Didžiosios šalies bendrovės vis dažniau savo produktų reklamai pasitelkia internetą.
Reklamos agentūros prognozuoja, kad reklamos internete daugės, šis procesas stiprės, ir skaičiuoja būsimą uždarbį. Specialistai teigia, kad kol kas Lietuvoje vyravo nuostata, kad interneto puslapio reikia tik įmonės įvaizdžiui palaikyti. Beje, patirtis rodo kad daugumą potencialių reklamos užsakovų stabdė ir informacijos apie reklamos internete efektyvumą stoka, nes iki šio dar neatliekami tikslūs tyrimai. Tačiau šiemet reklamoje įvyko lūžis – vis daugiau Lietuvos bendrovių reklamą renkasi ne tik televizijoje ar spaudoje, bet ir internete. O dažnai kuriami jau ne statiški, o dinamiški interneto puslapiai, kuriuose siūlomos įvairios loterijos, žaidimai. Aktyviausia internete ėmė reklamuotis gaiviųjų gėrimų bei alaus gamintojai, finansinių paslaugų bei pramogų verslo atstovai.

R.Andružytė, Verslo žinios

Views All Time
Views All Time
1695
Views Today
Views Today
1
0 0