| |

Kai laiškanešys užriečia nosį

“Lietuvos telekomas” nuo rugsėjo 25-osios internautams pateikė dar vieną staigmeną – motyvuojant kilniais siekiais gerinti paslaugos kokybę , buvo apribotas jos gavėjų skaičius.
Nemokamu Tako” el. paštu nuo tos dienos leista naudotis tik “saviems” klientams, besijungiantiems prie pašto dėžučių LT komutuojamosiomis ar skirtinėmis linijomis. Šiuo metu nemokamas elektroninio pašto paslaugas Lietuvoje teikia 5 pelno siekiančios bendrovės “Gaumina”, “Delfi”, “Penki kontinentai”, “Mobiltechas” ir jau minėtas “Lietuvos telekomas”.

| |

Įmonių vadovus supažindins su elektroninio verslo galimybėmis

Bendrovės “Lietuvos telekomas”, “Alna” ir Tarptautinė aukštoji vadybos mokykla (ISM) šį ketvirtadienį organizuoja tarptautinę sesiją, per kurią šalies įmonių vadovai bus supažindinti su elektroninio verslo plėtros galimybėmis.
Sesijos organizatoriai į renginį pranešimus skaityti pakvietė elektroninės veiklos specialistus, atstovaujančius “Nokia”,“Ericsson”,”Sonera”,”Siemens”,”Compaq”,”PricewaterhouseCoopers” bei kitoms kompanijoms.

| |

“Ashburn” didina investicijas

Planuojamos “ASHBURN International” investicijos – 20 mln. litų.
JAV bendrovė “ASHBURN International” (AI) į Lietuvoje kuriamą elektroninio lėšų pervedimo centrą jau investavo 4 mln. litų ir tikisi Lietuvos elektroninės bei mobiliosios komercijos rinkos pagyvėjimo. AI iš viso ketina investuoti apie 20 mln. litų.
Klientams bus suteikta galimybė Lietuvoje, Vidurio ir Rytų Europoje atlikti banko operacijas internetu, mobiliaisiais telefonais, informaciniais pultais. Elektroninio lėšų pervedimo centro pagrindas – “Compaq Proliant 8500 NT” tarnybinių stočių sistema (klasteris), įtartinus sandorius kontroliuos “Fraud Management” sistema.

| |

Interneto tinklas apipynė draudimo rinką

Prognozuojama, kad interneto draudimo bendrovės yra vienos pagrindinių kandidačių išlikti ir pelningai veikti būdamos “dot.com” bendrovėmis. Lietuvos draudėjams internetas taip pat nesvetimas. Prieš keletą savaičių startavo “Snoro garanto” interneto svetainė “www.draudimas.com”. Tinklalapyje klientai patys gali apskaičiuoti transporto priemonių ir jų valdytojų civilinės atsakomybės, kelionių, nelaimingų atsitikimų ir žaliosios kortelės draudimų įmokas.

| |

“JAM Records” rinką tirs interneto pagalba

Melomanų, interneto vartotojų džiaugsmui, leidybinė bendrovė “JAM Records” ir interneto svetainė www.mp3.lt atidarė bendrą nuorodą www.mp3.lt/jam. Projekto autorių teigimu, svetainė leis stebėti muzikos įrašų rinkos situaciją Lietuvos interneto teritorijoje. Naudodamiesi nuoroda interneto vartotojai jau gali atsisiųsti po du kūrinius mp3 formatu beveik iš kiekvieno “JAM Records” išleisto muzikinio albumo. Nuorodoje dabar yra daugiau nei 100 kūrinių beveik iš visų “JAM Records” muzikinių produktų, išleistų nuo 1998 metų.

| |

Naujos mokėjimo sistemos skatins pirkti internete

Interneto paslaugas teikianti bendrovė “World Online” parengė naują paslaugą, kurios vartotojai už pirkinius internete galės atsiskaityti išankstinio mokėjimo kortelėmis. Tikimasi, kad nauja paslauga padidins perkančiųjų internete skaičių. Be to, elektroninių parduotuvių klientais galės tapti internautai, kuriems neišduodamos kreditinės mokėjimo kortelės – paaugliai ir į bankų rizikos sąrašus patekę asmenys. Šios paslaugos sėkmė siejama su išankstinio mokėjimo už mobiliojo ryšio pokalbius paslauga, kurią įdiegus labai padaugėjo mobiliojo ryšio vartotojų. Naujovę, pavadintą “Jalda”, ketinama pristatyti spalio mėnesį.

D.Britanija su m-komercija neskubės
| |

D.Britanija su m-komercija neskubės

Daugelis D. Britanijos bendrovių nusprendė palūkėti su mobiliosios komercijos plėtros planais, rodo naujo tyrimo duomenys. Tarp 500 apklaustų šalies kompanijų, daugiau nei 62 procentai laikosi “luktelkime ir pamatysime” politikos, vardindami kelias pagrindines abejonių dėl m-komercijos sėkmės priežastis. Nemažai bendrovių apklausos metu teigė, jog m-komercija remiasi dar nepatikrintomis technologijomis, kitos aiškino, jog neturi tam reikalingų resursų – pinigų arba tinkamai paruoštų išsilavinusių darbuotojų.

| |

E-voliucija

“E-voliucija: nauja erdvė Jūsų verslui“ – taip vadinama tarptautinė sesija, kurią lapkričio 23d. “Villon” viešbutyje rengia “Lietuvos telekomas”, “Alna” ir Tarptautinė aukštoji vadybos mokykla (ISM). Šio renginio tikslas – didžiausių Lietuvos įmonių vadovus supažindinti su naujausiomis elektroninio verslo galimybėmis bei tendencijomis. Šiam renginiui pristatyti jo organizatoriai surengė spaudos konferenciją, kurios metu “Lietuvos telekomo” generalinis direktorius T.Paarma pasidžiaugė interneto plėtra Lietuvoje, pristatė naujas telekomo paslaugas.

| |

“Yahoo!” renkasi “Barnes&Noble” vietoje “Amazon”

“Yahoo!” pranešė, jog pasirinko “Barnes&Noble” kaip portalo partnerį, vietoje anksčiau buvusio Amazon.com tinklo.
Pasak “Yahoo!» atstovo, apsisprendimas nepratęsti bendradarbiavimo su Amazon.com buvo priimtas abiejų pusių. Amazon.com teigia, jog naujoji partnerystė su “America Online” yra labiau viliojanti dėl daugelio priežasčių.
Tapus “Yahoo!” naujuoju partneriu, nuoroda į Barnes&Noble.com knygyną atsiras kiekviename paieškos rezultatų puslapyje.

| |

“Bull” artėja prie Lietuvos

Prancūzų informacinių technologijų kompanija “Bull”, matydama geras verslo perspektyvas Baltijos valstybėse, savo atstovybei šiuose kraštuose suteikė daugiau savarankiškumo ir žada didinti darbų apimtis. “Iki šiol Baltijos šalys mums buvo Skandinavijos periferija, o dabar atstovybė Baltijos šalyse priklausys tiesiogiai “Bull” grupei”, – sako Danielis Lio Kogikas (Daniel Le Coguic), “Bull” Rytų ir Vidurio Europos regiono viceprezidentas. Ponas Lio Kogikas pabrėžė, kad Baltijos šalių atskyrimas nuo Šiaurės šalių grupės ir didesnio savarankiškumo suteikimas yra susijęs su “Bull” strategija investuoti į Europos Sąjungą stojančias šalis.