Apskaitos programa “Atsargos”
Automatizuota apskaitos sistema, skirta įmonei ar organizacijai, kurios darbo specifika yra susijusi su atsargų valdymu: įsigijimu (pirkimu), sandėliavimu ir realizacija. Apskaita vykdoma kiekine ir pinigine išraiška. Sandėlių skaičius įmonėje neribojamas.
Sistema vykdo apskaitą arba formuoja dokumentus materialinių vertybių judėjimo operacijose:
prekių įsigijimas – pajamavimas į sandėlį;
atsiskaitymas su tiekėjais;
atsiskaitymas su tiekėjais;
sąskaitos – faktūros sudarymas materialinių vertybių pardavimui kitoms organizacijoms arba asmenims;
atsiskaitymas su pirkėjais;
prekių perdavimas įmonės ar organizacijos viduje;
materialinių vertybių vidinio važtaraščio sudarymas;
prekių apyvartos skaičiavimas;
prekių likučių sandėlyje apskaita.
Šių operacijų automatizuota apskaita leidžia formuoti ataskaitas apie prekių judėjimą tarp tiekėjo, sandėlio ir pirkėjo (gavėjo). Po kiekvienos operacijos dinamiškai apskaičiuojamas prekių likutis sandėlyje.
Sistema leidžia vykdyti informacijos paiešką pagal operacijų datas, tiekėjus, pirkėjus, medžiagų grupes ar kodus, vidinio perdavimo operacijų rūšis.
Sistema papildyta buhalterinės apskaitos elementais ir leidžia vykdyti kai kurias banko ir kasos operacijas t.y. formuoja mokėjimo pavedimus, mokėjimo reikalavimus, kasos pajamų ir išlaidų orderius.
Duomenys, formuojami programoje FIRMA -ATSARGOS gali būti panaudojami programoje FIRMA – BALANSAS.
Be to, numatytas prekių katalogo ir kainininko vedimas, organizacijų (tiekėjų, gavėjų) rekvizitų duomenų bazės ir kitos normatyvinės informacijos žinynų palaikymas.
Programa skirta darbui IBM/PC tipo personaliniu kompiuteriu MS Windows 95/98/ME/2000 terpėse autonominiame režime arba tinkle.