Pasaulį šokiravusios mados reklamos
Šiais laikais reklamų kūrėjai turi pavargti. Mat aplink tiek daug reklamuojamų daiktų, kad eilinio pirkėjo žvilgsnis užkliūva tik už itin ryškios ar savo turiniu šokiruojančios reklamos. Žinoma, jei niekas nesureaguoja, visuomet viešųjų ryšių specialistai gali sukelti mažą skandaliuką, pavyzdžiui, parašydami skundą lygių teisių kontrolieriui. Tačiau esama tokių reklamų, kurios šokiravo visą pasaulį vos tik pasirodžiusios. Mada ne išimtis.
Mada ir erotika visuomet eidavo šalia, tačiau kartais jos susipina. Tai itin sėkmingai išnaudoja ne kas kitas kaip reklamos kūrėjai. Jei kažką vertė raudonuoti džinsų „Levi’s” reklama su Kate Moss, mūvinčią tik džinsus, Deboneirmag.com išrinktos labiausiai šokiruojančios mados reklamos užims kvapą ilgam. Beje, dar prieš dvidešimt metų džinsų kompanija „Jordache” tik džinsais apsirengusiais modeliais papiktino visuomenę.
Dizainerį Tomą Fordą galima vadinti didžiausiu provokatoriumi. Pradėjęs stebinti dar dirbant mados namuose „Gucci” nesiliauja ir reklamuodamas savo vardinius kūrinius. Ar prisimenate „Gucci” reklamą, kurioje modelio bikini zonoje išskutinėta G raidė. O štai taip atrodo šiais metais pasirodžiusi Tomo Fordo kvepalų vyrams reklama.
„Dolce &Gabbana” šių metų reklama tikriausiai sulaukė kone daugiausiai dėmesio. Ir nesvarbu, kad net buvo uždrausta Italijoje, nes vaizdavo smurtą ir prievartą prieš moteris. Tačiau reklamos kūrėjams tai visiškai nerūpėjo, juk tai kas uždrausta vilioja dar labiau.
Ar norėtumėte baltą suknelę suuostyti kaip kokainą arba atsigerti pieno tiesiai iš karvės? Tai vaizduojama „Sisley” reklamose. Gražu? Nežinia, bet nei vieno abejingo nepalieka.