| |

ARUSH įsilies į Hip Interactive

Greitai auganti Kanados leidykla Hip Interactive paskelbė apie užbaigtą sandėrį, kuriuo įsigijo privačią kompaniją World Entertainment Broadcasting Corporation, žaidimų rinkoje žinomą ARUSH Entertainment pavadinimu. Kaip šis susiliejimas paveiks Playboy: The Mansion, Hunting Unlimited 3 ir Fear Factor: Unleashed išleidimo datas, kol kas nežinoma. Taip pat šiais metais Hip Interactive išplėtė savo įtaką už Naujojo Pasaulio ribų, įsigijusi prancūzų leidėją L.S.P. Games, tapusią Hip Interactive Europe dalimi.

| |

Uru vėl Gyvas !!!

Cyan Worlds kūrybos gerbėjai ir toliau tiki šviesia on-lain nuotykinio žaidimo Uru: Ages Beyond Myst ateitimi. Prieš keletą mėnesių Ubisoft atjungė Uru serverius dėl mažo prenumeratorių, norėjusių kartu su draugais pratęsti rašytojo Atruso sumanytų pasaulių žvalgymą, skaičiaus.

Dabar serveriai vėl pradėjo dirbti, tiesa, nei Cyan Worlds, nei Ubisoft nieko bendro su jais nebeturi. Projektas Until Uru palaikomas grupės entuziastų, ir pateikiamas “kaip yra” – atnaujinimų, pagerinimų arba naujo turinio nelaukite. Atgimęs on-lain komponentas palaiko tik originalaus Uru turinį, “išsaugotos” tos pačios klaidos, kurios vargino žaidėjus nuo pat žaidimo pasirodymo.

Projekto kūrėjai tiki, kad anksčiau ar vėliau Until Uru išaugs ir atvirs į tikrą Uru Live.

| |

Slaptasis ZootFly projektas

Slovėnijos studija ZootFly, šiuo metu kurianti futuristinį veiksmo žaidimą Hollow, pranešė apie su “viena iš stambiausiu Europos leidyklų” pasirašytą kontraktą. Kalba eina apie nuotykinį lenktynių žaidimą, kuris “prastums vieną iš pačių populiariausių simuliatorių brendų”. Vienos citatos! Šiuo metu kuriamos ir РС, ir Xbox versijos, dėl PS2 versijos dar tariamasi. Nors imk, ir pradėk lažybas, kas išleis šį žaidimą, ir kaip gi jis vadinsis…

HalfLife 2 žaidėjai skundžiasi galvos skausmais
| |

HalfLife 2 žaidėjai skundžiasi galvos skausmais

Daug HalfLife žaidėjų skundžiasi, jog po geros valandos žaidimas jiems sukelia pykinimo priepuolius, galvos sukimąsi ir jos skausmus. Tai išgirdę, atlikome bandymą – paeksperimentavę 1024*768 ir 1280*1024 skiriamosiomis gebomis, turėjome pripažinti – gandai tikri. Kokia to priežastis? Atrodo, kad visa tai sukelia per didelis žaidimo grafikos realumas ir nemažas ekrane atvaizduojamų detalių skaičius. Rega tiesiog nespėja susidoroti su tokiu krūviu ir taip žaidimų kūrėjų mums suteikti trokštamu “buvimo žaidime” efektu – žaidimo realumas tampa jau minusu, o nebe pliusu.

| |

Kraujo kerštas – beta stadijoje

Oficialioje Tribes svetainėje pranešta, kad prasidėjo vienos iš laukiamiausių šaudyklių, Tribes: Vengeance, beta testavimas. Ryšium su šiuo įvykiu kitą mėnesį Vivendi Universal visuomenei pamaloninti planuojama „vieno žaidėjo“ demo versija, o galutinė, greičiausiai, bus išleista po mėnesio. Kompanijos atstovas Adamas Kanas (Adam „Menzo“ Kahn) kelis žaidėjus palaikančią versiją pristatė rugsėjo 7-10 dienomis vykusiose World Cyber Games Championships varžybose.

| |

Gathering – R.I.P.

Take-Two visiškai atsisveikino su kažkada nepriklausomos studijos Gathering of Developers likučiais. Vakar paskelbtoje 2004 metų trečiojo ketvirčio ataskaitoje paskelbta apie Gathering padalinio uždarymą. Visi projektai pereis Global Star Software žinion, kuri dabar užsiims ne tik menkaverčio „biudžetinio“ šlamšto leidimu. Antras (ir paskutinis) kompanijos padalinys – Rockstar Games – užsiims žaidimų konsolėms kūrimu ir leidyba.

Splitted Recon
| |

Splitted Recon

Ubisoft prasitarė, kad Ghost Recon fanatai šiais metais sikvelą regės kaip savo ausis. Vargu, ar tai nudžiugins jo laukusius PC savininkus.

Kadangi Ghost Recon 2 kuriamas iškart kelioms platformoms – PC, Xbox, PlayStation 2 ir GameCube – o darbus koordinuoja Red Storm ir pati Ubisoft, didelių problemų kyla, netgi žinant, PS2 ir GameCube skirtomis versijomis užsiėmė kompanijos Šanchajaus padalinys (gerai žinomas Splinter Cell: Pandora Tomorrow ir Batman: Vengeance projektais).

Be kita ko, PS2 ir Xbox versijos gan smarkiai skirsis tiek technologiniu aspektu (pavyzdžiui, PS2 variante bus naudojamas fizinis Havok varikliukas), tiek ir siužetu (PS2 savininkai, iš esmės, gaus žaidimą, kurio veiksmas prasidės 4 metais anksčiau). Be pakitimų neliks ir PC versija. Kaip žada leidėjas, iki naujosios išleidimo datos žaidimas apaugs naujomis detalėmis.

Taigi, iš pradžių šį lapkritį išleisti planuotas žaidimas nukeliamas į kitų pradžią.

| |

Acclaim – jau viskas?

Gandai apie Acclaim, legendiniam žaidimų leidėjui, gręsiantį bankrotą (jis išgarsėjo tokiais projektais, kaip Turok, Mortal Kombat 1-2, Shadow Man, Forsaken, Dave Mirra Freestyle BMX, Re-Volt), vis labiau tvirtėja. Paskutinis kompanijos PC projektas, veiksmo/nuotykių žaidimas Alias, pasirodė esąs toks nesėkmingas, kad potencialūs kreditoriai, atrodo, išsibėgiojom vos ištiesus ranką. Jau vakar buvo uždarytas Teksase esantis firmos padalinys, o šį rytą tokio pat likimo sulaukė Mančesterio filialas, kur bedarbiais tapo 130 žmonių. Bandymai patikslinti šiuos duomenis nedavė rezultatų: pagrindinis Acclaim biuras Kensigtone neatsako į jokius telefoninius skambučius.