Apskaitos programa “Atsargos”
Automatizuota apskaitos sistema, skirta įmonei ar organizacijai, kurios darbo specifika yra susijusi su atsargų valdymu: įsigijimu (pirkimu), sandėliavimu ir realizacija. Apskaita vykdoma kiekine ir pinigine išraiška. Sandėlių skaičius įmonėje neribojamas. Automatizuota apskaita leidžia formuoti ataskaitas apie prekių judėjimą tarp tiekėjo, sandėlio ir pirkėjo (gavėjo). Po kiekvienos operacijos dinamiškai apskaičiuojamas prekių likutis sandėlyje. Sistema leidžia vykdyti informacijos paiešką pagal operacijų datas, tiekėjus, pirkėjus, medžiagų grupes ar kodus, vidinio perdavimo operacijų rūšis. Sistema papildyta buhalterinės apskaitos elementais ir leidžia vykdyti kai kurias banko ir kasos operacijas t.y. formuoja mokėjimo pavedimus, mokėjimo reikalavimus, kasos pajamų ir išlaidų orderius.