| | |

Žinių visuomenės darbo rinkai reikalingi žaidėjų kompiuteriais gabumai

(FAS) Amerikos mokslininkų federacijos, (ESA) programinės įrangos asociacijos reprezentacijos ir (NSF) nacionalinio mokslo fundacijos organizuoto „Aukščiausio lygio mokomieji kompiuteriniai žaidimai” seminare patariama daug labiau, negu iki šiol taikyti kompiuterinius žaidimus ugdymo procese. Tai yra svarbu pirmiausiai dėl to, jog dėl globalizacijos labai sumažėjo Amerikoje konkurenciniai sugebėjimai, o žinių visuomenei ypač reikalingi gerai išsilavinę darbuotojai, ypač techninėje ir mokslinėje srityse. (FAS) Amerikos mokslininkų federacijos, (ESA) programinės įrangos asociacijos reprezentacijos ir (NSF) nacionalinio mokslo fundacijos organizuoto „Aukščiausio lygio mokomieji kompiuteriniai žaidimai” seminare patariama daug labiau, negu iki šiol taikyti kompiuterinius žaidimus ugdymo procese. Tai yra svarbu pirmiausiai dėl to, jog dėl globalizacijos labai sumažėjo Amerikoje konkurenciniai sugebėjimai, o žinių visuomenei ypač reikalingi gerai išsilavinę darbuotojai, ypač techninėje ir mokslinėje srityse. Kompiuteriniai žaidimai motyvuoja ir padeda išugdyti daugiau gebėjimų, sako FAS prezidentas Hanry Kelly „ jie ypač patinka šiandieniniam skaitmeniniam jaunimui”, tiems kurie yra užaugę su skaitmenine technika. Teigiama, jog kompiuteriniai žaidimai turi daug savybių, kurios moko žaidėjus „aukštesnių mokymosi sugebėjimų”, kurių labai reikia moderniame darbo pasaulyje.

| | |

Kompiuteriniai žaidimai gali patenkinti įgimtus žmogaus poreikius

Kompiuterinių žaidimų mėgėjai žaisdami patenkina užslėptus savo psichologinius troškimus. Žaidimai gali netgi trumpam pagerinti žmogaus savijautą, praneša „Reuters“. Kuo labiau žaidimas patenkina žmogaus nepriklausomybės jausmą, leidžia pasiekti gerų rezultatų ir jausti komandinę sąsają su kitais žaidėjais, tuo labiau jis pripras žaisti, teigia gydytojas Scottas Rigby. Kuo labiau žaidėjas patenkina savo troškimus, tuo geriau jis jausis pažaidęs. Gydytojas S. Rigby sako, kad būtent saviraiška ir kiti panašūs instinktai patenkinami žaidžiant kompiuterinius žaidimus. Iki šiol vaizdo žaidimų tyrimai koncentravosi į tai, kokią žalą žaidimai daro žmogui. Iki šiol buvo manoma, kad žaidimai tik sukelia socialinę izoliaciją, psichologinį pripratimą ir skatina smurtą. Nors naujausi tyrimai neįrodo, kad „kompiuteriniai žaidimai visada naudingi“, S. Rigby sako, kad tyrimai padeda suprasti, kodėl žmonės žaidžia tuos žaidimus: „Stengiamės normalizuoti žmonių požiūrį į vaizdo žaidimus. Nes dabar daugelis mano, kad žaidimai tiesiog turi kažkokią magišką galią pripratinti.“ S. Rigby kartu su kolegomis atliko keturis tyrimus, kuriais stengėsi išsiaiškinti žaidėjų motyvaciją ir žaidimų poveikį žaidėjui. Atlikdami pirmą tyrimą jie tyrė 89 žmones, kurie turėjo žaisti paprastą žaidimą – reikėjo tiesiog šokinėti su žmogeliuku nuo platformos ant platformos. Atlikdami antrą tyrimą mokslininkai lygino 50 žmonių, žaidžiančių du skirtingus 3-D nuotykių žaidimą, reakcijas.