir neįtraukė.
Dainą “We Are the Winners” savo naujausiame reklaminiame klipe panaudojo oficialusis Lietuvos krepšinio rinktinės rėmėjas “DnB NORD” bankas. “LT United” nariai tikisi, kad šis kūrinys ras atgarsį ir Lietuvos krepšinio rinktinės gerbėjų, rugpjūčio ir rugsėjo mėnesiais stebėsiančių pasaulio krepšinio čempionato rungtynes, širdyse. Lietuvos krepšininkų gerbėjai, vykstantys palaikyti savo rinktinės į Japoniją, jau įsidėjo į kelionę dainos “We Are the Winners” kompaktinių diskų.
Nors dainos “We Are the Winners” populiarumas vis dar neblėsta, radijo stotis jau pasiekė ir naujausia “LT United” daina “Fashion Show”. Jos debiutas radijo topuose turėtų įvykti jau šią savaitę.