“Omnitel” abonentams – virtuali nuolaidų kortelė
Informacijos technologijų bendrovė “Elektroninės leidybos namai” trečiadienį (11.20) pristatė virtualią nuolaidų kortelę, kuri didžiausios šalies mobiliojo ryšio bendrovės “Omnitel” abonentams ir išankstinio mokėjimo paslaugos “Extra” vartotojams suteks galimybę pigiau pasinaudoti maždaug 50 bendrovių teikiamomis paslaugomis.
“Omnitel” abonentai, gyvenantys Vilniuje, galės gauti nuolaidas maždaug apie 50 laisvalaikio centrų, kavinių, parduotuvių, grožio centrų bei kitų paslaugų nuolaidų, spaudos konferencijoje pranešė “Elektroninės leidybos namų” direktorius Kristijonas Mazūras.
Pasak jo, vėliau planuojama nuolaidas siūlyti ir kitų šalies mobiliojo ryšio bendrovių abonentams bei kitų miestų gyventojams, o per kelis mėnesius nuolaidų teikėjų skaičius turėtų išaugti iki 300.
Norint sužinoti apie teikiamas nuolaidas, gali tekti išsiųsti kelias žinutes-užklausas, kainuojančias 0,30 lito. Atsiųsta žinutė su nuolaida, kurią reikia parodyti paslaugos teikėjui, kainuoja 1 litą. Informaciją apie teikiamas nuolaidas galima rasti ir interneto tinklapyje.
K. Mazūras neatskleidė, kokia pajamų iš vartotojų siunčiamų žinučių dalis atitenka “Omnitel”, o kokia – Elektroninės prekybos namams. Jis taip pat užsiminė, kad projektui pasiteisinus, nuolaidas teikiančioms įmonėms už dalyvavimą projekte gali tekti mokėti tam tikrą mėnesinį mokestį.
“Omnitel” paslaugų valdymo grupės koordinatorė Elena Vikšnienė spaudos konferencijoje sakė, kad sparčiai augant vartotojų skaičiui, mobiliojo ryšio bendrovės nebepajėgia sukurti tiek paslaugų, kiek pageidauja vartotojai, todėl “Omnitel” nusprendė prisijungti prie Elektroninės leidybos namų projekto.
Per mėnesį “Omnitel” tinkle išsiunčiama daugiau kaip 25 mln. SMS žinučių (vienas mobiliojo ryšio abonentas vidutiniškai išsiunčia 35 žinutes per mėnesį). Iš jų 24 proc. yra žinutės, siunčiamos naudojantis įvairiomis SMS paslaugomis.
Apie 70 proc. su paslaugomis susijusių žinučių tenka pramogoms – žaidimams, logotipams, melodijoms ir panašioms paslaugoms.
Pasak “Omnitel” atstovų, pramogų srityje kol kas populiariausias yra žaidimas “Kas laimės milijoną?”, kurio dalyviai per tris mėnesius išsiuntė daugiau kaip 3 mln. SMS žinučių.
Šiuo metu “Omnitel” turi apie 800 tūkst. abonentų.