Paklauskite savininko, prieš kiek laiko/mylių keistos šakių tarpinės. Keisti reiktų kas 15-20k mylių. (Pakeitimas – $100 plius 2-3 val. darbo.) Apžerkite motociklą, suimkite priekinį stabdį ir stipriai nuleiskite prie šakių. Nusileisti ir grįžti į pirminę padėtį jie turėtų su tuo pačiu pasipriešinimu. Tai atlikite keletą kartų. Apžiūrėkite chromuotas šakių kojeles. Jos turėtų būti be jokių įbrėžimų, įlenkimų ir ant visiški neturi būti tepalų lašelių. Kai kuriuos įbrėžimus galima nupoliruoti, bet naujos šakių kojelės – brangios. Aptarti gali profesionalus mechanikas.

Patikrinkite vairo guolius, kaip kad minima skyriuje Patikrinimas ant centrinės kojelės.

Pakaba turi judėti tyliai, neturi būti jokio trinksėjimo ar cypimo.

Pakabos skysčius reikia keisti kas metai ar dveji, nes ji lūžta ir susidėvi. Paklauskite savininko, prieš kiek laiko keistas šakių tepalas.

Tegul kas nors motociklą stabilizuoja iš priekio, o jūs atsistokite iš galo. Suėmę už turėklo (ar keleivio sėdynės), stipriai spauskite žemyn. Motociklas turi atšokti su šiokiu tokiu pasipriešinimu. Jei pasipriešinimo nejaučiate, laikas keisti užpakalinį amortizatorių. Priežastys: arba amortizatoriaus viduje sugedo tarpinė, arba trūksta tepalo, kad būtų sudarytas pasipriešinimas. Apie $350 plius 3 val. darbo.

Kaip minėta skyriuje Ar jis patyrė avarijų, patikrinkite, ar šakių vamzdeliai nesulankstyti ir lygiagretūs. Ypatingą dėmesį atkreipkite į chromuotus vamzdelius.

Tokių pirmaujančių gamintojų, kaip Penske, Ohlins, Fox, Race Tech, pakabos yra pilnai rekonstruojamos. Tokiu atveju mokėti gali tekti daugiau. Žr. skyrių Priedai, kaina ir derėjimasis. Gali užimti šiek tiek laiko, kol suprasite, ar pakaba buvo atnaujinama, ar ne.

Views All Time
Views All Time
3816
Views Today
Views Today
1
0 0